Juist 'm. Als ik ergens een baan wil moet ik ook altijd op m'n blote knieën 3 trappen op lopen zodat ik laat zien dat het me spijt dat er zoveel geweld is tegen ambulance-personeel. En de TBS-klinieken vol zitten.quote:Op zondag 16 september 2012 13:10 schreef Olga het volgende:
[..]
Ah net als alle Duitsers nog steeds moeten boeten voor dat rare mannetje wat daar in 1933 aan de macht kwam
Dus omgang met 2-3 moslims verteld jou wat ze allemaal denken?quote:Op zondag 16 september 2012 13:11 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ga met moslims om, ja eng heDie interesseert het niets
Moet je ook mee om kunnen gaan.quote:Op zondag 16 september 2012 13:11 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ga met moslims om, ja eng heDie interesseert het niets
Ik hoor ze het nergens veroordelen, nergens.quote:Op zondag 16 september 2012 13:11 schreef Rhalius het volgende:
Moslims, christenen, Atheisten, Budhisten, Hindoes.. het blijven allemaal uiteindelijk wel mensen.
Ik neem aan dat er genoeg moslims in Nederland zijn die hier een normaal bestaan hebben opgebouwd, gewoon werken voor hun geld en evengoed meedoen met een buurt barbeque.
Die zitten ook niet te wachten op dit soort achterlijk tuig die hun een slechte naam geeft.
Zo zit ik zelf ook niet te wachten op die achterlijke Nederlanders die niet willen betalen in griekse restaurants. Ik schaam me kapot voor dat soort volk, en die zijn alleen nog maar kinderachtig bezig en gebruiken geen geweld.
Kan je na gaan hoe een beschaafde moslim zich zou voelen?
Hebben allebei geen punt.quote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus omgang met 2-3 moslims verteld jou wat ze allemaal denken?
Dan heeft die ander toch een punt
Nee, ze sympathiseren het allemaal. Alleen zullen ze dat nooit hardop uit spreken. En als ze dan zeggen dat ze het veroordelen doen ze aan taqiyya.quote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik hoor ze het nergens veroordelen, nergens.
Knap dat je weet met hoeveel moslims ik omgaquote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus omgang met 2-3 moslims verteld jou wat ze allemaal denken?
Dan heeft die ander toch een punt
Wil ff zien hoe Olga zichzelf uit zijn eigen valkuitlje red. De creativitieit is soms hilarisch.quote:
Heb je wel eens een aantal moslims in je directe omgeving gevraagd wat ze hier nu van vinden?quote:Op zondag 16 september 2012 13:12 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik hoor ze het nergens veroordelen, nergens.
Ik hoef me niet uit een valkuil te redden hoorquote:Op zondag 16 september 2012 13:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wil ff zien hoe Olga zichzelf uit zijn eigen valkuitlje red. De creativitieit is soms hilarisch.
En jij dan? Bangerik.quote:Op zondag 16 september 2012 13:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heb je wel eens een aantal moslims in je directe omgeving gevraagd wat ze hier nu van vinden?
Nee, jij?quote:Op zondag 16 september 2012 13:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heb je wel eens een aantal moslims in je directe omgeving gevraagd wat ze hier nu van vinden?
Hun boek verteld ze dat ze moeten liegen om de kafir te misleiden.quote:Op zondag 16 september 2012 13:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Er is maar één genoeg om een land in rep en roer te krijgen.quote:Op zondag 16 september 2012 12:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Om wat voor percentage hebben we het eigenlijk? 0,75%? 1%?
Ja, dat zeg ik. Ze doen aan taqiyya. En zo hebben we alle moslims monddood gemaakt. Briljant.quote:Op zondag 16 september 2012 13:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hun boek verteld ze dat ze moeten liegen om de kafir te misleiden.
Niet zo zinvol lijkt me.
Het gaat ook niet om de kwaliteit van het filmpje, het afbeelden van Mohammed mag gewoon niet, en dan is er geen enkele ruimte voor nuance.quote:Op zondag 16 september 2012 13:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wat ik erg vind is dat een deel van de moslims zo makkelijk te beinvloeden is. Het grootste deel van die relschoppers heeft dat filmpje waarschijnlijk helemaal niet gezien. Anders hadden ze geweten dat het broddelwerk is en niet serieus te nemen. En toch laten ze zich zo makkelijk te kijk zetten.
Ik had anders niet eens geweten van het bestaan ervan
Nou en.quote:Op zondag 16 september 2012 13:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hun boek verteld ze dat ze moeten liegen om de kafir te misleiden.
Niet zo zinvol lijkt me.
Die wens is er ook; ze willen namelijk tot elkaar komen om de wereld te veroveren.quote:Op zondag 16 september 2012 13:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de kwaliteit van het filmpje, het afbeelden van Mohammed mag gewoon niet, en dan is er geen enkele ruimte voor nuance.
Er moet itt aanpassen van onze wetten eens een moslimgeleerde pleiten voor minder krampachtige regels op dit gebied. Eens keer laten zien vanaf "bovenaf" dat er een wens is tot nader tot elkaar komen.
Omdat zo.quote:
Oh, die zijn er wel, maar dat noemen we gewoon de boel bij elkaar liegen om de schijn op te houden. Dat doen ze om domme mensen het idee te geven dat er ook nog moslims zijn die net zo zijn als jij en ik. Maar daar trappen we niet in natuurlijk.quote:Op zondag 16 september 2012 13:17 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik hoor geen enkele stichting het veroordelen anders.
Ik ben de volgende smoesjes op het Internet tegengekomen om hiervoor juist niet te pleiten.quote:Op zondag 16 september 2012 13:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er moet itt aanpassen van onze wetten eens een moslimgeleerde pleiten voor minder krampachtige regels op dit gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |