Een paar.quote:Op zondag 16 september 2012 10:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoezo iedereen over 1 kam scheren? Als een paar idiote Moslims gaan rellen, betekent het niet dat ze dat allemaal doen.
Zo fiatteren ze hun eigen gemoedsrust.quote:
Ik vroeg me alleen af wat het met dit onderwerp te maken had, daar kreeg ik geen antwoord opquote:Op zondag 16 september 2012 12:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Op die fiets. Je volgt de discussie erover niet maar staat wel gelijk op de planken te schreeuwen.
Advies: teruglezen en pas dan terug komen.
Ik heb nog geen miljoenen mensen op de been gezien hiervoor, een paar honderd misschien, dus een paarquote:
Achja, het komt je niet uit en dan ga je maar klagen over kleine relevante zijsprongen van de grote discussie.quote:Op zondag 16 september 2012 12:42 schreef Re het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen af wat het met dit onderwerp te maken had, daar kreeg ik geen antwoord op
Het gaat om het idee dat er steeds malloten zijn die vinden dat wij tolerant moeten zijn en hen niet.quote:Op zondag 16 september 2012 12:43 schreef Re het volgende:
[..]
Ik heb nog geen miljoenen mensen op de been gezien hiervoor, een paar honderd misschien, dus een paar
Ja natuurlijk joh.quote:Op zondag 16 september 2012 12:43 schreef Re het volgende:
[..]
Ik heb nog geen miljoenen mensen op de been gezien hiervoor, een paar honderd misschien, dus een paar
Wat is het percentage niet-moslims die een anti-mohammedfilmpje hebben gemaakt?quote:Op zondag 16 september 2012 12:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Om wat voor percentage hebben we het eigenlijk? 0,75%? 1%?
quote:Op zondag 16 september 2012 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is het percentage niet-moslims die een anti-mohammedfilmpje hebben gemaakt?.
Oh oke dan is het prima..quote:Op zondag 16 september 2012 12:43 schreef Re het volgende:
[..]
Echt puur gratis reclame dit voor de PVV en N-VA.quote:Op zondag 16 september 2012 12:48 schreef erik666 het volgende:
Google laat in ieder geval het filmpje staan.
En vanmiddag weer rellen in Amsterdam.
Geen idee, 0,001%?quote:Op zondag 16 september 2012 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is het percentage niet-moslims die een anti-mohammedfilmpje hebben gemaakt?.
Wij vallen mensen aan? Wij bestormen ambassades? Heb ik wat gemist of zo?quote:Op zondag 16 september 2012 12:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Geen idee, 0,001%?Ik snap alleen niet dat je datgene wat je hekelt (primitief neanderthalergedrag) gebruikt als legitimatie om precies hetzelfde te doen.
Ze de kogel toewensen et cetera vind ik daar niet heel ver naast liggen, nee.quote:Op zondag 16 september 2012 12:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wij vallen mensen aan? Wij bestormen ambassades? Heb ik wat gemist of zo?
Lijkt me niet zo verstandig eigenlijk, daar hebben we de ME voor. Als ze zich gedragen doen ze maar lekker, ze zetten zichzelf al genoeg buitenspel zo.quote:Op zondag 16 september 2012 12:52 schreef erik666 het volgende:
Zou fijn zijn als Nederlanders nou eens massaal vanmiddag naar A'dam gaan en eens flink tegengas gaan geven, het is echt genoeg geweest met die gasten.
Tekort dag voor zoiets, ik roep al een paar maanden dat er een keer een tegen demonstratie moet komen.quote:Op zondag 16 september 2012 12:52 schreef erik666 het volgende:
Zou fijn zijn als Nederlanders nou eens massaal vanmiddag naar A'dam gaan en eens flink tegengas gaan geven, het is echt genoeg geweest met die gasten.
Oh vind jij dat? Nou dat is dan genoteerd, prettige dag verder nog.quote:Op zondag 16 september 2012 12:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ze de kogel toewensen et cetera vind ik daar niet heel ver naast liggen, nee.
Komt ook pas nadat ze er een chaos van hebben gemaakt tot doden aan toe.quote:Op zondag 16 september 2012 12:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ze de kogel toewensen et cetera vind ik daar niet heel ver naast liggen, nee.
Dat is eigenlijk een taak voor die antifa beweging, die rellen toch altijd tegen alles wat fascistisch is? Of gaat dat alleen op als het blanke fascisten zijn?quote:Op zondag 16 september 2012 12:54 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Tekort dag voor zoiets, ik roep al een paar maanden dat er een keer een tegen demonstratie moet komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |