quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef Evie het volgende:
o echt.. had ik maar zaad geslikt.. dan poepte ik nu wel bloemetjes
Meer slikken danquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef Evie het volgende:
Goooeeeddquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:52 schreef Evie het volgende:
Ben allebei al een tijdje niet meerquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik het niet deed, deed niemand het. Ik offerde me op voor het grotere goed
Meanwhile, in the restaurant...quote:
hoe doe je dat, zwelgenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ben allebei al een tijdje niet meer
Aan het begin v/h jaar had ik een longontsteking en vanaf november vorig jaar ofzo vreselijke pijnen in m'n rug ter hoogte van m'n longen, ik dacht dat ik doodging en zwelgde ontzettendOf is het zwolg?
All you had to do is askquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:56 schreef Evie het volgende:
Het is verdorie jullie schuld dat ik geen zaad geslikt hebHet is allemaal iedereens anders schuld
![]()
![]()
![]()
Ja, uiteraard! Niemand stond paraat met z'n zaad!quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:56 schreef Evie het volgende:
Het is verdorie jullie schuld dat ik geen zaad geslikt hebHet is allemaal iedereens anders schuld
![]()
![]()
![]()
zeikerd. ziek zeker?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:56 schreef Evie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Heee, dat rijmtquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, uiteraard! Niemand stond paraat met z'n zaad!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
getver ucheuchequote:Op vrijdag 14 september 2012 16:56 schreef Evie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Heb je al een schale anus van het schijten?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, uiteraard! Niemand stond paraat met z'n zaad!
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heee, dat rijmtYou´re a poet and don´t even know it!
haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
Ik nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je al een schale anus van het schijten?
voor mannen niet als uitdeler, maar ik word ffquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:02 schreef STING het volgende:
[..]
Wat is daar getver aan voor ons mannen?
Shit wie was er nou aan de race dan?quote:
Het valt best mee hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor mannen niet als uitdeler, maar ik word ffvan het idee te slikken
Evie! Die heeft diarreequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Shit wie was er nou aan de race dan?
Nou ja wie weet heb je pijn aan je anus wegens een andere reden. Kan altijd.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:08 schreef dawg het volgende:
[..]
blijf het vooral herhalen zodat we dadelijk allemaal met een ranzige mi zitten.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:08 schreef dawg het volgende:
[..]
En jij hebt niks?quote:
Dat heb ik hoogstens bij mensen die ik echt ken, dus dat zit wel goedquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Two girls, one cup?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus nu heb ik een mi van diaree en van slikken
Over ranzig gesproken!quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus nu heb ik een mi van diaree en van slikken
Two girls, one cup-o-soup?quote:
Ik vind je spontaan minder interesantquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nee. Alleen geen zin om te sporten vanavond
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jup!
dus
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind je spontaan minder interesant
Hihihihiquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |