Nee, ze sympathiseren het allemaal. Alleen zullen ze dat nooit hardop uit spreken. En als ze dan zeggen dat ze het veroordelen doen ze aan taqiyya.quote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik hoor ze het nergens veroordelen, nergens.
Knap dat je weet met hoeveel moslims ik omgaquote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus omgang met 2-3 moslims verteld jou wat ze allemaal denken?
Dan heeft die ander toch een punt
Wil ff zien hoe Olga zichzelf uit zijn eigen valkuitlje red. De creativitieit is soms hilarisch.quote:
Heb je wel eens een aantal moslims in je directe omgeving gevraagd wat ze hier nu van vinden?quote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik hoor ze het nergens veroordelen, nergens.
Ik hoef me niet uit een valkuil te redden hoorquote:Op zondag 16 september 2012 13:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wil ff zien hoe Olga zichzelf uit zijn eigen valkuitlje red. De creativitieit is soms hilarisch.
En jij dan? Bangerik.quote:Op zondag 16 september 2012 13:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heb je wel eens een aantal moslims in je directe omgeving gevraagd wat ze hier nu van vinden?
Nee, jij?quote:Op zondag 16 september 2012 13:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heb je wel eens een aantal moslims in je directe omgeving gevraagd wat ze hier nu van vinden?
Hun boek verteld ze dat ze moeten liegen om de kafir te misleiden.quote:Op zondag 16 september 2012 13:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Er is maar één genoeg om een land in rep en roer te krijgen.quote:Op zondag 16 september 2012 12:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Om wat voor percentage hebben we het eigenlijk? 0,75%? 1%?
Ja, dat zeg ik. Ze doen aan taqiyya. En zo hebben we alle moslims monddood gemaakt. Briljant.quote:Op zondag 16 september 2012 13:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hun boek verteld ze dat ze moeten liegen om de kafir te misleiden.
Niet zo zinvol lijkt me.
Het gaat ook niet om de kwaliteit van het filmpje, het afbeelden van Mohammed mag gewoon niet, en dan is er geen enkele ruimte voor nuance.quote:Op zondag 16 september 2012 13:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wat ik erg vind is dat een deel van de moslims zo makkelijk te beinvloeden is. Het grootste deel van die relschoppers heeft dat filmpje waarschijnlijk helemaal niet gezien. Anders hadden ze geweten dat het broddelwerk is en niet serieus te nemen. En toch laten ze zich zo makkelijk te kijk zetten.
Ik had anders niet eens geweten van het bestaan ervan
Nou en.quote:Op zondag 16 september 2012 13:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hun boek verteld ze dat ze moeten liegen om de kafir te misleiden.
Niet zo zinvol lijkt me.
Die wens is er ook; ze willen namelijk tot elkaar komen om de wereld te veroveren.quote:Op zondag 16 september 2012 13:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de kwaliteit van het filmpje, het afbeelden van Mohammed mag gewoon niet, en dan is er geen enkele ruimte voor nuance.
Er moet itt aanpassen van onze wetten eens een moslimgeleerde pleiten voor minder krampachtige regels op dit gebied. Eens keer laten zien vanaf "bovenaf" dat er een wens is tot nader tot elkaar komen.
Omdat zo.quote:
Oh, die zijn er wel, maar dat noemen we gewoon de boel bij elkaar liegen om de schijn op te houden. Dat doen ze om domme mensen het idee te geven dat er ook nog moslims zijn die net zo zijn als jij en ik. Maar daar trappen we niet in natuurlijk.quote:Op zondag 16 september 2012 13:17 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik hoor geen enkele stichting het veroordelen anders.
Ik ben de volgende smoesjes op het Internet tegengekomen om hiervoor juist niet te pleiten.quote:Op zondag 16 september 2012 13:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er moet itt aanpassen van onze wetten eens een moslimgeleerde pleiten voor minder krampachtige regels op dit gebied.
Bij de Holocaust zijn doden gevallen, onschuldige.quote:Op zondag 16 september 2012 13:22 schreef Marlan het volgende:
[..]
Ik ben de volgende smoesjes op het Internet tegengekomen om hiervoor juist niet te pleiten.
- het Westen meet met twee maten. Mohammed kan naar hartelust beledigd worden, maar de holocaust kan niet ontkend worden. Hypociet is het woord dat veelvuldig valt.
- het is de schuld van de joden die Moslims haten/Zionistische media/Israeli's
- de lastercampagne tegen de Islam is onderdeel van een bredere Westerse trend die gepaard gaat met invasies van Moslimlanden en het in stand houden van dictaturen
Weinig hoop hier.
Nee, meer in de zin van: jullie hebben mooie praatjes over vrijheid, maar diezelfde vrijheid wordt ingeperkt met de ontkenning van de Holocaust. Jullie zijn dus hypocriet.quote:Op zondag 16 september 2012 13:24 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Bij de Holocaust zijn doden gevallen, onschuldige.
Je moet ook met 2 maten meten. Dan wordt alles anders en krijg je discussies als deze.quote:Op zondag 16 september 2012 13:25 schreef mazaru het volgende:
Dit valt niet onder de categorie "vrijheid van meningsuiting"
[ afbeelding ]
Wmb is het verbod op ontkenenen van de holocaust ook onzin. Vrijheid van meningsuiting hoort in mijn ogen op te houden bij het aanzetten van geweld, het samenspannen met als doel anderen kwaad te doen etc (beetje knullig geformuleerd)quote:Op zondag 16 september 2012 13:26 schreef Marlan het volgende:
[..]
Nee, meer in de zin van: jullie hebben mooie praatjes over vrijheid, maar diezelfde vrijheid wordt ingeperkt met de ontkenning van de Holocaust. Jullie zijn dus hypocriet.
Respect hoor, je zal wel een druk leventje hebben dat je weet wat anderhalf miljard moslims denken.quote:Op zondag 16 september 2012 13:14 schreef Olga het volgende:
[..]
Knap dat je weet met hoeveel moslims ik omgaWie weet werk ik wel met ze, wie weet ben ik getrouwd met eentje, wie weet maakt het me geen bal uit dat het moslims zijn maar ga ik met ze om omdat het mensen zijn
Het frappante is: we moeten maar aannemen dat de meeste moslims dit afkeuren. Tegelijkertijd worden we verweten de wet die het verbied de holocaust te ontkennen, allemaal accepteren. Terwijl het gros van de Nederlanders die wet niet ondersteund juist om de vrijheid van meningsuiting.quote:Op zondag 16 september 2012 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wmb is het verbod op ontkenenen van de holocaust ook onzin. Vrijheid van meningsuiting hoort in mijn ogen op te houden bij het aanzetten van geweld, het samenspannen met als doel anderen kwaad te doen etc (beetje knullig geformuleerd)
Protesteren tegen het afbeelden van Mohammed, prima. Protesteren en mensen oproepen anderen te onthoofden omdat ze Mohammed hebben afgebeeld, strafbaar.
Ja, top dat ik nu gepakt wordt op mijn eigen woordenquote:Op zondag 16 september 2012 13:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Respect hoor, je zal wel een druk leventje hebben dat je weet wat anderhalf miljard moslims denken.
Je pretendeerde het eerst zelf wel te weten.quote:Op zondag 16 september 2012 13:34 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja, top dat ik nu gepakt wordt op mijn eigen woorden![]()
Waar het mij omgaat is dat niemand van ons kan weten wat al die moslims denken
Sja, dat is het gevolg van in een land leven waar compromissen worden gesloten. Ik heb uiteraard ook geen last dat ik de holocaust niet mag ontkennen (waarom zou ik dat willen?).quote:Op zondag 16 september 2012 13:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het frappante is: we moeten maar aannemen dat de meeste moslims dit afkeuren. Tegelijkertijd worden we verweten de wet die het verbied de holocaust te ontkennen, allemaal accepteren. Terwijl het gros van de Nederlanders die wet niet ondersteund juist om de vrijheid van meningsuiting.
Ik krijg heel vaak de indruk dat de meeste moslims geen flauw idee hebben wat vrijheid van meningsuiting is. Ofschoon, heb ik die indruk ook vooral bij de linkervleugel waargenomen.quote:Op zondag 16 september 2012 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wmb is het verbod op ontkenenen van de holocaust ook onzin. Vrijheid van meningsuiting hoort in mijn ogen op te houden bij het aanzetten van geweld, het samenspannen met als doel anderen kwaad te doen etc (beetje knullig geformuleerd)
Protesteren tegen het afbeelden van Mohammed, prima. Protesteren en mensen oproepen anderen te onthoofden omdat ze Mohammed hebben afgebeeld, strafbaar.
Jep, hele ambassades bestormd, ambasadeur dood en de makers werden opgepakt. En de UN ging zich ermee bemoeien.quote:Op zondag 16 september 2012 13:50 schreef creno het volgende:
Gingen katholieken na dit filmpje ook lopen rellen ?
Nee, maar is er (ik ben ook geen katholiek) een verbod op het afbeelden van Jezus oid?quote:Op zondag 16 september 2012 13:50 schreef creno het volgende:
Gingen katholieken na dit filmpje ook lopen rellen ?
Zal me niks verbazen. Die hebben maar 1 ideologie: rotzooi trappenquote:Op zondag 16 september 2012 13:51 schreef sonnyspek het volgende:
Hoeveel mensen zouden er om 14.30 komen/? Ik las ergens dat sharia4holland ook kwam.
wat heb ik nu weer gemist?quote:Op zondag 16 september 2012 13:51 schreef sonnyspek het volgende:
Hoeveel mensen zouden er om 14.30 komen/? Ik las ergens dat sharia4holland ook kwam.
Racisme komt van 2 kanten. In dit geval.quote:Op zondag 16 september 2012 13:57 schreef chantal123 het volgende:
oke veel mensen zijn wel racistisch, maar ze vragen er soms ook wel naar. kijk al die rellen alleen om een filmpje op internet, ik ben niet tegen moslims maar wel zulke extremisten
is nogal niet een verschil, Den Haag of Amsterdingesquote:Op zondag 16 september 2012 13:56 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
14.30 is er een demonstratie, op malieveld of op de dam?
Nee, ik bedoelde museumplein. Niet malieveld, stom.quote:Op zondag 16 september 2012 13:59 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
is nogal niet een verschil, Den Haag of Amsterdinges
Mag ik een suggestie doen?:
Op een weiland bij de A9 langs Beverwijk??
Geert wilders is ook racisme!! en hun ook. allebij extremistenquote:Op zondag 16 september 2012 13:58 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Racisme komt van 2 kanten. In dit geval.
Volgens mij hebben bepaalde supportersgroepen daar geen goede herinneringen aanquote:Op zondag 16 september 2012 13:59 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
is nogal niet een verschil, Den Haag of Amsterdinges
Mag ik een suggestie doen?:
Op een weiland bij de A9 langs Beverwijk??
Hij verteld gewoon de waarheid.quote:Op zondag 16 september 2012 13:59 schreef chantal123 het volgende:
[..]
Geert wilders is ook racisme!! en hun ook. allebij extremisten
Toch heeft de locatie zijn waarde al bewezenquote:Op zondag 16 september 2012 13:59 schreef Olga het volgende:
[..]
Volgens mij hebben bepaalde supportersgroepen daar geen goede herinneringen aan
volges sommige wel ja, maar das ook kwestie van meningquote:Op zondag 16 september 2012 14:00 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Hij verteld gewoon de waarheid.
Meneer Wilders waait met alle winden meequote:Op zondag 16 september 2012 14:00 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Hij verteld gewoon de waarheid.
Er zijn geen andere opties.quote:Op zondag 16 september 2012 14:02 schreef Olga het volgende:
[..]
Meneer Wilders waait met alle winden meeEcht zo'n draaikont. Met Europa is het hem afgelopen woensdag niet gelukt, nu gaat hij weer op de islamtoer
Katholieken houden wel van plaatjes van hun driewerf-God, maar vraag het sommige Protestant-gereformeerden eens. Wel eens van de beeldenstorm gehoord?quote:Op zondag 16 september 2012 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar is er (ik ben ook geen katholiek) een verbod op het afbeelden van Jezus oid?
Heb ik gemist dat hij al veroordeeld is voor racisme?quote:Op zondag 16 september 2012 13:59 schreef chantal123 het volgende:
[..]
Geert wilders is ook racisme!! en hun ook. allebij extremisten
Er is uberhaupt niet veel nodig om welke religie dan ook belachelijk te maken, ongeacht wie het doet.quote:Op zondag 16 september 2012 14:12 schreef Jordony het volgende:
Die moslimextremisten zijn zo licht geraakt he. Door een amateuristisch filmpje in elk moslimland grote demonstraties. Andersom gebeurt dit niet. Ze maken hun eigen religie belachelijk door de straat op de gaan en "rebelleren". En vervolgens Allah Akbar schreeuwen.
Het is natuurlijk gewoon een excuus... Mooi georkestreerd natuurlijkquote:Op zondag 16 september 2012 14:12 schreef Jordony het volgende:
Die moslimextremisten zijn zo licht geraakt he. Door een amateuristisch filmpje in elk moslimland grote demonstraties. Andersom gebeurt dit niet. Ze maken hun eigen religie belachelijk door de straat op de gaan en "rebelleren". En vervolgens Allah Akbar schreeuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |