Dikke kans ja.quote:
Ow, kan ik mijn antwoord nog veranderen?quote:Het ware trouwens best mooie tetten
Neh, was een beetje lichtrozequote:Op vrijdag 14 september 2012 22:49 schreef Greys het volgende:
Tenminste, als je met roze een beetje knalroze bedoelt, die roze waar ik de indianenjurk aan vast had gespeld
Probeer eens; misschien keur ik 'm goedquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dikke kans ja.
[..]
Ow, kan ik mijn antwoord nog veranderen?
Bedoelde jij een beetje een lichtroze bh?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Probeer eens; misschien keur ik 'm goed
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bedoelde jij een beetje een lichtroze bh?![]()
Want die heb ik!
Opgelost!quote:
Ja leukquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:34 schreef Muis006 het volgende:
Zal ik morgen mijn hysterisch roze tasje als accessoooooooooooiiiiiiiiiire doen?
En ik roze nagelsquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja leukik heb ook een roze tas en boa , Q een roze jasje en Cat een roze hond
quote:
Ja, maar het is zó niet Fritz. Dit is Fritz:quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Tuur in de toekomst. Potdikkie wat een prachtige kat is Fritz ook!
Fritz moet morgen komen!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar het is zó niet Fritz. Dit is Fritz:
[ afbeelding ]
Een eitje in een roze mandje
Owja, zullen ze leuk vindenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fritz moet morgen komen!Neem ik Tuurke mee.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar het is zó niet Fritz. Dit is Fritz:
[ afbeelding ]
Een eitje in een roze mandje
Relaxpoezel!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:05 schreef ElisaB het volgende:
Kijk deze dame eens opgeknapt zijn:
[ afbeelding ]
Het wordt wel wat
Dat zal een zoektocht wordenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Misschien is Fritz op zoek naar z'n machokant?
Ja, jullie geven ook niet echt het rolmodel voorbeeld, zeg maar.quote:
Nog steeds geen stress?quote:
Ja. Dat dan weer welquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, jullie geven ook niet echt het rolmodel voorbeeld, zeg maar.Geen wonder dat die kat in de war is.
Heb je gemist dat haar koelkast kapot is?quote:
Owquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:25 schreef Cat22 het volgende:
Heb je gemist dat haar koelkast kapot is?
Heb je een leuke dag gehad?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Bedankt allemaal voor de felicitaties
Ah, een medemaagdquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Bedankt allemaal voor de felicitaties
Plastic zakjes.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow
Als ik Tombo was, zou ik een emmertje meenemen morgen
En nu twijfel ik toch een beetje, want bij Q weet je nooit wat er gaande is...quote:
Smart! Je kan ze zo uit het raam flikkeren én ze nemen niet zoveel ruimte in! Ik zou dan persoonlijk weer niet naast Q gaan zitten met het eten. Zomaar een goeien tip van mijquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:27 schreef Cat22 het volgende:
Plastic zakjes.Want dat kan niet over de rand klotsen.
Ik kan goed duiken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Smart! Je kan ze zo uit het raam flikkeren én ze nemen niet zoveel ruimte in! Ik zou dan persoonlijk weer niet naast Q gaan zitten met het eten. Zomaar een goeien tip van mij
Ja... voor mij zou het vooral erg goed zijn voor de lijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan goed duiken.En er is weinig wat mij van mijn bordje eten afhoudt.
Ik hoop zo dat die puist van Q morgen open knapt en zo met een mooie boog in jouw eten belandtquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan goed duiken.En er is weinig wat mij van mijn bordje eten afhoudt.
dank je! Ik had trouwens een weegschaal moeten zijn, maar ik ben lekker twee weken eerder geboren. In de zomerquote:
Ja, al stond er vandaag wel iets heeeeel spannends te gebeuren, dus tot een uur of drie heb ik er niet echt van kunnen genietenquote:
Dat hoop jij écht niet! Smeerlapquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:30 schreef Oognip het volgende:
Ik hoop zo dat die puist van Q morgen open knapt en zo met een mooie boog in jouw eten belandtik ben heel benieuwd of dat je van eten weerhoudt
Het zou wel een beeeeetje raar zijn als Q haar blote oksel boven mijn eten ging hangen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat die puist van Q morgen open knapt en zo met een mooie boog in jouw eten belandtik ben heel benieuwd of dat je van eten weerhoudt
We hebben het over Q he.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zou wel een beeeeetje raar zijn als Q haar blote oksel boven mijn eten ging hangen.
Ik zie wel mogelijkheden tijdens de vogeltjesdansquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zou wel een beeeeetje raar zijn als Q haar blote oksel boven mijn eten ging hangen.
Maar zelfs voor Q zou de vogeltjesdans tijdens het eten enigszins vreemd zijnquote:
quote:
Whelp!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie wel mogelijkheden tijdens de vogeltjesdans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |