Bij de Holocaust zijn doden gevallen, onschuldige.quote:Op zondag 16 september 2012 13:22 schreef Marlan het volgende:
[..]
Ik ben de volgende smoesjes op het Internet tegengekomen om hiervoor juist niet te pleiten.
- het Westen meet met twee maten. Mohammed kan naar hartelust beledigd worden, maar de holocaust kan niet ontkend worden. Hypociet is het woord dat veelvuldig valt.
- het is de schuld van de joden die Moslims haten/Zionistische media/Israeli's
- de lastercampagne tegen de Islam is onderdeel van een bredere Westerse trend die gepaard gaat met invasies van Moslimlanden en het in stand houden van dictaturen
Weinig hoop hier.
Nee, meer in de zin van: jullie hebben mooie praatjes over vrijheid, maar diezelfde vrijheid wordt ingeperkt met de ontkenning van de Holocaust. Jullie zijn dus hypocriet.quote:Op zondag 16 september 2012 13:24 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Bij de Holocaust zijn doden gevallen, onschuldige.
Je moet ook met 2 maten meten. Dan wordt alles anders en krijg je discussies als deze.quote:Op zondag 16 september 2012 13:25 schreef mazaru het volgende:
Dit valt niet onder de categorie "vrijheid van meningsuiting"
[ afbeelding ]
Wmb is het verbod op ontkenenen van de holocaust ook onzin. Vrijheid van meningsuiting hoort in mijn ogen op te houden bij het aanzetten van geweld, het samenspannen met als doel anderen kwaad te doen etc (beetje knullig geformuleerd)quote:Op zondag 16 september 2012 13:26 schreef Marlan het volgende:
[..]
Nee, meer in de zin van: jullie hebben mooie praatjes over vrijheid, maar diezelfde vrijheid wordt ingeperkt met de ontkenning van de Holocaust. Jullie zijn dus hypocriet.
Respect hoor, je zal wel een druk leventje hebben dat je weet wat anderhalf miljard moslims denken.quote:Op zondag 16 september 2012 13:14 schreef Olga het volgende:
[..]
Knap dat je weet met hoeveel moslims ik omgaWie weet werk ik wel met ze, wie weet ben ik getrouwd met eentje, wie weet maakt het me geen bal uit dat het moslims zijn maar ga ik met ze om omdat het mensen zijn
Het frappante is: we moeten maar aannemen dat de meeste moslims dit afkeuren. Tegelijkertijd worden we verweten de wet die het verbied de holocaust te ontkennen, allemaal accepteren. Terwijl het gros van de Nederlanders die wet niet ondersteund juist om de vrijheid van meningsuiting.quote:Op zondag 16 september 2012 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wmb is het verbod op ontkenenen van de holocaust ook onzin. Vrijheid van meningsuiting hoort in mijn ogen op te houden bij het aanzetten van geweld, het samenspannen met als doel anderen kwaad te doen etc (beetje knullig geformuleerd)
Protesteren tegen het afbeelden van Mohammed, prima. Protesteren en mensen oproepen anderen te onthoofden omdat ze Mohammed hebben afgebeeld, strafbaar.
Ja, top dat ik nu gepakt wordt op mijn eigen woordenquote:Op zondag 16 september 2012 13:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Respect hoor, je zal wel een druk leventje hebben dat je weet wat anderhalf miljard moslims denken.
Je pretendeerde het eerst zelf wel te weten.quote:Op zondag 16 september 2012 13:34 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja, top dat ik nu gepakt wordt op mijn eigen woorden![]()
Waar het mij omgaat is dat niemand van ons kan weten wat al die moslims denken
Sja, dat is het gevolg van in een land leven waar compromissen worden gesloten. Ik heb uiteraard ook geen last dat ik de holocaust niet mag ontkennen (waarom zou ik dat willen?).quote:Op zondag 16 september 2012 13:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het frappante is: we moeten maar aannemen dat de meeste moslims dit afkeuren. Tegelijkertijd worden we verweten de wet die het verbied de holocaust te ontkennen, allemaal accepteren. Terwijl het gros van de Nederlanders die wet niet ondersteund juist om de vrijheid van meningsuiting.
Ik krijg heel vaak de indruk dat de meeste moslims geen flauw idee hebben wat vrijheid van meningsuiting is. Ofschoon, heb ik die indruk ook vooral bij de linkervleugel waargenomen.quote:Op zondag 16 september 2012 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wmb is het verbod op ontkenenen van de holocaust ook onzin. Vrijheid van meningsuiting hoort in mijn ogen op te houden bij het aanzetten van geweld, het samenspannen met als doel anderen kwaad te doen etc (beetje knullig geformuleerd)
Protesteren tegen het afbeelden van Mohammed, prima. Protesteren en mensen oproepen anderen te onthoofden omdat ze Mohammed hebben afgebeeld, strafbaar.
Jep, hele ambassades bestormd, ambasadeur dood en de makers werden opgepakt. En de UN ging zich ermee bemoeien.quote:Op zondag 16 september 2012 13:50 schreef creno het volgende:
Gingen katholieken na dit filmpje ook lopen rellen ?
Nee, maar is er (ik ben ook geen katholiek) een verbod op het afbeelden van Jezus oid?quote:Op zondag 16 september 2012 13:50 schreef creno het volgende:
Gingen katholieken na dit filmpje ook lopen rellen ?
Zal me niks verbazen. Die hebben maar 1 ideologie: rotzooi trappenquote:Op zondag 16 september 2012 13:51 schreef sonnyspek het volgende:
Hoeveel mensen zouden er om 14.30 komen/? Ik las ergens dat sharia4holland ook kwam.
wat heb ik nu weer gemist?quote:Op zondag 16 september 2012 13:51 schreef sonnyspek het volgende:
Hoeveel mensen zouden er om 14.30 komen/? Ik las ergens dat sharia4holland ook kwam.
Racisme komt van 2 kanten. In dit geval.quote:Op zondag 16 september 2012 13:57 schreef chantal123 het volgende:
oke veel mensen zijn wel racistisch, maar ze vragen er soms ook wel naar. kijk al die rellen alleen om een filmpje op internet, ik ben niet tegen moslims maar wel zulke extremisten
is nogal niet een verschil, Den Haag of Amsterdingesquote:Op zondag 16 september 2012 13:56 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
14.30 is er een demonstratie, op malieveld of op de dam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |