Gaan jullie te bedde?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:32 schreef Laysa het volgende:
Dag dames. Ik wens jullie een heerlijke nacht vol met dromen toe
Je spellingscheckert is driewerfhuldehoeraaaquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:42 schreef Qwea het volgende:
ik vind geschorbt met een T, mijn spellingstjekker niet
Ja, nog wel misselijk, maar mijn hamburgert en pepsi light zitten nogquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je spellingscheckert is driewerfhuldehoeraaa![]()
Gaat het weer een beetje met je maag?
Trusten Tombo
Lekker gaan slapen dan, morgen moet je fit zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nog wel misselijk, maar mijn hamburgert en pepsi light zitten nog
Ja, ik duik erin.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker gaan slapen dan, morgen moet je fit zijn
Welnee. Ik ga gewoon. Gegeten, misselijkheid weg. Dus dat is het probleem niet meerquote:Op zaterdag 15 september 2012 08:31 schreef ElisaB het volgende:
Nou, dat is lekker dan, Q.
Vraag iemand de party te streamen en ga lekker vanuit je bedje meegenieten!
Beterschap
Jij bikkelquote:Op zaterdag 15 september 2012 08:42 schreef Qwea het volgende:
,[..]
Welnee. Ik ga gewoon. Gegeten, misselijkheid weg. Dus dat is het probleem niet meer
Mijn haar zit nooit. Ik heb gewoon mijn kloffie aan, kleed me in het hotel wel om.quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Jij bikkel![]()
Ik hoop dat het nu over is , maar we hebben in ieder geval verplegend personeel erbij voor het geval .
Mijn gezicht is gekreukeld , mijn haar zit voor geen meter maar gelukkig moeten jullie er tegenaan kijken en hoef ik alleen maar te genieten vandaag![]()
Ik heb er zin in![]()
![]()
Ik heb 3u geslapenquote:Op zaterdag 15 september 2012 09:27 schreef Oognip het volgende:
Hopelijk blijft je misselijkheid weg, Q
Ik kon niet slapen dus zie er ook niet uit
Ohquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:53 schreef Qwea het volgende:
Hey Oognip?
Whatsapp me nog wel ff rond half 4 dat ik je voer niet vergeet vanuit het hotelAnders hebben we dat weer
Zet wel ff reminder in mijn foonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |