Misschien was jij het dan stiekem toch wel. Die ene van die tettenfotoquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb vast nog wel een val verwassen bh in die kleur
Die roze is van mij en dat weet je bestquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb vast nog wel een val verwassen bh in die kleur
Teveel mee gestoemptquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Eentje die ooit geilrood was zeker?
Téring hé, dan heb jij wel dikke tettenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die roze is van mij en dat weet je best
Mensen zonder bepaalde ledenmaten. Het faccineert mij hoe handig ze ondanks missende lichaamsdelen nog kunnen functioneren en vaak zo probleemloos. Vind ik knapquote:
Stompen noemen we dat in Hollandquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mensen zonder bepaalde ledenmaten. Het faccineert mij hoe handig ze ondanks missende lichaamsdelen nog kunnen functioneren en vaak zo probleemloos. Vind ik knap
Puur natuur!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Téring hé, dan heb jij wel dikke tetten
Als er coole littekens opzitten zijn ze van mijquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien was jij het dan stiekem toch wel. Die ene van die tettenfoto
Mag zij ook een keertje?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die roze is van mij en dat weet je best
Jij bent eiks toch wel woest aantrekkelijkquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:18 schreef Laysa het volgende:
Als er coole littekens opzitten zijn ze van mij
Hell yeahquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij bent eiks toch wel woest aantrekkelijk
Onder lievelijk lijkend foktypetje zit een sarcastisch gehavend monsterquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij bent eiks toch wel woest aantrekkelijk
Sarcasmequote:Op zaterdag 15 september 2012 00:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Onder lievelijk lijkend foktypetje zit een sarcastisch gehavend monster![]()
Sorry Ing ik zit op de Ipad en die corrigeert me niet
Ik hou ervanquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:23 schreef Laysa het volgende:
Onder lievelijk lijkend foktypetje zit een sarcastisch gehavend monster![]()
Dat gaan we zeker nog een keertje meemakenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:25 schreef Laysa het volgende:
Ik ben toch wel een beetje anders irl. Maar dat komt omdat bij mij typen niet zo overkomt
Jouw kliko of de mijnequote:Op zaterdag 15 september 2012 00:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat gaan we zeker nog een keertje meemaken![]()
Mijne is net geleegdquote:
Gaan jullie te bedde?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:32 schreef Laysa het volgende:
Dag dames. Ik wens jullie een heerlijke nacht vol met dromen toe
Je spellingscheckert is driewerfhuldehoeraaaquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:42 schreef Qwea het volgende:
ik vind geschorbt met een T, mijn spellingstjekker niet
Ja, nog wel misselijk, maar mijn hamburgert en pepsi light zitten nogquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je spellingscheckert is driewerfhuldehoeraaa![]()
Gaat het weer een beetje met je maag?
Trusten Tombo
Lekker gaan slapen dan, morgen moet je fit zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nog wel misselijk, maar mijn hamburgert en pepsi light zitten nog
Ja, ik duik erin.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker gaan slapen dan, morgen moet je fit zijn
Welnee. Ik ga gewoon. Gegeten, misselijkheid weg. Dus dat is het probleem niet meerquote:Op zaterdag 15 september 2012 08:31 schreef ElisaB het volgende:
Nou, dat is lekker dan, Q.
Vraag iemand de party te streamen en ga lekker vanuit je bedje meegenieten!
Beterschap
Jij bikkelquote:Op zaterdag 15 september 2012 08:42 schreef Qwea het volgende:
,[..]
Welnee. Ik ga gewoon. Gegeten, misselijkheid weg. Dus dat is het probleem niet meer
Mijn haar zit nooit. Ik heb gewoon mijn kloffie aan, kleed me in het hotel wel om.quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Jij bikkel![]()
Ik hoop dat het nu over is , maar we hebben in ieder geval verplegend personeel erbij voor het geval .
Mijn gezicht is gekreukeld , mijn haar zit voor geen meter maar gelukkig moeten jullie er tegenaan kijken en hoef ik alleen maar te genieten vandaag![]()
Ik heb er zin in![]()
![]()
Ik heb 3u geslapenquote:Op zaterdag 15 september 2012 09:27 schreef Oognip het volgende:
Hopelijk blijft je misselijkheid weg, Q
Ik kon niet slapen dus zie er ook niet uit
Ohquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:53 schreef Qwea het volgende:
Hey Oognip?
Whatsapp me nog wel ff rond half 4 dat ik je voer niet vergeet vanuit het hotelAnders hebben we dat weer
Zet wel ff reminder in mijn foonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |