Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Ja gezien mijn post over die tweet had ik geen zin in een "...met Tombo" TTquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat een bijzonder karige TT
En gefeliciteerd miss_d!![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja gezien mijn post over die tweet had ik geen zin in een "...met Tombo" TT
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja gezien mijn post over die tweet had ik geen zin in een "...met Tombo" TT
Ik vond Krullie van net een toffere stem hebben, dit is Birdie 2quote:
Die vond ik dan weer minderquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Krullie van net een toffere stem hebben, dit is Birdie 2
Hoiiii
Even teruglezen.
Ik ook niet, doe ik morgenochtend.quote:
Ja leukquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:34 schreef Muis006 het volgende:
Zal ik morgen mijn hysterisch roze tasje als accessoooooooooooiiiiiiiiiire doen?
Oeh Bootycheckquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee **O*
Mijn meneer doet trouwens zijn broek van zijn nette pak aan ipv spijkerbroek
Nicequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee **O*
Mijn meneer doet trouwens zijn broek van zijn nette pak aan ipv spijkerbroek
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook niet, doe ik morgenochtend.
Ik weet ook nog niet wat ik aan ga doen. Dus schiet je in de stress, denk aan mij, je bent altijd een stapje voor op mij.
Ditoquote:
Ik weet iets dat ik aan wil en dat moet ik nu nog wassenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito
Sterker nog, ik weet nog steeds niet wat ik aan doe en of dat wel gewassen is
Doe je toch niet dat jurkie aan dat je had laten zien in ESF tijdje terug?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet iets dat ik aan wil en dat moet ik nu nog wassen
Ja denk het wel, maar mn mouwtjes moet ik nog zoeken en wassenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe je toch niet dat jurkie aan dat je had laten zien in ESF tijdje terug?
Of moet je iets voor daarbij wassen?
Ik kijk straks wel effe, ik ben nog in ontkenningsfaaaaaaase dat ik nog moet bedenken wat ik aan moet
Mouwtjes?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja denk het wel, maar mn mouwtjes moet ik nog zoeken en wassen
Oh boleroquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Mouwtjes?![]()
Wasda? Lange handschoen achtig?
Die heb ik live in orkestgebouw gezienquote:
Ravel? Ik wist niet dat je zo oud was Tombo!quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die heb ik live in orkestgebouw gezien
Vorig levenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ravel? Ik wist niet dat je zo oud was Tombo!
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:24 schreef tombolafan het volgende:
Oh ik word zo dom langzamerhand
Ik plan steeds teveel en vergeet bijna dingen, dus ik moest een agenda. Met oppaskindjes vandaag gehaald voor weinig, dus thuis ga ik er dingen inzetten.
"Waarom moet je nou een agenda dan??"
'Omdat ik vergeetachtig en dom word'
"Mag mijn verjaardag erin"
'Ja, je bent op een vrijdag jarig'
"Niet! Op donderdag zegt mama!"
'Nee hoor op vrijdag!' *ik pak telefoon erbij*
'Kijk! Op... huh? op donderdag ja'
Heb ik agenda voor 2013 gekocht
Ze snapten ineens wat ik bedoelde met domheidZe hebben nog nooit zo hard gelachen
TettenPicsquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:29 schreef Barbaaf het volgende:
Zo, spinazie-mango-banaan-citroen-roomyoghurt-smoothie![]()
Ik krijg van dat gehyper van jullie haast de neiging om paparazzi-style morgen bij Henk in de bosjes te liggen om jullie elegante creaties op den gevoelige plaat vast te leggenen dan natuurlijk een kleine vergoeding te vragen om de foto's niet te publiceren
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie foto's maakt.
quote:
Die heb ik wel voor jequote:
*denkt na*quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die heb ik wel voor je
Zat net de foto's van de minimeet te bekijken; ik heb een dame gefotografeerd op zodanige wijze dat ik vanaf de bovenkant van haar shirtje - binnenlangs - haar broekriem zichtbaar heb gemaakt
Wat een rare zin
Ik was ook wel een beetje in de war
Wie van jullie had er een roze bh aan
Dus haar hoofd staat er niet herkenbaar op? Plaatsen die picquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die heb ik wel voor je
Zat net de foto's van de minimeet te bekijken; ik heb een dame gefotografeerd op zodanige wijze dat ik vanaf de bovenkant van haar shirtje - binnenlangs - haar broekriem zichtbaar heb gemaakt
Wat een rare zin
Ik was ook wel een beetje in de war
Wie van jullie had er een roze bh aan
Dan was jij het nietquote:
Ik weet niet hoe ik het gedaan heb, maar geen hoofdquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:48 schreef Barbaaf het volgende:
Dus haar hoofd staat er niet herkenbaar op? Plaatsen die pic
Dan was jij hetquote:
Dikke kans ja.quote:
Ow, kan ik mijn antwoord nog veranderen?quote:Het ware trouwens best mooie tetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |