Groen!!!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:53 schreef Laysa het volgende:
Ik ben blij dat ik morgen lekker in mn joggingbroek kan hangen....maaaaaaaaarrrrrrrwelke kleur zal ik doen
Ik ben blijkbaar een kleurloos type, want grijs en zwart en lichtrozequote:Op vrijdag 14 september 2012 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow...
Rood of goud dan?
[ afbeelding ]
Nu heb ik een hamburger op. Ik had hongerquote:
Doe je ff rustig aan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nu heb ik een hamburger op. Ik had honger
Ik vind dat echt zo'n aasgierquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vraag jij nu wie?![]()
![]()
Paula is de koningin van misdaadontrafeling.
TLC
Dat is ze ook. Daar hou ik wel vanquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n aasgier
Heb je bij die roze ook een bijpassende bhquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:57 schreef Laysa het volgende:
Ik ben blijkbaar een kleurloos type, want grijs en zwart en lichtroze
Handigquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nu heb ik een hamburger op. Ik had honger
Zo'n typische amerikaanse serie die alle misdaden uitpluist . Weliswaar met een groot sensatie gehalte, maar best te doen zo rond dit tijdstip. Ik ben sowieso wat vreemd, want ik kijk graag naar mensen die obese zijn, mensen met stoempen (quote:
Oehquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Handig
Ik had een keer een eindejaarsvergadering met mijn collega. Had ie de avond ervoor heel misschien een héél klein beetje teveel gedronken. Ging ontbijten met oliebollen![]()
Het werd een korte vergadering
Boewhahahahahahaquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh![]()
![]()
Mijn tante deed jaaaaaaren terug haar oliebollen in de beerenburg dippen en dan uitzuigen en opeten.
Toen die weer enigzins aanspreekbaar was, was januari van dat jaar al haast om
Ik heb vast nog wel een val verwassen bh in die kleurquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je bij die roze ook een bijpassende bh
Eentje die ooit geilrood was zeker?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb vast nog wel een val verwassen bh in die kleur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |