quote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
Naar een reunie van Abba zou ik wel gaan kijken!
Ik ook. En ik ben niet echt diehard.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
Naar een reunie van Abba zou ik wel gaan kijken!
Jij hebt het echt gevolgd???quote:
Ojaaaaaa Bombay Bicycle Clubquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:16 schreef alors het volgende:
JAAAAAAAAAAA ik heb dat nummer van het Jakhalsitem
Nu kan ik weer rustig slapen
Ja idd zo lafjesquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:16 schreef marcodej het volgende:
Typisch Mathijs. Zelf niet willen en dan iemand anders er bij lappen.
Ik zet er weinig op in.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:15 schreef marcodej het volgende:
Alleen Pieter Derks kan deze uitzending nog redden. Nou dan weet je het wel.
Topshow?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:15 schreef marcodej het volgende:
Alleen Pieter Derks kan deze uitzending nog redden. Nou dan weet je het wel.
Ik had 2 medelijdende glimlachjes.quote:
Daar zijn we tegenwoordig blij mee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beter dan Dolf, maar dat is alles.
Ja eindelijkquote:
JA NATUURLIJK MANquote:
Hij had het over een euvel waar jij waarschijnlijk ook last van heb.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:41 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis en mis DWDD. Maar het ergste Herman Brusselmans gemist. Was ie weer geweldig ?
Hij is 5 jaar ouder dan ik. Maar ik heb meer lekkere wijven geneukt dan hij.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:48 schreef hexje het volgende:
[..]
Hij had het over een euvel waar jij waarschijnlijk ook last van heb.
Nee zelfde als altijdquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:41 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis en mis DWDD. Maar het ergste Herman Brusselmans gemist. Was ie weer geweldig ?
Flauw, dat grapje van LuckyTV kennen we nu wel. LuckyTV is wel inspiratieloos de laatste tijd.quote:
Juist mooi! Een van de betere Nederlandse bands. Maar jij houdt zeker van die Nick & Simon meuk of Miss Montreal of zo?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:12 schreef Specularium het volgende:
Wat een rare kutmuziek van die gozer met zijn hoed.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Juist mooi! Een van de betere Nederlandse bands. Maar jij houdt zeker van die Nick & Simon meuk of Miss Montreal of zo?
Ik snap die idolate gedoe over Bob Dylan ook niet helemaal. Wat een vreselijk country-bagger produceert die gozerd al heel zijn leven. Kan me niet voorstellen dat Nederlanders daar nu zo van houden, maar Matthijs en Jan Mulder natuurlijk welquote:
Zo lekker zichzelf gebleven.quote:
Wat we bijvoorbeeld van een Anouk niet kunnen zeggen.quote:
RaWie?quote:
Daar heb ik eigenlijk weinig trek in.quote:Ron Fresen en Mirjam Sterk bespreken de formatie.
Er is ook geen nieuws over.quote:Op maandag 17 september 2012 18:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk weinig trek in.
Wel mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier wel.quote:Op maandag 17 september 2012 19:29 schreef Karina het volgende:
Je speelt vals! Hij was nog niet uitgesproken
quote:Op maandag 17 september 2012 19:29 schreef Specularium het volgende:
Nieuwe week, nieuwe kansen.Ik verwachtte iets anders onder de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu dus reclame voor Toren C elke maandag, totdat Draadstaal weer begint natuurlijkquote:
Ok, je hebt me.quote:Op maandag 17 september 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Ik kijk analoog dat is toch juist altijd sneller
quote:Op maandag 17 september 2012 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, je hebt me.
Zodra ik Matthijs zie,post ik.
Eindhoven heeft betere kwaliteit dan Amsterdamquote:Op maandag 17 september 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Ik kijk analoog dat is toch juist altijd sneller
Ik houd me in nuquote:Op maandag 17 september 2012 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eindhoven heeft betere kwaliteit dan Amsterdam
Tja, zit ik bij de a-selectie mag ik niet meedoen van meneer Advocaat, ja dan verlies je van Utrechtquote:
Alleen in Eindhoven zeggen ze friet.quote:Op maandag 17 september 2012 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eindhoven heeft betere kwaliteit dan Amsterdam
brokeback holland?quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, zit ik bij de a-selectie mag ik niet meedoen van meneer Advocaat, ja dan verlies je van Utrecht
Dat is altijd al zo geweestquote:Op maandag 17 september 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
Het hoofd van Rutte is te groot, de verhoudingen kloppen niet.
Dat heeft Mirjam met haar oren.quote:Op maandag 17 september 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
Het hoofd van Rutte is te groot, de verhoudingen kloppen niet.
Nee.quote:
Leer maar liplezenquote:Op maandag 17 september 2012 19:36 schreef GGMM het volgende:
Ik luister muziek, dus alleen het beeld staat aan.
Als jullie even zouden willen samenvatten wat er ongeveer gezegd wordt. Dat zou fantastisch zijn.
Alvast bedankt.
Dat is Ilsequote:
Inderdaadquote:Op maandag 17 september 2012 19:39 schreef Breekfast het volgende:
Jan Mulder begint seniel te worden.
Dat is al jaren aan de gang hoor, dat procesquote:Op maandag 17 september 2012 19:39 schreef Breekfast het volgende:
Jan Mulder begint seniel te worden.
quote:
Ja ik bedoelde meer dat ie gelijk had op het punt dat het ontzettend krom is dat deze 2 nu gaan samenwerken.quote:Op maandag 17 september 2012 19:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er is geen rechtse meerderheid in de Kamer. VVD moet wel met de PvdA samenwerken.
Of je ziet gewoon Ilse zitten.quote:
En oorlellenquote:
Dat is helemaal niet krom. Het politieke systeem dwingt hun hier nu eenmaal toe. Als je iemand de schuld wil geven dan is dat het politieke systeem. Rutte en Samsom kun je weinig kwalijk nemen dat ze samen gaan proberen een kabinet te vormen ondanks al hun politieke verschillen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
Ja ik bedoelde meer dat ie gelijk had op het punt dat het ontzettend krom is dat deze 2 nu gaan samenwerken.
Mirjam?quote:
Ilse?quote:
Meisje met hele rode lipstick.quote:
Na deze week is het behoorlijk klaar.quote:Op maandag 17 september 2012 19:43 schreef SwiffMeister het volgende:
Nog steeds verkiezingsgezeur bij dwdd... Dat ze onderhand eens met wat anders komen.
quote:
Beter dan die onzin afgelopen vrijdagquote:Op maandag 17 september 2012 19:43 schreef SwiffMeister het volgende:
Nog steeds verkiezingsgezeur bij dwdd... Dat ze onderhand eens met wat anders komen.
Op vrijdag kijk ik nooit. Dan zit ik in de kroeg.quote:Op maandag 17 september 2012 19:44 schreef Baszh het volgende:
[..]
Beter dan die onzin afgelopen vrijdag
Sorgdrager is geen rat.quote:Op maandag 17 september 2012 19:44 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
die zitten altijd op justitie
Balkenende? Die was gewoon dom.quote:Op maandag 17 september 2012 19:46 schreef mrstylo het volgende:
CDA'ers hebben alleen maar ratten. Lijsttrekker voor Buma was ook een hele vieze.
Buma was best sympa.quote:Op maandag 17 september 2012 19:46 schreef mrstylo het volgende:
CDA'ers hebben alleen maar ratten. Lijsttrekker voor Buma was ook een hele vieze.
quote:Op maandag 17 september 2012 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Balkenende? Die was gewoon dom.
Hij bedoelt Verhagenquote:Op maandag 17 september 2012 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Balkenende? Die was gewoon dom.
Ik ook! En ik word er niet warm of koud van.quote:Op maandag 17 september 2012 19:48 schreef mrstylo het volgende:
Ik weet nu pas dat morgen Prinsjesdag is.
Dat was alleen nooit een lijsttrekker.quote:
Fijn dat je je zo hebt verdiept in onze cultuur.quote:Op maandag 17 september 2012 19:48 schreef mrstylo het volgende:
Ik weet nu pas dat morgen Prinsjesdag is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 september 2012 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat je je zo hebt verdiept in onze cultuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Balkenende heb ik niet zo hoog zitten hoor.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat je je zo hebt verdiept in onze cultuur.Voor edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na edit:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Kijk jij ook al weer uit naar de nieuwe Dijkshoorn?quote:
Heerlijk kan ik ook weer eens zeggen dat ik een boek heb gelezenquote:Op maandag 17 september 2012 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kijk jij ook al weer uit naar de nieuwe Dijkshoorn?
Ze loeien niet allemaal, hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 19:51 schreef alors het volgende:
Ik heb nog nooit een eckte Grunneger zo bekakt heuren praten.
Ik blijf zijn kind, vermoed ik.quote:Op maandag 17 september 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook maar ik dacht dat het aan mij lagMaar wat zei hij WEL?
Tsja, cultuur gaat je nou eenmaal niet in je kouwe kleren zitten.quote:
En elke 20 jaar komt-ie weer.quote:
Al deed hij het uit zijn hoofd, het boeide me niet meer.quote:
Oh, je luisterde?quote:Op maandag 17 september 2012 19:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik begrijp geen reet van zijn gedichten
Morgen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:55 schreef marcodej het volgende:
Snurk. Wanneer gaan we het weer over politiek hebben?
Of ze spreken vantevoren af dat dat gevraagd mag worden, anders hoort dat achter de schermen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:56 schreef Adelante het volgende:
Hoe is het met de drank?
Dat vraag je toch niet
Ilse of dit, als je heterovrouw bent is het kiezen tussen twee kwadenquote:Op maandag 17 september 2012 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, doe mij maar DTDD en muziek.
Ilse is wel luisterbaar hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 19:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ilse of dit, als je heterovrouw bent is het kiezen tussen twee kwaden
Mensen met hun hipster bril en iPhone.quote:Op maandag 17 september 2012 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, dat wordt weer een run op de boekwinkels!
Vroeger wel ja, nu al lang niet meer met ie 100 in een dozijn popnummers.quote:Op maandag 17 september 2012 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ilse is wel luisterbaar hoor.
De fragmenten zijn opquote:Op maandag 17 september 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Dit hadden we toch al een keer gezien?
Klopt, maar luisterbaar != goed.quote:Op maandag 17 september 2012 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
Vroeger wel ja, nu al lang niet meer met ie 100 in een dozijn popnummers.
ja.quote:Op maandag 17 september 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Dit hadden we toch al een keer gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |