Nee, ik bedoelde museumplein. Niet malieveld, stom.quote:Op zondag 16 september 2012 13:59 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
is nogal niet een verschil, Den Haag of Amsterdinges
Mag ik een suggestie doen?:
Op een weiland bij de A9 langs Beverwijk??
Geert wilders is ook racisme!! en hun ook. allebij extremistenquote:Op zondag 16 september 2012 13:58 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Racisme komt van 2 kanten. In dit geval.
Volgens mij hebben bepaalde supportersgroepen daar geen goede herinneringen aanquote:Op zondag 16 september 2012 13:59 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
is nogal niet een verschil, Den Haag of Amsterdinges
Mag ik een suggestie doen?:
Op een weiland bij de A9 langs Beverwijk??
Hij verteld gewoon de waarheid.quote:Op zondag 16 september 2012 13:59 schreef chantal123 het volgende:
[..]
Geert wilders is ook racisme!! en hun ook. allebij extremisten
Toch heeft de locatie zijn waarde al bewezenquote:Op zondag 16 september 2012 13:59 schreef Olga het volgende:
[..]
Volgens mij hebben bepaalde supportersgroepen daar geen goede herinneringen aan
volges sommige wel ja, maar das ook kwestie van meningquote:Op zondag 16 september 2012 14:00 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Hij verteld gewoon de waarheid.
Meneer Wilders waait met alle winden meequote:Op zondag 16 september 2012 14:00 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Hij verteld gewoon de waarheid.
Er zijn geen andere opties.quote:Op zondag 16 september 2012 14:02 schreef Olga het volgende:
[..]
Meneer Wilders waait met alle winden meeEcht zo'n draaikont. Met Europa is het hem afgelopen woensdag niet gelukt, nu gaat hij weer op de islamtoer
Katholieken houden wel van plaatjes van hun driewerf-God, maar vraag het sommige Protestant-gereformeerden eens. Wel eens van de beeldenstorm gehoord?quote:Op zondag 16 september 2012 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar is er (ik ben ook geen katholiek) een verbod op het afbeelden van Jezus oid?
Heb ik gemist dat hij al veroordeeld is voor racisme?quote:Op zondag 16 september 2012 13:59 schreef chantal123 het volgende:
[..]
Geert wilders is ook racisme!! en hun ook. allebij extremisten
Er is uberhaupt niet veel nodig om welke religie dan ook belachelijk te maken, ongeacht wie het doet.quote:Op zondag 16 september 2012 14:12 schreef Jordony het volgende:
Die moslimextremisten zijn zo licht geraakt he. Door een amateuristisch filmpje in elk moslimland grote demonstraties. Andersom gebeurt dit niet. Ze maken hun eigen religie belachelijk door de straat op de gaan en "rebelleren". En vervolgens Allah Akbar schreeuwen.
Het is natuurlijk gewoon een excuus... Mooi georkestreerd natuurlijkquote:Op zondag 16 september 2012 14:12 schreef Jordony het volgende:
Die moslimextremisten zijn zo licht geraakt he. Door een amateuristisch filmpje in elk moslimland grote demonstraties. Andersom gebeurt dit niet. Ze maken hun eigen religie belachelijk door de straat op de gaan en "rebelleren". En vervolgens Allah Akbar schreeuwen.
Bijen zijn zo agressief niet, voor wespen en horzels moet je pas echt goed uitkijkenquote:Op zondag 16 september 2012 14:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Heb ik gemist dat hij al veroordeeld is voor racisme?
En inderdaad, alle bijen zijn extremistisch dit jaar want ik ben deze zomer al 2 keer gestoken.
Nee dat klopt maar christenen gaan er niet de straat voor op omdat moslimlanden Jezus belachelijk hebben gemaakt. Doen ze overigens ook nauwelijks, wij maken ons eigen geloof meer belachelijk maar niemand die is denkt, "laten we protesteren"!quote:Op zondag 16 september 2012 14:14 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Er is uberhaupt niet veel nodig om welke religie dan ook belachelijk te maken, ongeacht wie het doet.
En BTW: je kan beter allah akbar schreeuwn als die-hard moslim dan Coca Cola, of niet dan?
Dit is het verschil wat de christelijke cultuur (niet meer te verwarren met christenen) wel heeft meegemaakt en de islam nog niet, dat maakt al het verschil:quote:Op zondag 16 september 2012 14:16 schreef Jordony het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar christenen gaan er niet de straat voor op omdat moslimlanden Jezus belachelijk hebben gemaakt. Doen ze overigens ook nauwelijks, wij maken ons eigen geloof meer belachelijk.
Ook bij bom explosies of bommen die neerkomen is Allah schijnbaar heel groot...
Maar als een bij het doet is het gelijk zijn laatste actie... Mooie parabel welquote:Op zondag 16 september 2012 14:15 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Bijen zijn zo agressief niet, voor wespen en horzels moet je pas echt goed uitkijken
Helaas is dat uit de 17e eeuw. De wereld kan geen 400 jaar wachten tot een bepaalde groep Moslims meer tolerant wordt, dat moet nu gebeuren.quote:Op zondag 16 september 2012 14:19 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dit is het verschil wat de christelijke cultuur (niet meer te verwarren met christenen) wel heeft meegemaakt en de islam nog niet, dat maakt al het verschil:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verlichting_%28stroming%29
btw, allah moet oppassen dat ie zef niet te groot word......straks wordt ie zelf gebombardeerd.....
Door de regels heen lees ik eigenlijk dat de Islam achterloopt t.o.v. de moderne tijd.quote:Op zondag 16 september 2012 14:19 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dit is het verschil wat de christelijke cultuur (niet meer te verwarren met christenen) wel heeft meegemaakt en de islam nog niet, dat maakt al het verschil:
"http://nl.wikipedia.org/wiki/Verlichting_%28stroming%29
exactemento!quote:Op zondag 16 september 2012 14:24 schreef Jordony het volgende:
[..]
Door de regels heen lees ik eigenlijk dat de Islam achterloopt t.o.v. de moderne tijd.
Zij hebben die religieuze ontwikkeling tussen de middeleeuwen en nu niet gehad. Wordt dan wel is tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |