Tatatatatatataquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar zelfs voor Q zou de vogeltjesdans tijdens het eten enigszins vreemd zijn
En juist en alleen vanwege dat geluidje, zou ik voor 3:20 minuten wel een beetje doof willen zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:35 schreef Muis006 het volgende:
Tatatatatatata
Tatatatatatata
Tatatatatatata
*splut* *splut* *splut* *splut* *splut*
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En juist en alleen vanwege dat geluidje, zou ik voor 3:20 minuten wel een beetje doof willen zijn
Ze is al de hele dag (en gister?) misselijk dus nu gekotstquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:35 schreef ElisaB het volgende:
Het is ook niet dat ze nog ff komt vertellen wat er aan de hand is en dús is het vrij onmogelijk om je ergens op voor te bereiden. Niet zo fijn of zo
Hij is wel legendarisch héquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:36 schreef Muis006 het volgende:
Gewoon stoicijns blijven snijden mop, de rest komt vanzelf
Dus. Heb jij de emmer al klaarstaan??quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze is al de hele dag (en gister?) misselijk dus nu gekotst
O SNAPquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jammer dat je 'm niet gehoord hebt
Zal je meemakenquote:
Niet huilen, want dan heb je morgen van die dikke rode oogjes. Gewoon uptuffen en me voor de bek slaan een volgende keerquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:39 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga maar eens naar bed.
Mezelf in slaap huilen enzo.
Doei he
Done deal!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet huilen, want dan heb je morgen van die dikke rode oogjes. Gewoon uptuffen en me voor de bek slaan een volgende keer
Stresssss!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:49 schreef tombolafan het volgende:
PROBLEEM!
Ik heb een screenprotector voor mn mobiel maar er zit een uitsparinkje in en ik weet niet of die boven of onder moet
Oh ik zie een foto van eentje met uitsparing boven dus dat wordt mquote:
Groen!!!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:53 schreef Laysa het volgende:
Ik ben blij dat ik morgen lekker in mn joggingbroek kan hangen....maaaaaaaaarrrrrrrwelke kleur zal ik doen
Ik ben blijkbaar een kleurloos type, want grijs en zwart en lichtrozequote:Op vrijdag 14 september 2012 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow...
Rood of goud dan?
[ afbeelding ]
Nu heb ik een hamburger op. Ik had hongerquote:
Doe je ff rustig aan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nu heb ik een hamburger op. Ik had honger
Ik vind dat echt zo'n aasgierquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vraag jij nu wie?![]()
![]()
Paula is de koningin van misdaadontrafeling.
TLC
Dat is ze ook. Daar hou ik wel vanquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n aasgier
Heb je bij die roze ook een bijpassende bhquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:57 schreef Laysa het volgende:
Ik ben blijkbaar een kleurloos type, want grijs en zwart en lichtroze
Handigquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nu heb ik een hamburger op. Ik had honger
Zo'n typische amerikaanse serie die alle misdaden uitpluist . Weliswaar met een groot sensatie gehalte, maar best te doen zo rond dit tijdstip. Ik ben sowieso wat vreemd, want ik kijk graag naar mensen die obese zijn, mensen met stoempen (quote:
Oehquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Handig
Ik had een keer een eindejaarsvergadering met mijn collega. Had ie de avond ervoor heel misschien een héél klein beetje teveel gedronken. Ging ontbijten met oliebollen![]()
Het werd een korte vergadering
Boewhahahahahahaquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh![]()
![]()
Mijn tante deed jaaaaaaren terug haar oliebollen in de beerenburg dippen en dan uitzuigen en opeten.
Toen die weer enigzins aanspreekbaar was, was januari van dat jaar al haast om
Ik heb vast nog wel een val verwassen bh in die kleurquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je bij die roze ook een bijpassende bh
Eentje die ooit geilrood was zeker?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb vast nog wel een val verwassen bh in die kleur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |