Ik ga morgen. Zal ik ook een dame voor jou hosselen? Ik heb al briefjes met je nummer klaarliggen.quote:
Staat er boven dat nummer "Hey I just met you, and this is crazy so here's my number so call me maybe"?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga morgen. Zal ik ook een dame voor jou hosselen? Ik heb al briefjes met je nummer klaarliggen.
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Staat er boven dat nummer "Hey I just met you, and this is crazy so here's my number so call me maybe"?
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Je denkt toch niet dat ik jou aan dat soort proleten zou koppelen?
Dat zou triest zijn..quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Staat er boven dat nummer "Hey I just met you, and this is crazy so here's my number so call me maybe"?
Goed. Dan zullen we eens zien welke schone deernes er op guitige, olijke, grappige negerts vallen.quote:
Vanavond naar de film en cocktails drinken met mijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:13 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja, goed hoor. Geen reden om te klagenNog plannen voor dit weekend?
Naar welke film ga je?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanavond naar de film en cocktails drinken met mijn, morgen niks doen, zondag "werken"
Die is eigenlijk wel leukquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:36 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat zou triest zijn..
[ afbeelding ]
Ik vond het best grappig eigenlijk, getuigt in ieder geval van ballen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:36 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat zou triest zijn..
[ afbeelding ]
Waarom getuigt dat van ballen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het best grappig eigenlijk, getuigt in ieder geval van ballen.
Guitig? Olijk? Jezus Christus.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed. Dan zullen we eens zien welke schone deernes er op guitige, olijke, grappige negerts vallen.
Nou het nogal slapstick als je op iemand een goede indruk wil maken is dit een redelijk originele manier. Misschien gaan ze er niet op in, maar ik denk dat het bij menig vrouw in ieder geval een lach veroorzaakt.quote:
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou het nogal slapstick als je op iemand een goede indruk wil maken is dit een redelijk originele manier. Misschien gaan ze er niet op in, maar ik denk dat het bij menig vrouw in ieder geval een lach veroorzaakt.
Veel plezier alvastquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:44 schreef Royco1 het volgende:
Omdat het morgen een geweldige dag gaat worden mag ik deze best wel even spammen
Hoiquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:44 schreef El_Matador het volgende:
Hola. Pfoe.
Hoest met de dames en heren hier?
quote:
Dat is toch niet aantrekkelijk joh.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch niet aantrekkelijk joh.
"Ja mijn vriendje is zo guitig en olijk, helemaal toppiejoppie"
Vreemd. Kreeg een aantal documenten van de notaris over het overlijden van mijn moeder (bijna een jaar geleden) met testament en erfrecht etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |