abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116847428
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:25 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

exactemento! ;)
Jammer dat ze dit nog niet inzien. Dat de huidige islam voornamelijk verderf en middeleeuwse praktijken met zich meebrengt (al scheer ik het nu wel over één kam) terwijl het westen geniet van vrijheid. Vrijheid is toch het mooiste wat er is? Ik snap al helemaal niet waarom die demonstranten een doek hebben met daarop "Freedom can go to hell". Wat wil je dan? Tussen 4 muren van religieuze wetten staan?
pi_116847464
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:19 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Dit is het verschil wat de christelijke cultuur (niet meer te verwarren met christenen) wel heeft meegemaakt en de islam nog niet, dat maakt al het verschil:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verlichting_%28stroming%29

Wat een bullshit, dat zeg je alleen maar omdat je hier in Noord-Europa een paar kleine christelijke gemeenten hebt die worden geleid door een hypertolerante homo die in een tipi woont. Het gros van de christenen in Oost-Europa, Afrika, het Midden-Oosten en Azië is nog gewoon conservatief. Het christendom is meer dan Nederland, jong.
Sum es est, sumus estis sunt
  † In Memoriam † zondag 16 september 2012 @ 14:28:17 #253
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_116847469
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:27 schreef Jordony het volgende:

[..]

Jammer dat ze dit nog niet inzien. Dat de huidige islam voornamelijk verderf met zich meebrengt terwijl het westen geniet van vrijheid. Vrijheid is toch het mooiste wat er is? Ik snap al helemaal niet waarom die demonstranten een doek hebben met daarop "Freedom can go to hell". Wat wil je dan? Tussen 4 muren van religieuze wetten staan?
Conclusie is dan ook dat ze voorlopig niet passen in de westerse samenleving.
Maarja, geitenwollensokken en hun projectjes...
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_116847491
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:28 schreef 3-voud het volgende:

[..]

De dagelijkse praktijk wijst uit dat het prima kan. Maar goed, blijf maar lekker recalcitrant het tegenovergestelde roepen vanuit je Drentse dorp. Gedurfd hoor.
pi_116847507
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:28 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ze hoeven van mij ook niet een westerse stroming te gaan volgen.. Als ze maar hun religie hervormen naar de moderne tijd. Wat er nu gebeurd is gewoon middeleeuws.
pi_116847561
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:28 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Wat een bullshit, dat zeg je alleen maar omdat je hier in Noord-Europa een paar kleine christelijke gemeenten hebt die worden geleid door een hypertolerante homo die in een tipi woont. Het gros van de christenen in Afrika, het Midden-Oosten en Azië is nog gewoon conservatief. Het christendom is meer dan Nederland, jong.
Waar hebben we het dan ook over.......de situatie met de islam tegen de westerse cultuur toch?

wel even bij de les blijven, pik!
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_116847588
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:31 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Waar hebben we het dan ook over.......de situatie met de islam tegen de westerse cultuur toch?

wel even bij de les blijven, pik!
Jij begint over de 'christelijke cultuur', pik, dus jij zit hier fout.
  † In Memoriam † zondag 16 september 2012 @ 14:32:22 #258
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_116847605
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:29 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

De dagelijkse praktijk wijst uit dat het prima kan. Maar goed, blijf maar lekker recalcitrant het tegenovergestelde roepen vanuit je Drentse dorp. Gedurfd hoor.
Ik ben gewoon het type niet die 10 goede zaken aangrijpt om 1000den mislukte onder het tapijt te vegen om hoe-dan-ook gelijk te krijgen.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_116847637
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:31 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Jij begint over de 'christelijke cultuur', pik, dus jij zit hier fout.
Kun je ook nog eens het hele onderwerp in ogenschouw nemen?, ipv van 3 posts te lezen en dan als een idioot te gaan lopen blaten?, pik!
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
  zondag 16 september 2012 @ 14:34:24 #260
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_116847678
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:16 schreef Jordony het volgende:

[..]

Nee dat klopt maar christenen gaan er niet de straat voor op omdat moslimlanden Jezus belachelijk hebben gemaakt. Doen ze overigens ook nauwelijks, wij maken ons eigen geloof meer belachelijk maar niemand die is denkt, "laten we protesteren"!

Ook bij bom explosies of bommen die neerkomen is Allah schijnbaar heel groot...
Heb je dat filmpje gekeken wat op de Israëlische tv was te zien in een kinderprogramma?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_116847690
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:33 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Kun je ook nog eens het hele onderwerp in ogenschouw nemen?, ipv van 3 posts te lezen en dan als een idioot te gaan lopen blaten?, pik!
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:19 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Dit is het verschil wat de christelijke cultuur (niet meer te verwarren met christenen) wel heeft meegemaakt en de islam nog niet, dat maakt al het verschil:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verlichting_%28stroming%29

pi_116847724
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:34 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

[..]

ja, en?, ik vind het prima dat je je gelijk probeert te halen, maar ik doe mooi niet met je mee ;)
pi_116847740
Ironisch genoeg waren moslims in de middeleeuwen toleranter dan nu.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  zondag 16 september 2012 @ 14:38:43 #264
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_116847768
Jeroen Wollaars‏@wol

Op het Museumplein staan, honderden meters bij het consulaat vandaan, nu zo'n 25 man. pic.twitter.com/4C7Y4y7w
pi_116847770
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:16 schreef Jordony het volgende:

[..]

Nee dat klopt maar christenen gaan er niet de straat voor op omdat moslimlanden Jezus belachelijk hebben gemaakt. Doen ze overigens ook nauwelijks, wij maken ons eigen geloof meer belachelijk maar niemand die is denkt, "laten we protesteren"!

In Nederland niet, nee, maar die zijn dan ook nauwelijks christelijk (nee, twee keer per jaar een mis bijwonen en communies doen is niet genoeg). In andere landen gaan christenen wel degelijk protesteren als hun geloof wordt aangevallen, kijk maar eens naar Rusland.
pi_116847816
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:38 schreef sonnyspek het volgende:
Jeroen Wollaars‏@wol

Op het Museumplein staan, honderden meters bij het consulaat vandaan, nu zo'n 25 man. pic.twitter.com/4C7Y4y7w
En vermoedelijk 100 man media en politie :'). Gewoon geen aandacht schenken aan droeftoeters.
pi_116847860
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:38 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

In Nederland niet, nee, maar die zijn dan ook nauwelijks christelijk (nee, twee keer per jaar een mis bijwonen en communies doen is niet genoeg). In andere landen gaan christenen wel degelijk protesteren als hun geloof wordt aangevallen, kijk maar eens naar Rusland.
Haal jij nou serieus Pussy Riot erbij als voorbeeld voor christelijke ongehoorzaamheid? :')

Gast! :')
pi_116847888
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:41 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Haal jij nou serieus Pussy Riot erbij als voorbeeld voor christelijke ongehoorzaamheid? :')

Gast! :')
Nee, waar zie je dat?
pi_116847922
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:42 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Nee, waar zie je dat?
Rusland.... noem me eens 1 geloof behalve Wodka waar men de straat voor opgaat om te rellen.
pi_116847972
Van mij mogen de agenten in Amsterdam met scherp schieten als ze aangevallen worden.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_116848002
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:38 schreef sonnyspek het volgende:
Jeroen Wollaars‏@wol

ik zat zo eens te tellen, ik schat er toch al gauw 30 hoor :)
  zondag 16 september 2012 @ 14:47:08 #272
262 Re
Kiss & Swallow
pi_116848036
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:45 schreef Rhalius het volgende:
Van mij mogen de agenten in Amsterdam met scherp schieten als ze aangevallen worden.
Nee dat gaat werken natuurlijk... Gewoon knuppel erover en oppakken als ze de wet overtreden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_116848081
Het is duidelijk dat de Islam nog steeds achterlijk is in de zin dat ze minimaal 50 jaar achterlopen op het christelijk geloof. Tel daarbij op de hysterie van veel Arabische volken (laten zich nogal snel opnaaien) en voila, we hebben een kruitvat.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_116848090
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:43 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Rusland.... noem me eens 1 geloof behalve Wodka waar men de straat voor opgaat om te rellen.

Op het tweede plaatje staan ze net op het punt om een Harry Potter-boek in de fik te steken. Wat, voel je je niet verantwoordelijk voor deze mensen? Nou, de gemiddelde moslim in Nederland voelt zich evenmin verantwoordelijk voor een woedende menigte in Pakistan die demonstreert tegen de zoveelste slechte anti-islamfilm.
pi_116848093
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2012 14:47 schreef Re het volgende:

[..]

Nee dat gaat werken natuurlijk... Gewoon knuppel erover en oppakken als ze de wet overtreden
Zo beschaafd dat kan natuurlijk niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')