Yups.quote:Op zondag 16 september 2012 12:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een taak voor die antifa beweging, die rellen toch altijd tegen alles wat fascistisch is? Of gaat dat alleen op als het blanke fascisten zijn?
Dat zeg ik niet, als men hier in Nederland demonstreert dan mag dat, misdraag je je dan krijg je hopelijk een knuppel in je nek.quote:
Normaal en radicaal zit wel degelijk een verschil in.quote:Op zondag 16 september 2012 12:59 schreef erik666 het volgende:
Normaal of radicaal maakt niet uit hoor, is echt een denkfoutje van je.
Alle moslims volgen dezelfde weg, vergis je daar niet in.
Jep. 's Nachts communiceren ze via een oude radio met de Taliban en smeden ze snode plannen om de wereld over te nemen. Ook die gematigde buurman van je, hou 'm in de gaten!quote:Op zondag 16 september 2012 12:59 schreef erik666 het volgende:
We gaan gewoon een facebook oprichten voor de demonstratie.quote:Op zondag 16 september 2012 12:57 schreef erik666 het volgende:
@sonnyspek Komt zeker goed, dat we tegengas gaan geven.
Nee, ook niet. Iedereen beleeft het weer anders.quote:Op zondag 16 september 2012 13:02 schreef erik666 het volgende:
Ja de een is fanatieker dan de ander, dat begrijp ik .
Maar het doel van ALLE MOSLIMS is hetzelfde.
Yeah surequote:Op zondag 16 september 2012 12:59 schreef erik666 het volgende:
De meeste moslims interesseert het geen fuck. Die houden zich er zoals de meeste mensen niet eens mee bezig. En nee, ben zelf geen moslim.quote:Op zondag 16 september 2012 13:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het alleen echt tegenvallen van moslims in Nederland. Net als de moslims in dit topic, je moet toch gewoon inzien dat dit debiel is, hier protesteren, tegen 1 man die toevallig in Amerika een kutfilmpje heeft gemaakt.
En dan maandag wel verwachten dat men staat te springen om je aan te nemen zeker?
Ik vind wel dat vanaf nu iedere moslim die ergens solliciteert op zijn knieën moet om spijt te betuigen voor het feit dat-ie moslim is en er zulke retards op deze wereld bestaan.quote:Op zondag 16 september 2012 13:07 schreef Olga het volgende:
[..]
De meeste moslims interesseert het geen fuck. Die houden zich er zoals de meeste mensen niet eens mee bezig. En nee, ben zelf geen moslim.
Ik ben jaloers op je dat je bij alle moslims in hun hoofd kan kijkenquote:Op zondag 16 september 2012 13:08 schreef erik666 het volgende:
@HeatWave Jou aardige moslim buurman, hij is misschien oprecht een aardige vent, vindt dit allemaal prima, al zal hij wat anders zeggen.
Ah net als alle Duitsers nog steeds moeten boeten voor dat rare mannetje wat daar in 1933 aan de macht kwamquote:Op zondag 16 september 2012 13:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik vind wel dat vanaf nu iedere moslim die ergens solliciteert op zijn knieën moet om spijt te betuigen voor het feit dat-ie moslim is en er zulke retards op deze wereld bestaan.
Dat kon jij toch ook?:quote:Op zondag 16 september 2012 13:09 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je dat je bij alle moslims in hun hoofd kan kijken
quote:Op zondag 16 september 2012 13:07 schreef Olga het volgende:
[..]
De meeste moslims interesseert het geen fuck. Die houden zich er zoals de meeste mensen niet eens mee bezig. En nee, ben zelf geen moslim.
Nee, dat vind IK niet, maar Nederlanders worden in Australie ook erg veel geweigerd bij het seizoenswerk, zijn alle nederlanders lui en kut? Neuh, maar na een paar jaar nare ervaringen houdt het gewoon op.quote:Op zondag 16 september 2012 13:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik vind wel dat vanaf nu iedere moslim die ergens solliciteert op zijn knieën moet om spijt te betuigen voor het feit dat-ie moslim is en er zulke retards op deze wereld bestaan.
Ik ga met moslims om, ja eng hequote:
Correct.quote:Op zondag 16 september 2012 13:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat vind IK niet, maar Nederlanders worden in Australie ook erg veel geweigerd bij het seizoenswerk, zijn alle nederlanders lui en kut? Neuh, maar na een paar jaar nare ervaringen houdt het gewoon op.
Is het netjes, terecht? Nee, niet echt, maar is het begrijpelijk, zeker wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |