abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 september 2012 @ 14:52:33 #276
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_116848194
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2012 14:47 schreef Re het volgende:

[..]

Nee dat gaat werken natuurlijk... Gewoon knuppel erover en oppakken als ze de wet overtreden
Ik vind dat ze moeten taseren!
Lijkt me wel een leuk effect geven als al die baarden rechtop gaan staan.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 16 september 2012 @ 14:54:12 #277
3542 Gia
User under construction
pi_116848238
Er is natuurlijk een verschil tussen protesteren en rellen/moorden.

Niemand zegt dat moslims niet boos mogen zijn om zo'n filmpje, her en der zijn Christenen dat ook in vergelijkbare gevallen. Maar mensen vermoorden die er part noch deel aan hebben is te achterlijk voor woorden.
pi_116848239
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:49 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Op het tweede plaatje staan ze net op het punt om een Harry Potter-boek in de fik te steken. Wat, voel je je niet verantwoordelijk voor deze mensen? Nou, de gemiddelde moslim in Nederland voelt zich evenmin verantwoordelijk voor een woedende menigte in Pakistan die demonstreert tegen de zoveelste slechte anti-islamfilm.
Gossiemijne....wat een schorriemorrie :')
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_116848315
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:54 schreef Gia het volgende:
Er is natuurlijk een verschil tussen protesteren en rellen/moorden.

Niemand zegt dat moslims niet boos mogen zijn om zo'n filmpje, her en der zijn Christenen dat ook in vergelijkbare gevallen. Maar mensen vermoorden die er part noch deel aan hebben is te achterlijk voor woorden.
En daar is in Nederland goddank ook zelden of nooit sprake van. Elders in de wereld komt sektarisch geweld helaas nog wel regelmatig voor ;(. Aangewakkerd vanaf alle kanten overigens.
pi_116848359
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 14:49 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Op het tweede plaatje staan ze net op het punt om een Harry Potter-boek in de fik te steken. Wat, voel je je niet verantwoordelijk voor deze mensen? Nou, de gemiddelde moslim in Nederland voelt zich evenmin verantwoordelijk voor een woedende menigte in Pakistan die demonstreert tegen de zoveelste slechte anti-islamfilm.
Die linkergozer op het derde plaatje heeft een white power teken op zijn muts (5 tegen 1 dat niemand deze zin ooit gebruikt heeft) :P ........dat is volgens mij toch wel de badass leider :')
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
pi_116848370
-edit- Maak er een apart topic voor :)

[ Bericht 47% gewijzigd door paddy op 16-09-2012 15:00:18 ]
pi_116848494
Ja, kunnen we weer ontopic?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zondag 16 september 2012 @ 15:01:55 #283
3542 Gia
User under construction
pi_116848500
quote:
2s.gif Op zondag 16 september 2012 14:56 schreef 99.999 het volgende:

[..]

En daar is in Nederland goddank ook zelden of nooit sprake van. Elders in de wereld komt sektarisch geweld helaas nog wel regelmatig voor ;(. Aangewakkerd vanaf alle kanten overigens.
Tja, als men een kerk in de fik steekt tijdens de kerstnachtmis, dan kun je wraakacties verwachten. Ik weet wel zeker dat dat hier ook zou gebeuren als moslims een kerk met mensen erin, in de hens steken.

Er zijn grenzen.

Kapotte auto's of gebouwen, vlaggen of Bijbels, daar halen we onze schouders voor op, maar mensen doden tijdens hun gebedsdienst gaat echt te ver.
pi_116848546
quote:
5s.gif Op zondag 16 september 2012 14:58 schreef De_Guidance het volgende:
Aangezien sommige mensen hier graag een moslims vs. westerlingen issue van willen maken. Wat is de mening dan over dit soort dingen van die mensen?

[..]

Was het de bedoeling van de NAVO om deze vrouwen te bombarderen? Of waren ze gewoon op de verkeerde plek op het verkeerde moment? Ik denk het tweede.
Het doel van de NAVO in Afghanistan is niet om zoveel mogelijk burgers te doden. Dat er burgerslachtoffers vallen tijdens gevechten tussen de NAVO en de taliban is een gegeven. Alleen de NAVO zal ten alle tijde burgerslachtoffers proberen te voorkomen. Iets wat de taliban geeneens pretendeert te doen.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_116848569
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2012 15:01 schreef Gia het volgende:

[..]

Tja, als men een kerk in de fik steekt tijdens de kerstnachtmis, dan kun je wraakacties verwachten. Ik weet wel zeker dat dat hier ook zou gebeuren als moslims een kerk met mensen erin, in de hens steken.

Er zijn grenzen.

Kapotte auto's of gebouwen, vlaggen of Bijbels, daar halen we onze schouders voor op, maar mensen doden tijdens hun gebedsdienst gaat echt te ver.
Moet je eens opletten als iemand mijn auto beschadigd, dan ga ik echt proberen om een voorpagina te halen hoor :(
  zondag 16 september 2012 @ 15:05:27 #286
3542 Gia
User under construction
pi_116848643
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:03 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Moet je eens opletten als iemand mijn auto beschadigd, dan ga ik echt proberen om een voorpagina te halen hoor :(
Van mij mag je.
pi_116848688
Ergens een streampje van Mplein of...?
pi_116848726
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:06 schreef my2cents het volgende:
Ergens een streampje van Mplein of...?
Is het werkelijk waar zo boeiend die 25 man?
Die hang naar sensatie, man man man. :')
pi_116848748
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 11:02 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Jah dat is altijd het verweer he, je mag er niks over zeggen want er zitten oook een paar goede tussen. Ik hoot weinig moslims die de acties veroordelen. En bepaalde elementen uit het moslims geloof zijn gewoon achtelijk. Het past iig niet hier in nederland en de overige westrese landen.
Dan vraag ik het eens maar een keertje aan jouw, waarom moeten moslims die geen zak te maken hebben met de rellen zich verantwoorden voor het gedrag van een paar geloofsgenoten?
pi_116848809
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:07 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Is het werkelijk waar zo boeiend die 25 man?
Die hang naar sensatie, man man man. :')
Jij weet niet wat 25 man kunnen veroorzaken:

25 People to Blame for the Financial Crisis

The good intentions, bad managers and greed behind the meltdown

http://www.time.com/time/(...)7350_1877339,00.html #ixzz26dbovN3V
pi_116848865
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:08 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dan vraag ik het eens maar een keertje aan jouw, waarom moeten moslims die geen zak te maken hebben met de rellen zich verantwoorden voor het gedrag van een paar geloofsgenoten?
Omdat de geloofsgenoten de basis voor dezelfde ideologie hebben?

Is het dan niet een verdomd kleine moeite om tegen ons te laten zien dat de daders het helemaal verkeerd hebben?

Zomaar een ideetje hoor, maar wie ben ik he?.=

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 16-09-2012 15:58:56 ]
pi_116848929
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:11 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Is het dan niet een verdomd kleine moeite om tegen ons te laten zien dat de daders het helemaal verkeerd hebben?

Zomaar een ideetje hoor, maar wie ben ik he?.... simpel ventje.
Dus eigenlijk zijn de aanslagen die worden gepleegd wel terecht dus want wij westerlingen bombarderen toch Afghanistan en Irak en binnenkort ook Syrië en Iran. Waarom hoeven wij als Nederlanders die dezelfde roots en vaak geloof aanhangen als de Amerikanen ons niet te verantwoorden voor al die bombardementen?
pi_116848940
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:11 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Zomaar een ideetje hoor, maar wie ben ik he?.... simpel ventje.
=Wat je zegt slaat nergens op.

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 16-09-2012 15:59:25 ]
Sum es est, sumus estis sunt
pi_116849053
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:13 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zijn de aanslagen die worden gepleegd wel terecht dus want wij westerlingen bombarderen toch Afghanistan en Irak en binnenkort ook Syrië en Iran. Waarom hoeven wij als Nederlanders die dezelfde roots en vaak geloof aanhangen als de Amerikanen ons niet te verantwoorden voor al die bombardementen?
Heb je enig idee wat de achtergronden waren voor de oorlog in Afghanistan of Irak?, vind je echt dat er een rechte lijn te trekken is met het maken van een suf beeldstripje of een film van belachelijk slechte kwaliteit?
  zondag 16 september 2012 @ 15:18:59 #295
262 Re
Kiss & Swallow
pi_116849108
Ik heb helemaal geen zin in dat oog voor een oog gedoe maar dat blijkt diepgeworteld
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_116849118
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 15:17 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Heb je enig idee wat de achtergronden waren voor de oorlog in Afghanistan of Irak?, vind je echt dat er een rechte lijn te trekken is met het maken van een suf beeldstripje of een film van belachelijk slechte kwaliteit?
De achtergronden doen er niet toe en voor Irak is het eigenlijk niet eens aan te geven, maar je ontwijkt mijn vraag.
Waarom hoeven wij ons niet te verantwoorden voor de acties van onze geloofsgenoten de Amerikanen terwijl wij het andersom stiekem wel verwachten?
  † In Memoriam † zondag 16 september 2012 @ 15:19:36 #297
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_116849128
En, was het vandaag erger dan gisteren?
:')
pi_116849168
Waar zijn de gematigde Nederlanders om te protesteren tegen sharia4belgium? :( :(

Het gematigd Nederlandsisme bestaat niet!
pi_116849176
Fin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')