quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef Evie het volgende:
o echt.. had ik maar zaad geslikt.. dan poepte ik nu wel bloemetjes
Meer slikken danquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef Evie het volgende:
Goooeeeddquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef Evie het volgende:
Ben allebei al een tijdje niet meerquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik het niet deed, deed niemand het. Ik offerde me op voor het grotere goed
Meanwhile, in the restaurant...quote:
hoe doe je dat, zwelgenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ben allebei al een tijdje niet meer
Aan het begin v/h jaar had ik een longontsteking en vanaf november vorig jaar ofzo vreselijke pijnen in m'n rug ter hoogte van m'n longen, ik dacht dat ik doodging en zwelgde ontzettendOf is het zwolg?
All you had to do is askquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:56 schreef Evie het volgende:
Het is verdorie jullie schuld dat ik geen zaad geslikt hebHet is allemaal iedereens anders schuld
![]()
![]()
![]()
Ja, uiteraard! Niemand stond paraat met z'n zaad!quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:56 schreef Evie het volgende:
Het is verdorie jullie schuld dat ik geen zaad geslikt hebHet is allemaal iedereens anders schuld
![]()
![]()
![]()
zeikerd. ziek zeker?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:56 schreef Evie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Heee, dat rijmtquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, uiteraard! Niemand stond paraat met z'n zaad!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
getver ucheuchequote:Op vrijdag 14 september 2012 16:56 schreef Evie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Heb je al een schale anus van het schijten?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, uiteraard! Niemand stond paraat met z'n zaad!
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heee, dat rijmtYou´re a poet and don´t even know it!
haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
Ik nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je al een schale anus van het schijten?
voor mannen niet als uitdeler, maar ik word ffquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:02 schreef STING het volgende:
[..]
Wat is daar getver aan voor ons mannen?
Shit wie was er nou aan de race dan?quote:
Het valt best mee hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor mannen niet als uitdeler, maar ik word ffvan het idee te slikken
Evie! Die heeft diarreequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Shit wie was er nou aan de race dan?
Nou ja wie weet heb je pijn aan je anus wegens een andere reden. Kan altijd.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:08 schreef dawg het volgende:
[..]
blijf het vooral herhalen zodat we dadelijk allemaal met een ranzige mi zitten.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:08 schreef dawg het volgende:
[..]
En jij hebt niks?quote:
Dat heb ik hoogstens bij mensen die ik echt ken, dus dat zit wel goedquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Two girls, one cup?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus nu heb ik een mi van diaree en van slikken
Over ranzig gesproken!quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus nu heb ik een mi van diaree en van slikken
Two girls, one cup-o-soup?quote:
Ik vind je spontaan minder interesantquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nee. Alleen geen zin om te sporten vanavond
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jup!
dus
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind je spontaan minder interesant
Hihihihiquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:08 schreef dawg het volgende:
[..]
*poef* weg gespreks onderwerp *poef*quote:
Awww. Ik kan ook niks verzinnen eigenlijk, waar ik last van kan hebbenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
*poef* weg gespreks onderwerp *poef*
Onlangs nog geneukt?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:23 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Awww. Ik kan ook niks verzinnen eigenlijk, waar ik last van kan hebben
Vertel eens hoe dat was en wat je gedaan hebt. Dan hebben we een gespreks onderwerp en jij beleeft het opnieuw en heb je een fijn gevoel en een lichte tinteling op een bepaalde plek.quote:
Nah, dat vind ik dan weer te persoonlijk. Sorry!quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vertel eens hoe dat was en wat je gedaan hebt. Dan hebben we een gespreks onderwerp en jij beleeft het opnieuw en heb je een fijn gevoel en een lichte tinteling op een bepaalde plek.
Een win win situatie.
en dan zeggen ze dat ik oversext ben. Snap dat nooit
Niks over mijn vriendquote:
Oh jammerquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik dan weer te persoonlijk. Sorry!
Nog geen week. Wtf als ik een vriendin heb is het elke dagquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Niks over mijn vriend. Het is nog geen week geleden, maar zelfs een uur vind ik al te lang
Mja, werk en moe enzoquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh jammer
[..]
Nog geen week. Wtf als ik een vriendin heb is het elke dag
Of uiensoepquote:
Ik ben nooit te moe of ziek voor sex!quote:
Situatie uienpanquote:
Als je aan de schijt bent is seks wel het laatste waar je zin in hebtquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben nooit te moe of ziek voor sex!
Vraag aan Evie, ik durf het nietquote:
Wat wil/moet er aan Evie gevraag worden? Vragen mag je d'r alles hoor, dan is ze niet zo eng. Ongewenst aan d'r zitten.... tsja, dan hoop ik dat er een ziekenhuis in de buurt is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vraag aan Evie, ik durf het niet
Wat wil je precies weten?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vraag aan Evie, ik durf het niet
Geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Als je aan de schijt bent is seks wel het laatste waar je zin in hebt
Ik wel. Geen zin hebben dan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat wil je precies weten?
[..]
Geen ervaring mee.
Ze is ook zonder dat je aan haar zit eng hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat wil/moet er aan Evie gevraag worden? Vragen mag je d'r alles hoor, dan is ze niet zo eng. Ongewenst aan d'r zitten.... tsja, dan hoop ik dat er een ziekenhuis in de buurt is.
Het gaat me meer om de formulering van de vraag dan de persoon aan wie het gevraagd wordt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat wil/moet er aan Evie gevraag worden? Vragen mag je d'r alles hoor, dan is ze niet zo eng. Ongewenst aan d'r zitten.... tsja, dan hoop ik dat er een ziekenhuis in de buurt is.
Laat maar zittenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat wil je precies weten?
[..]
Geen ervaring mee.
Bij mij niet hoor, nooit geweest.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze is ook zonder dat je aan haar zit eng hoor.
Je mag t pm'nquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de formulering van de vraag dan de persoon aan wie het gevraagd wordt.
[..]
Laat maar zitten
Ik zou niet eens aan haar willen zitten!quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat maar zitten, het is ook in het geheel niet belangrijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor, nooit geweest.
[..]
Je mag t pm'nKan je eventueel helpen met formuleren.
Ik heb niet aan haar gezeten en toch bedreigde ze me.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor, nooit geweest.
[..]
Je kent d'r niet, komt nog welquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zou niet eens aan haar willen zitten!
Ach, ze is een schatjequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niet aan haar gezeten en toch bedreigde ze me.
Al geef ik de schuld daar van aan Huppel, die heeft een slechte invloed op haar.
Oh god is ze je handpop ja? Je zit met je hand in haar reet en doet buikspreken met haar?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:47 schreef PeuRac het volgende:
Ik hen foto's gezien. Geen enkele reden die ik kan bedenken dat ik aan haar wil zitten.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
zoals ik al zei, wat een slappeling (pun intended).
Huuuu, de MIquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god is ze je handpop ja? Je zit met je hand in haar reet en doet buikspreken met haar?
quote:
Allo alloquote:
Bijna weekend, dus ja.quote:
Ja, maak het nog even erger, heeejquote:
Ja, goed hoor. Geen reden om te klagenquote:
Prima.quote:
Whihihihihiquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maak het nog even erger, heeej
Zo ben ik.quote:
Nee joh.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je nog stappen dan, loef?
Meestal wel.quote:
Ik ga morgen. Zal ik ook een dame voor jou hosselen? Ik heb al briefjes met je nummer klaarliggen.quote:
Staat er boven dat nummer "Hey I just met you, and this is crazy so here's my number so call me maybe"?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga morgen. Zal ik ook een dame voor jou hosselen? Ik heb al briefjes met je nummer klaarliggen.
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Staat er boven dat nummer "Hey I just met you, and this is crazy so here's my number so call me maybe"?
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Je denkt toch niet dat ik jou aan dat soort proleten zou koppelen?
Dat zou triest zijn..quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Staat er boven dat nummer "Hey I just met you, and this is crazy so here's my number so call me maybe"?
Goed. Dan zullen we eens zien welke schone deernes er op guitige, olijke, grappige negerts vallen.quote:
Vanavond naar de film en cocktails drinken met mijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:13 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja, goed hoor. Geen reden om te klagenNog plannen voor dit weekend?
Naar welke film ga je?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanavond naar de film en cocktails drinken met mijn, morgen niks doen, zondag "werken"
Die is eigenlijk wel leukquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:36 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat zou triest zijn..
[ afbeelding ]
Ik vond het best grappig eigenlijk, getuigt in ieder geval van ballen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:36 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat zou triest zijn..
[ afbeelding ]
Waarom getuigt dat van ballen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het best grappig eigenlijk, getuigt in ieder geval van ballen.
Guitig? Olijk? Jezus Christus.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed. Dan zullen we eens zien welke schone deernes er op guitige, olijke, grappige negerts vallen.
Nou het nogal slapstick als je op iemand een goede indruk wil maken is dit een redelijk originele manier. Misschien gaan ze er niet op in, maar ik denk dat het bij menig vrouw in ieder geval een lach veroorzaakt.quote:
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou het nogal slapstick als je op iemand een goede indruk wil maken is dit een redelijk originele manier. Misschien gaan ze er niet op in, maar ik denk dat het bij menig vrouw in ieder geval een lach veroorzaakt.
Veel plezier alvastquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:44 schreef Royco1 het volgende:
Omdat het morgen een geweldige dag gaat worden mag ik deze best wel even spammen
Hoiquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:44 schreef El_Matador het volgende:
Hola. Pfoe.
Hoest met de dames en heren hier?
quote:
Dat is toch niet aantrekkelijk joh.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch niet aantrekkelijk joh.
"Ja mijn vriendje is zo guitig en olijk, helemaal toppiejoppie"
Vreemd. Kreeg een aantal documenten van de notaris over het overlijden van mijn moeder (bijna een jaar geleden) met testament en erfrecht etc.quote:
Dat is inderdaad raar..quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vreemd. Kreeg een aantal documenten van de notaris over het overlijden van mijn moeder (bijna een jaar geleden) met testament en erfrecht etc.
Bel ik mijn pa om een beetje uitleg wat het betekent; zegt hij: ja, ik heb een samenlevingscontract getekend met mijn vriendin.
Ook niet ff bellen dat ie dat gaat doen ofzo, helemaal niks. De man is gek, en daarbij vergeleken val ik alleszins mee.
Hoe moet ik je dan beschrijven?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch niet aantrekkelijk joh.
"Ja mijn vriendje is zo guitig en olijk, helemaal toppiejoppie"
Bij guitig en olijk denk ik eerder aan Olivier B. Bommelquote:
Hou het op: wel okee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe moet ik je dan beschrijven?
Bourne Legacyquote:
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij guitig en olijk denk ik eerder aan Olivier B. Bommel
[ afbeelding ]
Heb je al een vragenlijst gemaakt?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel.
Zoveel dingen die ik ze wil vragen
Ken je Dommelquote:
Whut?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vreemd. Kreeg een aantal documenten van de notaris over het overlijden van mijn moeder (bijna een jaar geleden) met testament en erfrecht etc.
Bel ik mijn pa om een beetje uitleg wat het betekent; zegt hij: ja, ik heb een samenlevingscontract getekend met mijn vriendin.
Ook niet ff bellen dat ie dat gaat doen ofzo, helemaal niks. De man is gek, en daarbij vergeleken val ik alleszins mee.
Die lijkt meer op mij.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij guitig en olijk denk ik eerder aan Olivier B. Bommel
[ afbeelding ]
"He, ik ken nog een leuke kerel die perfect bij je past! Hij is wel okee..."quote:
Nee dat nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heb je al een vragenlijst gemaakt?
Die is ook guitig en olijk.quote:
Als je maar weet wat je wilt vragen, dan is het toch goed?quote:
Wel okee is prima, als ze onzeker genoeg is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die lijkt meer op mij.
[..]
"He, ik ken nog een leuke kerel die perfect bij je past! Hij is wel okee..."
Gebruik die woorden alsjeblieft nietquote:
Ja, en dat weet ik wel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Als je maar weet wat je wilt vragen, dan is het toch goed?
Dommel is baas, ook goed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:56 schreef Sammers het volgende:
[..]
Gebruik die woorden alsjeblieft niet
Ja man, idioot gewoon. Leuk dat ik geld rijker ben, maar belangrijker/erger is dat ik een volledig geschifte pa heb. Dat wist ik al, maar dit is wel weer een nieuwe mijlpaal.quote:
Dit is inderdaad wingman-onwaardigquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
"He, ik ken nog een leuke kerel die perfect bij je past! Hij is wel okee..."
Succesquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:58 schreef heloef het volgende:
Oh het is koopvrijdag, ik ga even naar de winkel om naar een nieuwe telefoon te kijken.
Lator.
iPhone 5 is er nog niet hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:58 schreef heloef het volgende:
Oh het is koopvrijdag, ik ga even naar de winkel om naar een nieuwe telefoon te kijken.
Lator.
Dat klopt. Krijgen ze morgen dus een vragenvuur.. hahaquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In 15 jaar kun je veel vragen bedenken he
Ja, of ik kan van de zenuwen niks uitbrengen, dat zou ook nog zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat klopt. Krijgen ze morgen dus een vragenvuur.. haha
Ik ga niet voor blind voor alles wat van Apple is, ik ben geen vuige hipster.quote:
Op mij kom je niet nerveus over hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, of ik kan van de zenuwen niks uitbrengen, dat zou ook nog zomaar kunnen.
Niet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga niet voor blind voor alles wat van Apple is, ik ben geen vuige hipster.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga niet voor blind voor alles wat van Apple is, ik ben geen vuige hipster.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar jij bent dan ook niet iemand naar wiens muziek ik al 15 jaar iedere dag luister he.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:01 schreef Sammers het volgende:
[..]
Op mij kom je niet nerveus over hoor.
Dat is maar goed ook. Anders heb ik medelijden met je orenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent dan ook niet iemand naar wiens muziek ik al 15 jaar iedere dag luister he.
De 3 personen die de big homie gekend hebben en zijn proteges waren.
Je leeftquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:44 schreef El_Matador het volgende:
Hola. Pfoe.
Hoest met de dames en heren hier?
Zo erg zal het niet zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:03 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook. Anders heb ik medelijden met je oren
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:
Zing maar een keer voor me dan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:06 schreef Sammers het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:11 schreef Faxie het volgende:
ik ga weer verder trouwens... ff alvast opfrissen voor vanavond.
JE HEBT EEN DATE?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:11 schreef Faxie het volgende:
ik ga weer verder trouwens... ff alvast opfrissen voor vanavond.
Spannend! Veel plezier samen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb zometeen een date met de tondeuse ja
Oeh, ik binnenkort ook weerquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb zometeen een date met de tondeuse ja
Dan zeg maar dat ze lief moet zijn!quote:
Nein!quote:
Hey, jij ook!quote:
Duur grapje?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, jij ook!
Heb wel wat momentjes op het randje gebalanceerd, met al die avonturen hier...
Met 2 maten op straat en mijn Duitse maat zo stom om midden op straat coke te gaan snuiven. Toen er net een politiemotor aankwam. Moest ik de politie omkopen...
Maar hij kreeg zijn coke wel terug.
Volgens de Lonely Planet moet je rekenen op 500.000 tot 1.000.000 (225-450 euro) in zo'n geval.quote:
Teringgoedkoopquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens de Lonely Planet moet je rekenen op 500.000 tot 1.000.000 (225-450 euro) in zo'n geval.
En ik heb 50.000 (~E 22,50) betaald.![]()
En waarschijnlijk was het inclusief bribe nog veel goedkoper dan in Nederland.quote:
Jeje ja. Maar ik heb mijn maat een flinke uitbrander gegeven. Die agent begon al zijn rechten voor te lezen enzo. En hij was hier voor zijn Master's, bij mijn belangrijkste klant... Sukkel.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En waarschijnlijk was het inclusief bribe nog veel goedkoper dan in Nederland.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jeje ja. Maar ik heb mijn maat een flinke uitbrander gegeven. Die agent begon al zijn rechten voor te lezen enzo. En hij was hier voor zijn Master's, bij mijn belangrijkste klant... Sukkel.
Gewoon niet veel duurder dan wiet hier is per gramquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
20.000 voor een gram + 50.000 bribe ~ 31,50 euro
Pechtold's leven is dan compleetquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb zojuist iemand van D66 gemaild. 6 oktober wellicht Pechtold aanraken
Ik heb wel Thom de Graaf aangeraakt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb zojuist iemand van D66 gemaild. 6 oktober wellicht Pechtold aanraken
Ik ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of... het is maar een idee he,, Je maakt gewoon even je kookplaat schoonquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:05 schreef Drommeldaris het volgende:
De huisbaas gaat een rookmelder op mijn kamer plaatsen, die ga ik dus mooi ontdoen van de batterijen omdat ik anders mijn kookplaat schoon moet maken want die rookt als die heet is
Hoezo in de buurt, die baby komt pas na 9 maanden hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een raar ideequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Of... het is maar een idee he,, Je maakt gewoon even je kookplaat schoon
Hoe doe ik dit?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Of... het is maar een idee he,, Je maakt gewoon even je kookplaat schoon
Je weet dat dat ontzettend dom isquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:05 schreef Drommeldaris het volgende:
De huisbaas gaat een rookmelder op mijn kamer plaatsen, die ga ik dus mooi ontdoen van de batterijen omdat ik anders mijn kookplaat schoon moet maken want die rookt als die heet is
Maar of JIJ dan de 9 maanden haalt is nog maar de vraag..quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoezo in de buurt, die baby komt pas na 9 maanden hoor
insprayen met grillreiniger, een paar sec aan zetten en dan met een vochtige doek schoonmaken. Of, als je geen giftige stoffen in wil ademen, gewoon met een ontvetter insprayen en dan schrobben met een sponsjequote:
Die baby komt er heel niet.. jij krijgt hooguit een bloedbaby in je buik als je dat doetquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoezo in de buurt, die baby komt pas na 9 maanden hoor
Ja. Soms heb ik ze.quote:
Ik dank uquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
insprayen met grillreiniger, een paar sec aan zetten en dan met een vochtige doek schoonmaken. Of, als je geen giftige stoffen in wil ademen, gewoon met een ontvetter insprayen en dan schrobben met een sponsje
Ik zou de grillreiniger nemen, minder werk en het gaat snellerquote:
Ik heb m van Kruidvat eigen merk geloof ik.. prima spul welquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou de grillreiniger nemen, minder werk en het gaat sneller. Ovenreiniger werkt ook als het enorm hard aangekoekt is.
Wij hebben Mr. Muscledacht ik.
Ovenreiniger it isquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou de grillreiniger nemen, minder werk en het gaat sneller. Ovenreiniger werkt ook als het enorm hard aangekoekt is.
Wij hebben Mr. Muscledacht ik.
Graag gedaan. Iemand tips over hoe ik af moet wassen?quote:
Ik heb nu die powercleaner van de Lidl, geweldig spulquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb m van Kruidvat eigen merk geloof ik.. prima spul wel
Ja, die meuk is zo chemisch als de pest.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ovenreiniger it isZou die ook geschikt zijn tegen zwammen uit de muur?
Ja, dat zal ook wel, in principe komt het op 't zelfde neer.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb m van Kruidvat eigen merk geloof ik.. prima spul wel
Iemand hoort je te belonen voor de afwas die je voor hem doetquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Graag gedaan. Iemand tips over hoe ik af moet wassen?
Of iig de zin krijg om af te wassen?
muziekje op, biertje erbij, en soppen maarquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Graag gedaan. Iemand tips over hoe ik af moet wassen?
Of iig de zin krijg om af te wassen?
HG Vocht- en weerplekkenreinigerquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ovenreiniger it isZou die ook geschikt zijn tegen zwammen uit de muur?
Soppenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
muziekje op, biertje erbij, en soppen maar
Dat kan ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Show me!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die meuk is zo chemisch als de pest.
[..]
Ja, dat zal ook wel, in principe komt het op 't zelfde neer.
M'n schilderij is af, trouwens.
Soppen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja. dan kom ik dus nooit aan de afwas toequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, de Hij-ik is niet zo dankbaarquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Iemand hoort je te belonen voor de afwas die je voor hem doet
Maar je hebt wel een leuke avond, en dat is ook wat waard hequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. dan kom ik dus nooit aan de afwas toe
Sommige mannen weten het ook. Omdat ze het op internet opgezocht hebben.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:18 schreef Faxie het volgende:
Laat het maar aan een vrouw over met vragen hoe de keuken schoongemaakt moet worden
quote:
Ja, maar ik moet nog afwassen, stoffen, stofzuigen, dweilen en mn tvmeubel in elkaar zettenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een leuke avond, en dat is ook wat waard he
Ja, wij weten wel hoe we hygiënisch en zonder ongewenste paddenstoelen moeten eten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:18 schreef Faxie het volgende:
Laat het maar aan een vrouw over met vragen hoe de keuken schoongemaakt moet worden
IKEA tv meubel?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet nog afwassen, stoffen, stofzuigen, dweilen en mn tvmeubel in elkaar zetten
uberdun kwastje, wit/lichtgrijze verf zonder verdunner en dan in 1 zwiep van neus naar luchtquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er moeten nog snorharen op en die zwarte vlek boven zijn been (waarvan ik geen idee heb waar die vandaan komt) moet nog weggewerkt
.
Verder, klaar, vind ik. Ik weet niet hoe ik de snorharen moet maken.
Jup. Mijn nieuwe maatje Benno.quote:
Nou succes danquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup. Mijn nieuwe maatje Benno.
Leuk en mooi!!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er moeten nog snorharen op en die zwarte vlek boven zijn been (waarvan ik geen idee heb waar die vandaan komt) moet nog weggewerkt
.
Verder, klaar, vind ik. Ik weet niet hoe ik de snorharen moet maken.
Ikea is makkelijker dan blokkerquote:
Het is olieverf, dat gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uberdun kwastje, wit/lichtgrijze verf zonder verdunner en dan in 1 zwiep van neus naar lucht
Jah ik wacht even tot ik me iets beter voel denk 1 minuut en dan ga ikquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:21 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh fijn! Kan je dan nu nog naar dat feestje?
ik werk ook met olieverfquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is olieverf, dat gaat niet lukken.
Yayquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah ik wacht even tot ik me iets beter voel denk 1 minuut en dan ga ik
Dat kan best! Moet je alleen wel een erg dun kwastje hebben...quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is olieverf, dat gaat niet lukken.
Dat weet ik. Het probleem is, de verf is nog nat en als ik er nu met een laagje wit/lichtgrijs overheen ga, dan is de snorhaar aan het eind alle kleuren van de regenboog. Net al geprobeerd, namelijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik werk ook met olieverf
je kwast is al vochtig van de verdunner door het reinigen, je wilt niet meer verf eraan dan eraan blijft plakken
Zie boven. Het kwastje is 1 mm, trouwens.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat kan best! Moet je alleen wel een erg dun kwastje hebben...
O had ik maar olieverf.. ben verdoemt tot de lelijke acrylverfAl mn olieverf was stuk en vernachelt door iemand
Dan wachten.. is niet zo makkelijk nat in nat te doenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Het probleem is, de verf is nog nat en als ik er nu met een laagje wit/lichtgrijs overheen ga, dan is de snorhaar aan het eind alle kleuren van de regenboog. Net al geprobeerd, namelijk.
Kan ik lang wachten, dat spul droogt zo langzaamquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan wachten.. is niet zo makkelijk nat in nat te doenTenzij je Bob Ross bent natuurlijk
![]()
oh nee, doosje.. je moet wel even een weekje wachten natuurlijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Het probleem is, de verf is nog nat en als ik er nu met een laagje wit/lichtgrijs overheen ga, dan is de snorhaar aan het eind alle kleuren van de regenboog. Net al geprobeerd, namelijk.
Ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh nee, doosje.. je moet wel even een weekje wachten natuurlijk
Dat zei je er niet bijquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh nee, doosje.. je moet wel even een weekje wachten natuurlijk
Ja, ik denk die is olieverf wel gewendquote:
Jij moet niet denkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik denk die is olieverf wel gewend
jawel.. denk aan waar je het voor doetquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Hahaha, als het droog is gaat dat wel lukken, ik dacht dat je nu bedoelde, dat gaat 'm echt niet worden
.
Ik kan nooit wachten.
En toch doe ik het beter dan jij.quote:
Nee, anders had ik de vraag überhaupt niet gesteldquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik denk die is olieverf wel gewend
quote:
Sorryquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:30 schreef Evie het volgende:
[..]Lief doen!!! Dit zou geen bash topic worden
remember?
![]()
Btw.. dit was mn laatste post voor vandaagFijne avond lieve mensen!!
Ik mag niet gemeen doen van Evie, dus je hebt gelijk hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En toch doe ik het beter dan jij.
Je schilderde op je 4e nog met olieverf?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, anders had ik de vraag überhaupt niet gesteld. Dit is mijn eerste olieverf schilderij in 20 jaar of zo
.
Whuzevah.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mag niet gemeen doen van Evie, dus je hebt gelijk hoor.
Nee niks, lief doen jijquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En wie denkt Evie wel niet dat ze is dat ze ineens bepaald dat dit geen bashtopic is? Hallo. Ik leef om te bashen
Ik en lief? Dat is hetzelfde als Catwoman zonder latex pakje. Onmogelijkquote:
En toch wil ik dat wel zien hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik en lief? Dat is hetzelfde als Catwoman zonder latex pakje. Onmogelijk
Ja. En het gaat allebei niet gebeurenquote:
Catwoman zonder latex.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik en lief? Dat is hetzelfde als Catwoman zonder latex pakje. Onmogelijk
FMLquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. En het gaat allebei niet gebeuren
God already did when he created youquote:
Ja doe maar weer zo, stiekem hou je toch van mequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
God already did when he created you
Nee, ik hou niet zo snel van iemand.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja doe maar weer zo, stiekem hou je toch van me
Ik heb op mijn derde eens een olieverf schilderij gemaaktquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je schilderde op je 4e nog met olieverf?![]()
![]()
Nee, met olieverf kan je heel mooi mengen, maar je moet ook gewoon echt reteveel geduld hebben
Ik ben ook niet zomaar iemand natuurlijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet zo snel van iemand.
Ik heb op mijn 3e gevingerverfd op het behang, moeders was not amused.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb op mijn derde eens een olieverf schilderij gemaakt. Ma was niet blij, laten we het daar op houden.
Sindsdien eigenlijk alleen tekenen en aquarelverf omdat ik altijd dacht dat olieverf niks voor mij zou zijn.
Niet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zomaar iemand natuurlijk
Nee, je bent ergerquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zomaar iemand natuurlijk
Waarschijnlijk niet met olieverfquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb op mijn 3e gevingerverfd op het behang, moeders was not amused.
Toen heb ik besloten om mijn artistiek carriere niet voort te zetten
Niet van die moeilijke vragen stellen, op die leeftijd is verf verfquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet met olieverf.
Stomme mama, moeders moeten creativiteit aanmoedigen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb op mijn derde eens een olieverf schilderij gemaakt. Ma was niet blij, laten we het daar op houden.
Sindsdien eigenlijk alleen tekenen en aquarelverf omdat ik altijd dacht dat olieverf niks voor mij zou zijn.
Over olieverf heenschilderen met witte latex is niet zo makkelijk XDquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke vragen stellen, op die leeftijd is verf verf
Latexquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Over olieverf heenschilderen met witte latex is niet zo makkelijk XD
Net nog even een treetje gehaald.. Maar eigenlijk helemaal geen zin in bierquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:43 schreef Watertornado het volgende:
Awww, bier, dat was lang geleden!
mannenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |