quote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
Naar een reunie van Abba zou ik wel gaan kijken!
Ik ook. En ik ben niet echt diehard.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
Naar een reunie van Abba zou ik wel gaan kijken!
Jij hebt het echt gevolgd???quote:
Ojaaaaaa Bombay Bicycle Clubquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:16 schreef alors het volgende:
JAAAAAAAAAAA ik heb dat nummer van het Jakhalsitem
Nu kan ik weer rustig slapen
Ja idd zo lafjesquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:16 schreef marcodej het volgende:
Typisch Mathijs. Zelf niet willen en dan iemand anders er bij lappen.
Ik zet er weinig op in.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:15 schreef marcodej het volgende:
Alleen Pieter Derks kan deze uitzending nog redden. Nou dan weet je het wel.
Topshow?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:15 schreef marcodej het volgende:
Alleen Pieter Derks kan deze uitzending nog redden. Nou dan weet je het wel.
Ik had 2 medelijdende glimlachjes.quote:
Daar zijn we tegenwoordig blij mee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beter dan Dolf, maar dat is alles.
Ja eindelijkquote:
JA NATUURLIJK MANquote:
Hij had het over een euvel waar jij waarschijnlijk ook last van heb.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:41 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis en mis DWDD. Maar het ergste Herman Brusselmans gemist. Was ie weer geweldig ?
Hij is 5 jaar ouder dan ik. Maar ik heb meer lekkere wijven geneukt dan hij.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:48 schreef hexje het volgende:
[..]
Hij had het over een euvel waar jij waarschijnlijk ook last van heb.
Nee zelfde als altijdquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:41 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis en mis DWDD. Maar het ergste Herman Brusselmans gemist. Was ie weer geweldig ?
Flauw, dat grapje van LuckyTV kennen we nu wel. LuckyTV is wel inspiratieloos de laatste tijd.quote:
Juist mooi! Een van de betere Nederlandse bands. Maar jij houdt zeker van die Nick & Simon meuk of Miss Montreal of zo?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:12 schreef Specularium het volgende:
Wat een rare kutmuziek van die gozer met zijn hoed.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Juist mooi! Een van de betere Nederlandse bands. Maar jij houdt zeker van die Nick & Simon meuk of Miss Montreal of zo?
Ik snap die idolate gedoe over Bob Dylan ook niet helemaal. Wat een vreselijk country-bagger produceert die gozerd al heel zijn leven. Kan me niet voorstellen dat Nederlanders daar nu zo van houden, maar Matthijs en Jan Mulder natuurlijk welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |