Ik ga morgen. Zal ik ook een dame voor jou hosselen? Ik heb al briefjes met je nummer klaarliggen.quote:
Staat er boven dat nummer "Hey I just met you, and this is crazy so here's my number so call me maybe"?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga morgen. Zal ik ook een dame voor jou hosselen? Ik heb al briefjes met je nummer klaarliggen.
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Staat er boven dat nummer "Hey I just met you, and this is crazy so here's my number so call me maybe"?
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Je denkt toch niet dat ik jou aan dat soort proleten zou koppelen?
Dat zou triest zijn..quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Staat er boven dat nummer "Hey I just met you, and this is crazy so here's my number so call me maybe"?
Goed. Dan zullen we eens zien welke schone deernes er op guitige, olijke, grappige negerts vallen.quote:
Vanavond naar de film en cocktails drinken met mijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:13 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja, goed hoor. Geen reden om te klagenNog plannen voor dit weekend?
Naar welke film ga je?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanavond naar de film en cocktails drinken met mijn, morgen niks doen, zondag "werken"
Die is eigenlijk wel leukquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:36 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat zou triest zijn..
[ afbeelding ]
Ik vond het best grappig eigenlijk, getuigt in ieder geval van ballen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:36 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat zou triest zijn..
[ afbeelding ]
Waarom getuigt dat van ballen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het best grappig eigenlijk, getuigt in ieder geval van ballen.
Guitig? Olijk? Jezus Christus.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed. Dan zullen we eens zien welke schone deernes er op guitige, olijke, grappige negerts vallen.
Nou het nogal slapstick als je op iemand een goede indruk wil maken is dit een redelijk originele manier. Misschien gaan ze er niet op in, maar ik denk dat het bij menig vrouw in ieder geval een lach veroorzaakt.quote:
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou het nogal slapstick als je op iemand een goede indruk wil maken is dit een redelijk originele manier. Misschien gaan ze er niet op in, maar ik denk dat het bij menig vrouw in ieder geval een lach veroorzaakt.
Veel plezier alvastquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:44 schreef Royco1 het volgende:
Omdat het morgen een geweldige dag gaat worden mag ik deze best wel even spammen
Hoiquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:44 schreef El_Matador het volgende:
Hola. Pfoe.
Hoest met de dames en heren hier?
quote:
Dat is toch niet aantrekkelijk joh.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch niet aantrekkelijk joh.
"Ja mijn vriendje is zo guitig en olijk, helemaal toppiejoppie"
Vreemd. Kreeg een aantal documenten van de notaris over het overlijden van mijn moeder (bijna een jaar geleden) met testament en erfrecht etc.quote:
Dat is inderdaad raar..quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vreemd. Kreeg een aantal documenten van de notaris over het overlijden van mijn moeder (bijna een jaar geleden) met testament en erfrecht etc.
Bel ik mijn pa om een beetje uitleg wat het betekent; zegt hij: ja, ik heb een samenlevingscontract getekend met mijn vriendin.
Ook niet ff bellen dat ie dat gaat doen ofzo, helemaal niks. De man is gek, en daarbij vergeleken val ik alleszins mee.
Hoe moet ik je dan beschrijven?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch niet aantrekkelijk joh.
"Ja mijn vriendje is zo guitig en olijk, helemaal toppiejoppie"
Bij guitig en olijk denk ik eerder aan Olivier B. Bommelquote:
Hou het op: wel okee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe moet ik je dan beschrijven?
Bourne Legacyquote:
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij guitig en olijk denk ik eerder aan Olivier B. Bommel
[ afbeelding ]
Heb je al een vragenlijst gemaakt?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel.
Zoveel dingen die ik ze wil vragen
Ken je Dommelquote:
Whut?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vreemd. Kreeg een aantal documenten van de notaris over het overlijden van mijn moeder (bijna een jaar geleden) met testament en erfrecht etc.
Bel ik mijn pa om een beetje uitleg wat het betekent; zegt hij: ja, ik heb een samenlevingscontract getekend met mijn vriendin.
Ook niet ff bellen dat ie dat gaat doen ofzo, helemaal niks. De man is gek, en daarbij vergeleken val ik alleszins mee.
Die lijkt meer op mij.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij guitig en olijk denk ik eerder aan Olivier B. Bommel
[ afbeelding ]
"He, ik ken nog een leuke kerel die perfect bij je past! Hij is wel okee..."quote:
Nee dat nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heb je al een vragenlijst gemaakt?
Die is ook guitig en olijk.quote:
Als je maar weet wat je wilt vragen, dan is het toch goed?quote:
Wel okee is prima, als ze onzeker genoeg is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die lijkt meer op mij.
[..]
"He, ik ken nog een leuke kerel die perfect bij je past! Hij is wel okee..."
Gebruik die woorden alsjeblieft nietquote:
Ja, en dat weet ik wel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Als je maar weet wat je wilt vragen, dan is het toch goed?
Dommel is baas, ook goed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:56 schreef Sammers het volgende:
[..]
Gebruik die woorden alsjeblieft niet
Ja man, idioot gewoon. Leuk dat ik geld rijker ben, maar belangrijker/erger is dat ik een volledig geschifte pa heb. Dat wist ik al, maar dit is wel weer een nieuwe mijlpaal.quote:
Dit is inderdaad wingman-onwaardigquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
"He, ik ken nog een leuke kerel die perfect bij je past! Hij is wel okee..."
Succesquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:58 schreef heloef het volgende:
Oh het is koopvrijdag, ik ga even naar de winkel om naar een nieuwe telefoon te kijken.
Lator.
iPhone 5 is er nog niet hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:58 schreef heloef het volgende:
Oh het is koopvrijdag, ik ga even naar de winkel om naar een nieuwe telefoon te kijken.
Lator.
Dat klopt. Krijgen ze morgen dus een vragenvuur.. hahaquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In 15 jaar kun je veel vragen bedenken he
Ja, of ik kan van de zenuwen niks uitbrengen, dat zou ook nog zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat klopt. Krijgen ze morgen dus een vragenvuur.. haha
Ik ga niet voor blind voor alles wat van Apple is, ik ben geen vuige hipster.quote:
Op mij kom je niet nerveus over hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, of ik kan van de zenuwen niks uitbrengen, dat zou ook nog zomaar kunnen.
Niet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga niet voor blind voor alles wat van Apple is, ik ben geen vuige hipster.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga niet voor blind voor alles wat van Apple is, ik ben geen vuige hipster.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar jij bent dan ook niet iemand naar wiens muziek ik al 15 jaar iedere dag luister he.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:01 schreef Sammers het volgende:
[..]
Op mij kom je niet nerveus over hoor.
Dat is maar goed ook. Anders heb ik medelijden met je orenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent dan ook niet iemand naar wiens muziek ik al 15 jaar iedere dag luister he.
De 3 personen die de big homie gekend hebben en zijn proteges waren.
Je leeftquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:44 schreef El_Matador het volgende:
Hola. Pfoe.
Hoest met de dames en heren hier?
Zo erg zal het niet zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:03 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook. Anders heb ik medelijden met je oren
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:
Zing maar een keer voor me dan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:06 schreef Sammers het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:11 schreef Faxie het volgende:
ik ga weer verder trouwens... ff alvast opfrissen voor vanavond.
JE HEBT EEN DATE?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:11 schreef Faxie het volgende:
ik ga weer verder trouwens... ff alvast opfrissen voor vanavond.
Spannend! Veel plezier samen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb zometeen een date met de tondeuse ja
Oeh, ik binnenkort ook weerquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb zometeen een date met de tondeuse ja
Dan zeg maar dat ze lief moet zijn!quote:
Nein!quote:
Hey, jij ook!quote:
Duur grapje?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, jij ook!
Heb wel wat momentjes op het randje gebalanceerd, met al die avonturen hier...
Met 2 maten op straat en mijn Duitse maat zo stom om midden op straat coke te gaan snuiven. Toen er net een politiemotor aankwam. Moest ik de politie omkopen...
Maar hij kreeg zijn coke wel terug.
Volgens de Lonely Planet moet je rekenen op 500.000 tot 1.000.000 (225-450 euro) in zo'n geval.quote:
Teringgoedkoopquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens de Lonely Planet moet je rekenen op 500.000 tot 1.000.000 (225-450 euro) in zo'n geval.
En ik heb 50.000 (~E 22,50) betaald.![]()
En waarschijnlijk was het inclusief bribe nog veel goedkoper dan in Nederland.quote:
Jeje ja. Maar ik heb mijn maat een flinke uitbrander gegeven. Die agent begon al zijn rechten voor te lezen enzo. En hij was hier voor zijn Master's, bij mijn belangrijkste klant... Sukkel.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En waarschijnlijk was het inclusief bribe nog veel goedkoper dan in Nederland.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jeje ja. Maar ik heb mijn maat een flinke uitbrander gegeven. Die agent begon al zijn rechten voor te lezen enzo. En hij was hier voor zijn Master's, bij mijn belangrijkste klant... Sukkel.
Gewoon niet veel duurder dan wiet hier is per gramquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
20.000 voor een gram + 50.000 bribe ~ 31,50 euro
Pechtold's leven is dan compleetquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb zojuist iemand van D66 gemaild. 6 oktober wellicht Pechtold aanraken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |