Dat kan ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
muziekje op, biertje erbij, en soppen maar
Show me!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die meuk is zo chemisch als de pest.
[..]
Ja, dat zal ook wel, in principe komt het op 't zelfde neer.
M'n schilderij is af, trouwens.
Soppen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja. dan kom ik dus nooit aan de afwas toequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, de Hij-ik is niet zo dankbaarquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Iemand hoort je te belonen voor de afwas die je voor hem doet
Maar je hebt wel een leuke avond, en dat is ook wat waard hequote:Op vrijdag 14 september 2012 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. dan kom ik dus nooit aan de afwas toe
Sommige mannen weten het ook. Omdat ze het op internet opgezocht hebben.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:18 schreef Faxie het volgende:
Laat het maar aan een vrouw over met vragen hoe de keuken schoongemaakt moet worden
quote:
Ja, maar ik moet nog afwassen, stoffen, stofzuigen, dweilen en mn tvmeubel in elkaar zettenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een leuke avond, en dat is ook wat waard he
Ja, wij weten wel hoe we hygiënisch en zonder ongewenste paddenstoelen moeten eten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:18 schreef Faxie het volgende:
Laat het maar aan een vrouw over met vragen hoe de keuken schoongemaakt moet worden
IKEA tv meubel?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet nog afwassen, stoffen, stofzuigen, dweilen en mn tvmeubel in elkaar zetten
uberdun kwastje, wit/lichtgrijze verf zonder verdunner en dan in 1 zwiep van neus naar luchtquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er moeten nog snorharen op en die zwarte vlek boven zijn been (waarvan ik geen idee heb waar die vandaan komt) moet nog weggewerkt
.
Verder, klaar, vind ik. Ik weet niet hoe ik de snorharen moet maken.
Jup. Mijn nieuwe maatje Benno.quote:
Nou succes danquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup. Mijn nieuwe maatje Benno.
Leuk en mooi!!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er moeten nog snorharen op en die zwarte vlek boven zijn been (waarvan ik geen idee heb waar die vandaan komt) moet nog weggewerkt
.
Verder, klaar, vind ik. Ik weet niet hoe ik de snorharen moet maken.
Ikea is makkelijker dan blokkerquote:
Het is olieverf, dat gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uberdun kwastje, wit/lichtgrijze verf zonder verdunner en dan in 1 zwiep van neus naar lucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |