Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Ja gezien mijn post over die tweet had ik geen zin in een "...met Tombo" TTquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat een bijzonder karige TT
En gefeliciteerd miss_d!![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja gezien mijn post over die tweet had ik geen zin in een "...met Tombo" TT
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja gezien mijn post over die tweet had ik geen zin in een "...met Tombo" TT
Ik vond Krullie van net een toffere stem hebben, dit is Birdie 2quote:
Die vond ik dan weer minderquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Krullie van net een toffere stem hebben, dit is Birdie 2
Hoiiii
Even teruglezen.
Ik ook niet, doe ik morgenochtend.quote:
Ja leukquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:34 schreef Muis006 het volgende:
Zal ik morgen mijn hysterisch roze tasje als accessoooooooooooiiiiiiiiiire doen?
Oeh Bootycheckquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee **O*
Mijn meneer doet trouwens zijn broek van zijn nette pak aan ipv spijkerbroek
Nicequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee **O*
Mijn meneer doet trouwens zijn broek van zijn nette pak aan ipv spijkerbroek
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook niet, doe ik morgenochtend.
Ik weet ook nog niet wat ik aan ga doen. Dus schiet je in de stress, denk aan mij, je bent altijd een stapje voor op mij.
Ditoquote:
Ik weet iets dat ik aan wil en dat moet ik nu nog wassenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito
Sterker nog, ik weet nog steeds niet wat ik aan doe en of dat wel gewassen is
Doe je toch niet dat jurkie aan dat je had laten zien in ESF tijdje terug?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet iets dat ik aan wil en dat moet ik nu nog wassen
Ja denk het wel, maar mn mouwtjes moet ik nog zoeken en wassenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe je toch niet dat jurkie aan dat je had laten zien in ESF tijdje terug?
Of moet je iets voor daarbij wassen?
Ik kijk straks wel effe, ik ben nog in ontkenningsfaaaaaaase dat ik nog moet bedenken wat ik aan moet
Mouwtjes?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja denk het wel, maar mn mouwtjes moet ik nog zoeken en wassen
Oh boleroquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Mouwtjes?![]()
Wasda? Lange handschoen achtig?
Die heb ik live in orkestgebouw gezienquote:
Ravel? Ik wist niet dat je zo oud was Tombo!quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die heb ik live in orkestgebouw gezien
Vorig levenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ravel? Ik wist niet dat je zo oud was Tombo!
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:24 schreef tombolafan het volgende:
Oh ik word zo dom langzamerhand
Ik plan steeds teveel en vergeet bijna dingen, dus ik moest een agenda. Met oppaskindjes vandaag gehaald voor weinig, dus thuis ga ik er dingen inzetten.
"Waarom moet je nou een agenda dan??"
'Omdat ik vergeetachtig en dom word'
"Mag mijn verjaardag erin"
'Ja, je bent op een vrijdag jarig'
"Niet! Op donderdag zegt mama!"
'Nee hoor op vrijdag!' *ik pak telefoon erbij*
'Kijk! Op... huh? op donderdag ja'
Heb ik agenda voor 2013 gekocht
Ze snapten ineens wat ik bedoelde met domheidZe hebben nog nooit zo hard gelachen
TettenPicsquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:29 schreef Barbaaf het volgende:
Zo, spinazie-mango-banaan-citroen-roomyoghurt-smoothie![]()
Ik krijg van dat gehyper van jullie haast de neiging om paparazzi-style morgen bij Henk in de bosjes te liggen om jullie elegante creaties op den gevoelige plaat vast te leggenen dan natuurlijk een kleine vergoeding te vragen om de foto's niet te publiceren
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie foto's maakt.
quote:
Die heb ik wel voor jequote:
*denkt na*quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die heb ik wel voor je
Zat net de foto's van de minimeet te bekijken; ik heb een dame gefotografeerd op zodanige wijze dat ik vanaf de bovenkant van haar shirtje - binnenlangs - haar broekriem zichtbaar heb gemaakt
Wat een rare zin
Ik was ook wel een beetje in de war
Wie van jullie had er een roze bh aan
Dus haar hoofd staat er niet herkenbaar op? Plaatsen die picquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die heb ik wel voor je
Zat net de foto's van de minimeet te bekijken; ik heb een dame gefotografeerd op zodanige wijze dat ik vanaf de bovenkant van haar shirtje - binnenlangs - haar broekriem zichtbaar heb gemaakt
Wat een rare zin
Ik was ook wel een beetje in de war
Wie van jullie had er een roze bh aan
Dan was jij het nietquote:
Ik weet niet hoe ik het gedaan heb, maar geen hoofdquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:48 schreef Barbaaf het volgende:
Dus haar hoofd staat er niet herkenbaar op? Plaatsen die pic
Dan was jij hetquote:
Dikke kans ja.quote:
Ow, kan ik mijn antwoord nog veranderen?quote:Het ware trouwens best mooie tetten
Neh, was een beetje lichtrozequote:Op vrijdag 14 september 2012 22:49 schreef Greys het volgende:
Tenminste, als je met roze een beetje knalroze bedoelt, die roze waar ik de indianenjurk aan vast had gespeld
Probeer eens; misschien keur ik 'm goedquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dikke kans ja.
[..]
Ow, kan ik mijn antwoord nog veranderen?
Bedoelde jij een beetje een lichtroze bh?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Probeer eens; misschien keur ik 'm goed
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bedoelde jij een beetje een lichtroze bh?![]()
Want die heb ik!
Opgelost!quote:
Ja leukquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:34 schreef Muis006 het volgende:
Zal ik morgen mijn hysterisch roze tasje als accessoooooooooooiiiiiiiiiire doen?
En ik roze nagelsquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja leukik heb ook een roze tas en boa , Q een roze jasje en Cat een roze hond
quote:
Ja, maar het is zó niet Fritz. Dit is Fritz:quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Tuur in de toekomst. Potdikkie wat een prachtige kat is Fritz ook!
Fritz moet morgen komen!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar het is zó niet Fritz. Dit is Fritz:
[ afbeelding ]
Een eitje in een roze mandje
Owja, zullen ze leuk vindenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fritz moet morgen komen!Neem ik Tuurke mee.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar het is zó niet Fritz. Dit is Fritz:
[ afbeelding ]
Een eitje in een roze mandje
Relaxpoezel!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:05 schreef ElisaB het volgende:
Kijk deze dame eens opgeknapt zijn:
[ afbeelding ]
Het wordt wel wat
Dat zal een zoektocht wordenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Misschien is Fritz op zoek naar z'n machokant?
Ja, jullie geven ook niet echt het rolmodel voorbeeld, zeg maar.quote:
Nog steeds geen stress?quote:
Ja. Dat dan weer welquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, jullie geven ook niet echt het rolmodel voorbeeld, zeg maar.Geen wonder dat die kat in de war is.
Heb je gemist dat haar koelkast kapot is?quote:
Owquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:25 schreef Cat22 het volgende:
Heb je gemist dat haar koelkast kapot is?
Heb je een leuke dag gehad?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Bedankt allemaal voor de felicitaties
Ah, een medemaagdquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Bedankt allemaal voor de felicitaties
Plastic zakjes.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow
Als ik Tombo was, zou ik een emmertje meenemen morgen
En nu twijfel ik toch een beetje, want bij Q weet je nooit wat er gaande is...quote:
Smart! Je kan ze zo uit het raam flikkeren én ze nemen niet zoveel ruimte in! Ik zou dan persoonlijk weer niet naast Q gaan zitten met het eten. Zomaar een goeien tip van mijquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:27 schreef Cat22 het volgende:
Plastic zakjes.Want dat kan niet over de rand klotsen.
Ik kan goed duiken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Smart! Je kan ze zo uit het raam flikkeren én ze nemen niet zoveel ruimte in! Ik zou dan persoonlijk weer niet naast Q gaan zitten met het eten. Zomaar een goeien tip van mij
Ja... voor mij zou het vooral erg goed zijn voor de lijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan goed duiken.En er is weinig wat mij van mijn bordje eten afhoudt.
Ik hoop zo dat die puist van Q morgen open knapt en zo met een mooie boog in jouw eten belandtquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan goed duiken.En er is weinig wat mij van mijn bordje eten afhoudt.
dank je! Ik had trouwens een weegschaal moeten zijn, maar ik ben lekker twee weken eerder geboren. In de zomerquote:
Ja, al stond er vandaag wel iets heeeeel spannends te gebeuren, dus tot een uur of drie heb ik er niet echt van kunnen genietenquote:
Dat hoop jij écht niet! Smeerlapquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:30 schreef Oognip het volgende:
Ik hoop zo dat die puist van Q morgen open knapt en zo met een mooie boog in jouw eten belandtik ben heel benieuwd of dat je van eten weerhoudt
Het zou wel een beeeeetje raar zijn als Q haar blote oksel boven mijn eten ging hangen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat die puist van Q morgen open knapt en zo met een mooie boog in jouw eten belandtik ben heel benieuwd of dat je van eten weerhoudt
We hebben het over Q he.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zou wel een beeeeetje raar zijn als Q haar blote oksel boven mijn eten ging hangen.
Ik zie wel mogelijkheden tijdens de vogeltjesdansquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zou wel een beeeeetje raar zijn als Q haar blote oksel boven mijn eten ging hangen.
Maar zelfs voor Q zou de vogeltjesdans tijdens het eten enigszins vreemd zijnquote:
quote:
Whelp!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie wel mogelijkheden tijdens de vogeltjesdans
Tatatatatatataquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar zelfs voor Q zou de vogeltjesdans tijdens het eten enigszins vreemd zijn
En juist en alleen vanwege dat geluidje, zou ik voor 3:20 minuten wel een beetje doof willen zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:35 schreef Muis006 het volgende:
Tatatatatatata
Tatatatatatata
Tatatatatatata
*splut* *splut* *splut* *splut* *splut*
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En juist en alleen vanwege dat geluidje, zou ik voor 3:20 minuten wel een beetje doof willen zijn
Ze is al de hele dag (en gister?) misselijk dus nu gekotstquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:35 schreef ElisaB het volgende:
Het is ook niet dat ze nog ff komt vertellen wat er aan de hand is en dús is het vrij onmogelijk om je ergens op voor te bereiden. Niet zo fijn of zo
Hij is wel legendarisch héquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:36 schreef Muis006 het volgende:
Gewoon stoicijns blijven snijden mop, de rest komt vanzelf
Dus. Heb jij de emmer al klaarstaan??quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze is al de hele dag (en gister?) misselijk dus nu gekotst
O SNAPquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jammer dat je 'm niet gehoord hebt
Zal je meemakenquote:
Niet huilen, want dan heb je morgen van die dikke rode oogjes. Gewoon uptuffen en me voor de bek slaan een volgende keerquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:39 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga maar eens naar bed.
Mezelf in slaap huilen enzo.
Doei he
Done deal!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet huilen, want dan heb je morgen van die dikke rode oogjes. Gewoon uptuffen en me voor de bek slaan een volgende keer
Stresssss!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:49 schreef tombolafan het volgende:
PROBLEEM!
Ik heb een screenprotector voor mn mobiel maar er zit een uitsparinkje in en ik weet niet of die boven of onder moet
Oh ik zie een foto van eentje met uitsparing boven dus dat wordt mquote:
Groen!!!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:53 schreef Laysa het volgende:
Ik ben blij dat ik morgen lekker in mn joggingbroek kan hangen....maaaaaaaaarrrrrrrwelke kleur zal ik doen
Ik ben blijkbaar een kleurloos type, want grijs en zwart en lichtrozequote:Op vrijdag 14 september 2012 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow...
Rood of goud dan?
[ afbeelding ]
Nu heb ik een hamburger op. Ik had hongerquote:
Doe je ff rustig aan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nu heb ik een hamburger op. Ik had honger
Ik vind dat echt zo'n aasgierquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vraag jij nu wie?![]()
![]()
Paula is de koningin van misdaadontrafeling.
TLC
Dat is ze ook. Daar hou ik wel vanquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n aasgier
Heb je bij die roze ook een bijpassende bhquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:57 schreef Laysa het volgende:
Ik ben blijkbaar een kleurloos type, want grijs en zwart en lichtroze
Handigquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nu heb ik een hamburger op. Ik had honger
Zo'n typische amerikaanse serie die alle misdaden uitpluist . Weliswaar met een groot sensatie gehalte, maar best te doen zo rond dit tijdstip. Ik ben sowieso wat vreemd, want ik kijk graag naar mensen die obese zijn, mensen met stoempen (quote:
Oehquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Handig
Ik had een keer een eindejaarsvergadering met mijn collega. Had ie de avond ervoor heel misschien een héél klein beetje teveel gedronken. Ging ontbijten met oliebollen![]()
Het werd een korte vergadering
Boewhahahahahahaquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh![]()
![]()
Mijn tante deed jaaaaaaren terug haar oliebollen in de beerenburg dippen en dan uitzuigen en opeten.
Toen die weer enigzins aanspreekbaar was, was januari van dat jaar al haast om
Ik heb vast nog wel een val verwassen bh in die kleurquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je bij die roze ook een bijpassende bh
Eentje die ooit geilrood was zeker?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb vast nog wel een val verwassen bh in die kleur
Misschien was jij het dan stiekem toch wel. Die ene van die tettenfotoquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die roze is van mij en dat weet je bestquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Teveel mee gestoemptquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Eentje die ooit geilrood was zeker?
Téring hé, dan heb jij wel dikke tettenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die roze is van mij en dat weet je best
Mensen zonder bepaalde ledenmaten. Het faccineert mij hoe handig ze ondanks missende lichaamsdelen nog kunnen functioneren en vaak zo probleemloos. Vind ik knapquote:
Stompen noemen we dat in Hollandquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mensen zonder bepaalde ledenmaten. Het faccineert mij hoe handig ze ondanks missende lichaamsdelen nog kunnen functioneren en vaak zo probleemloos. Vind ik knap
Puur natuur!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Téring hé, dan heb jij wel dikke tetten
Als er coole littekens opzitten zijn ze van mijquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien was jij het dan stiekem toch wel. Die ene van die tettenfoto
Mag zij ook een keertje?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die roze is van mij en dat weet je best
Jij bent eiks toch wel woest aantrekkelijkquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:18 schreef Laysa het volgende:
Als er coole littekens opzitten zijn ze van mij
Hell yeahquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij bent eiks toch wel woest aantrekkelijk
Onder lievelijk lijkend foktypetje zit een sarcastisch gehavend monsterquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij bent eiks toch wel woest aantrekkelijk
Sarcasmequote:Op zaterdag 15 september 2012 00:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Onder lievelijk lijkend foktypetje zit een sarcastisch gehavend monster![]()
Sorry Ing ik zit op de Ipad en die corrigeert me niet
Ik hou ervanquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:23 schreef Laysa het volgende:
Onder lievelijk lijkend foktypetje zit een sarcastisch gehavend monster![]()
Dat gaan we zeker nog een keertje meemakenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:25 schreef Laysa het volgende:
Ik ben toch wel een beetje anders irl. Maar dat komt omdat bij mij typen niet zo overkomt
Jouw kliko of de mijnequote:Op zaterdag 15 september 2012 00:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat gaan we zeker nog een keertje meemaken![]()
Mijne is net geleegdquote:
Gaan jullie te bedde?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:32 schreef Laysa het volgende:
Dag dames. Ik wens jullie een heerlijke nacht vol met dromen toe
Je spellingscheckert is driewerfhuldehoeraaaquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:42 schreef Qwea het volgende:
ik vind geschorbt met een T, mijn spellingstjekker niet
Ja, nog wel misselijk, maar mijn hamburgert en pepsi light zitten nogquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je spellingscheckert is driewerfhuldehoeraaa![]()
Gaat het weer een beetje met je maag?
Trusten Tombo
Lekker gaan slapen dan, morgen moet je fit zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nog wel misselijk, maar mijn hamburgert en pepsi light zitten nog
Ja, ik duik erin.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker gaan slapen dan, morgen moet je fit zijn
Welnee. Ik ga gewoon. Gegeten, misselijkheid weg. Dus dat is het probleem niet meerquote:Op zaterdag 15 september 2012 08:31 schreef ElisaB het volgende:
Nou, dat is lekker dan, Q.
Vraag iemand de party te streamen en ga lekker vanuit je bedje meegenieten!
Beterschap
Jij bikkelquote:Op zaterdag 15 september 2012 08:42 schreef Qwea het volgende:
,[..]
Welnee. Ik ga gewoon. Gegeten, misselijkheid weg. Dus dat is het probleem niet meer
Mijn haar zit nooit. Ik heb gewoon mijn kloffie aan, kleed me in het hotel wel om.quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Jij bikkel![]()
Ik hoop dat het nu over is , maar we hebben in ieder geval verplegend personeel erbij voor het geval .
Mijn gezicht is gekreukeld , mijn haar zit voor geen meter maar gelukkig moeten jullie er tegenaan kijken en hoef ik alleen maar te genieten vandaag![]()
Ik heb er zin in![]()
![]()
Ik heb 3u geslapenquote:Op zaterdag 15 september 2012 09:27 schreef Oognip het volgende:
Hopelijk blijft je misselijkheid weg, Q
Ik kon niet slapen dus zie er ook niet uit
Ohquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:53 schreef Qwea het volgende:
Hey Oognip?
Whatsapp me nog wel ff rond half 4 dat ik je voer niet vergeet vanuit het hotelAnders hebben we dat weer
Zet wel ff reminder in mijn foonquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 02:59 schreef Oognip het volgende:
En volgens mij ben ik ongesteld aan het wordenik wilde zo graag niet 15 september ongesteld zijn, dat is gelukt
ik vind het nu wel spannend (eerst keer zonder pil)
Ik heb niet eens geslapen. Ik ben 30u oid wakkerquote:
Dat zeg je ook alleen maar om de thuisblijvers te pestenquote:
ik heb er ook genoeg gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op zondag 16 september 2012 10:52 schreef Barbaaf het volgende:
Waar ik zo heen ga zullen ook wel genoeg chicks te fotograferen zijnOew, val jij even met je neus in de boterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op zondag 16 september 2012 10:52 schreef Barbaaf het volgende:
Waar ik zo heen ga zullen ook wel genoeg chicks te fotograferen zijnIk gokte op kinderboerderijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
van tieten?quote:
Goed van ze zegquote:Op zondag 16 september 2012 13:45 schreef Oognip het volgende:
Wauw, mijn schoonouders zijn na 7 weken fietsen aangekomen in Rome
Geen roes, wel moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 16 september 2012 13:47 schreef Rewimo het volgende:
't Is trouwens verdacht rustig hier vandaag. Allemaal roes aan het uitslapen?
Ik ookquote:
Ja! Wij gaan zo ergens lunchen en het wordt een lekker vet ei met kaas en spekquote:Op zondag 16 september 2012 14:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ookLekker een gebakken ei op brood gegeten net
Nou, ik vond het wel prima zo. Vijf orgasmes in het hotel, 3 rode wijn, 1 wodka redbull en 4 limoncello.quote:
onderweg in naar huisquote:Op zondag 16 september 2012 13:47 schreef Rewimo het volgende:
't Is trouwens verdacht rustig hier vandaag. Allemaal roes aan het uitslapen?
Ik heb er 5quote:
Dit jaquote:Op zondag 16 september 2012 13:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen roes, wel moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik twijfelquote:Beste heer/mevrouw,
Het is zeer waarschijnlijk dat u als lid van het Zorgpanel van de NPCF interesse heeft in de kwaliteit van de zorg. Om die reden benaderen wij u voor deelname aan een bijeenkomst over vernieuwingen in de zorg. De NPCF is nauw betrokken bij dit initiatief.
Tijdens de bijeenkomst wordt het zorginnovatieboek gepresenteerd. Diverse innovatoren en bestuurders van zorgverzekeraars, zorginstellingen en gemeenten zullen met elkaar in gesprek gaan om initiatieven voor vernieuwing in de zorg te bespreken.
De NPCF vindt dat de mening van de cliënt/patiënt daarbij niet mag ontbreken! Er is bij de bijeenkomst plaats voor 35 patiënten die fris en scherp tegen de ingezonden ideeën kunnen aankijken. En die hun mening daarover graag laten horen.
Waar en wanneer
Datum: dinsdag 2 oktober 2012
Tijd: 16.00 – 20.00 uur (borrel tot 21.00 uur)
Programma
16.00 Opening
16.15 Presentatie boek en reacties daarop
17:30 Pauze met lichte maaltijd
18.15 Co-creatie tussen innovatoren, bestuurders en
cliënten/patiënten. Er zullen verschillende parallelle deelsessies zijn die op thema worden ingedeeld.
19.45 Plenaire afsluiting
20.00 Borrel
Kosten
Deelname aan de bijeenkomst is gratis. Ook voor een lichte maaltijd wordt gezorgd. Eventuele reiskosten komen voor eigen rekening.
Aanmelden
Bent u geinteresseerd in vernieuwingen in de zorg? Bent u niet bang om uw mening te geven? Wilt u dus bij deze bijeenkomst aanwezig zijn en meepraten?
Reageer dan snel! Er zijn 35 plaatsen beschikbaar en VOL=VOL.
PER KILO! Dat zou nog eens wat wezen zegquote:Op zondag 16 september 2012 15:41 schreef Qwea het volgende:
cat
Ben & Jerry’s 500 gram
Diepvries
Bijv. cookie dough
Per beker
Actieprijs per kilo 7.98
Zet op Mijn lijst
1 EURO KORTING
4.99
3.99
Zou best in m'n vriezer passenquote:Op zondag 16 september 2012 15:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
PER KILO! Dat zou nog eens wat wezen zeg
Meer iets voor Amerika denk ikquote:Op zondag 16 september 2012 15:47 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zou best in m'n vriezer passenMaar ik heb het nog steeds niet gezien!
Oh da's ook lekkerquote:Op zondag 16 september 2012 15:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier ook moeeeee![]()
Daarom laat ik vandaag ook voor me koken; door de Chinees
Ik denk dat ik zo maar iets simpels uit de vriezer visquote:Op zondag 16 september 2012 15:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier ook moeeeee![]()
Daar heb ik alleen nog diepvriesgroenten en chili con carnequote:Op zondag 16 september 2012 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo maar iets simpels uit de vriezer vis
Hier ligtie aardig volquote:Op zondag 16 september 2012 15:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen nog diepvriesgroenten en chili con carne![]()
Biefstuk, sla en pasta? Is dat een combinatie uberhaupt?quote:Op zondag 16 september 2012 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier ligtie aardig volbiefstukje of tartaartje ofzo, ligt nog sla in de koelkast, beetje pasta erbij koken ofzo
Nee, das geen bestaande combinatie, maar ik vind het voor de zondag een prima combinatie, plus in 10 minuten klaar.quote:Op zondag 16 september 2012 16:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Biefstuk, sla en pasta? Is dat een combinatie uberhaupt?Of ga je er nog iets heel culinairs mee doen?
Ik heb nog 4 pints staan.quote:Op zondag 16 september 2012 15:41 schreef Qwea het volgende:
cat
Ben & Jerry’s 500 gram
Diepvries
Bijv. cookie dough
Per beker
Actieprijs per kilo 7.98
Zet op Mijn lijst
1 EURO KORTING
4.99
3.99
Smakelijk.quote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, das geen bestaande combinatie, maar ik vind het voor de zondag een prima combinatie, plus in 10 minuten klaar.
Water koken, pasta er in
Sla in een schaal flikkeren
Biefstukje of tartaartje ff bakken.
Klaar.
Lekkah!quote:Op zondag 16 september 2012 15:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier ook moeeeee![]()
Was ook mijn plan maar ik ben zooooo lui.quote:Op zondag 16 september 2012 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo maar iets simpels uit de vriezer vis
Onze Chinees bezorgt, hoe vind je die!quote:Op zondag 16 september 2012 16:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekkah!Maar dan moet ik de deur uit.
[..]
Was ook mijn plan maar ik ben zooooo lui.![]()
![]()
Geen idee of mijn chinees bezorgt.quote:Op zondag 16 september 2012 16:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Onze Chinees bezorgt, hoe vind je die!Alleen wonen wij op max 5 loopminuten van de Chinees, dus ik ben er toch altijd maar heen gegaan
.
quote:Op zondag 16 september 2012 16:14 schreef indaha het volgende:
Ik heb geen idee wat we eten vanavond , ik vermoed pizza of zoiets![]()
PB voel je je weer wat beter?
Beterschapquote:Op zondag 16 september 2012 16:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]Lief van je! En gaat iets beter maar vooral omdat ik maar erg weinig eet op het moment. Wel goed voor de lijn
quote:Op zondag 16 september 2012 16:30 schreef indaha het volgende:
Ik ben heel lui vandaag , dus ik doe lekker helemaal niets meer
Is dit weer een doosgrap?quote:
Nee dit is echtquote:
Godsamme!quote:
quote:
Jaloers ofzo?quote:Op zondag 16 september 2012 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat zal je leren, beetje ons jaloers maken![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Moderator ben ik nietquote:Op zondag 16 september 2012 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op de sushi wel, het crew-gedeelte niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |