Ik heb niet eens geslapen. Ik ben 30u oid wakkerquote:
Dat zeg je ook alleen maar om de thuisblijvers te pestenquote:
ik heb er ook genoeg gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op zondag 16 september 2012 10:52 schreef Barbaaf het volgende:
Waar ik zo heen ga zullen ook wel genoeg chicks te fotograferen zijnOew, val jij even met je neus in de boterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op zondag 16 september 2012 10:52 schreef Barbaaf het volgende:
Waar ik zo heen ga zullen ook wel genoeg chicks te fotograferen zijnIk gokte op kinderboerderijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
van tieten?quote:
Goed van ze zegquote:Op zondag 16 september 2012 13:45 schreef Oognip het volgende:
Wauw, mijn schoonouders zijn na 7 weken fietsen aangekomen in Rome
Geen roes, wel moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 16 september 2012 13:47 schreef Rewimo het volgende:
't Is trouwens verdacht rustig hier vandaag. Allemaal roes aan het uitslapen?
Ik ookquote:
Ja! Wij gaan zo ergens lunchen en het wordt een lekker vet ei met kaas en spekquote:Op zondag 16 september 2012 14:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ookLekker een gebakken ei op brood gegeten net
Nou, ik vond het wel prima zo. Vijf orgasmes in het hotel, 3 rode wijn, 1 wodka redbull en 4 limoncello.quote:
onderweg in naar huisquote:Op zondag 16 september 2012 13:47 schreef Rewimo het volgende:
't Is trouwens verdacht rustig hier vandaag. Allemaal roes aan het uitslapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |