Ik heb er 5quote:
Dit jaquote:Op zondag 16 september 2012 13:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen roes, wel moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik twijfelquote:Beste heer/mevrouw,
Het is zeer waarschijnlijk dat u als lid van het Zorgpanel van de NPCF interesse heeft in de kwaliteit van de zorg. Om die reden benaderen wij u voor deelname aan een bijeenkomst over vernieuwingen in de zorg. De NPCF is nauw betrokken bij dit initiatief.
Tijdens de bijeenkomst wordt het zorginnovatieboek gepresenteerd. Diverse innovatoren en bestuurders van zorgverzekeraars, zorginstellingen en gemeenten zullen met elkaar in gesprek gaan om initiatieven voor vernieuwing in de zorg te bespreken.
De NPCF vindt dat de mening van de cliënt/patiënt daarbij niet mag ontbreken! Er is bij de bijeenkomst plaats voor 35 patiënten die fris en scherp tegen de ingezonden ideeën kunnen aankijken. En die hun mening daarover graag laten horen.
Waar en wanneer
Datum: dinsdag 2 oktober 2012
Tijd: 16.00 – 20.00 uur (borrel tot 21.00 uur)
Programma
16.00 Opening
16.15 Presentatie boek en reacties daarop
17:30 Pauze met lichte maaltijd
18.15 Co-creatie tussen innovatoren, bestuurders en
cliënten/patiënten. Er zullen verschillende parallelle deelsessies zijn die op thema worden ingedeeld.
19.45 Plenaire afsluiting
20.00 Borrel
Kosten
Deelname aan de bijeenkomst is gratis. Ook voor een lichte maaltijd wordt gezorgd. Eventuele reiskosten komen voor eigen rekening.
Aanmelden
Bent u geinteresseerd in vernieuwingen in de zorg? Bent u niet bang om uw mening te geven? Wilt u dus bij deze bijeenkomst aanwezig zijn en meepraten?
Reageer dan snel! Er zijn 35 plaatsen beschikbaar en VOL=VOL.
PER KILO! Dat zou nog eens wat wezen zegquote:Op zondag 16 september 2012 15:41 schreef Qwea het volgende:
cat
Ben & Jerry’s 500 gram
Diepvries
Bijv. cookie dough
Per beker
Actieprijs per kilo 7.98
Zet op Mijn lijst
1 EURO KORTING
4.99
3.99
Zou best in m'n vriezer passenquote:Op zondag 16 september 2012 15:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
PER KILO! Dat zou nog eens wat wezen zeg
Meer iets voor Amerika denk ikquote:Op zondag 16 september 2012 15:47 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zou best in m'n vriezer passenMaar ik heb het nog steeds niet gezien!
Oh da's ook lekkerquote:Op zondag 16 september 2012 15:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier ook moeeeee![]()
Daarom laat ik vandaag ook voor me koken; door de Chinees
Ik denk dat ik zo maar iets simpels uit de vriezer visquote:Op zondag 16 september 2012 15:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier ook moeeeee![]()
Daar heb ik alleen nog diepvriesgroenten en chili con carnequote:Op zondag 16 september 2012 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo maar iets simpels uit de vriezer vis
Hier ligtie aardig volquote:Op zondag 16 september 2012 15:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen nog diepvriesgroenten en chili con carne![]()
Biefstuk, sla en pasta? Is dat een combinatie uberhaupt?quote:Op zondag 16 september 2012 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier ligtie aardig volbiefstukje of tartaartje ofzo, ligt nog sla in de koelkast, beetje pasta erbij koken ofzo
Nee, das geen bestaande combinatie, maar ik vind het voor de zondag een prima combinatie, plus in 10 minuten klaar.quote:Op zondag 16 september 2012 16:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Biefstuk, sla en pasta? Is dat een combinatie uberhaupt?Of ga je er nog iets heel culinairs mee doen?
Ik heb nog 4 pints staan.quote:Op zondag 16 september 2012 15:41 schreef Qwea het volgende:
cat
Ben & Jerry’s 500 gram
Diepvries
Bijv. cookie dough
Per beker
Actieprijs per kilo 7.98
Zet op Mijn lijst
1 EURO KORTING
4.99
3.99
Smakelijk.quote:Op zondag 16 september 2012 16:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, das geen bestaande combinatie, maar ik vind het voor de zondag een prima combinatie, plus in 10 minuten klaar.
Water koken, pasta er in
Sla in een schaal flikkeren
Biefstukje of tartaartje ff bakken.
Klaar.
Lekkah!quote:Op zondag 16 september 2012 15:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier ook moeeeee![]()
Was ook mijn plan maar ik ben zooooo lui.quote:Op zondag 16 september 2012 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo maar iets simpels uit de vriezer vis
Onze Chinees bezorgt, hoe vind je die!quote:Op zondag 16 september 2012 16:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekkah!Maar dan moet ik de deur uit.
[..]
Was ook mijn plan maar ik ben zooooo lui.![]()
![]()
Geen idee of mijn chinees bezorgt.quote:Op zondag 16 september 2012 16:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Onze Chinees bezorgt, hoe vind je die!Alleen wonen wij op max 5 loopminuten van de Chinees, dus ik ben er toch altijd maar heen gegaan
.
quote:Op zondag 16 september 2012 16:14 schreef indaha het volgende:
Ik heb geen idee wat we eten vanavond , ik vermoed pizza of zoiets![]()
PB voel je je weer wat beter?
Beterschapquote:Op zondag 16 september 2012 16:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]Lief van je! En gaat iets beter maar vooral omdat ik maar erg weinig eet op het moment. Wel goed voor de lijn
quote:Op zondag 16 september 2012 16:30 schreef indaha het volgende:
Ik ben heel lui vandaag , dus ik doe lekker helemaal niets meer
Is dit weer een doosgrap?quote:
Nee dit is echtquote:
Godsamme!quote:
quote:
Jaloers ofzo?quote:Op zondag 16 september 2012 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat zal je leren, beetje ons jaloers maken![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Moderator ben ik nietquote:Op zondag 16 september 2012 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op de sushi wel, het crew-gedeelte niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |