Inderdaad wat een mediageile waardeloze kutgast is datquote:Op donderdag 13 september 2012 14:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Flikker toch op met die Fretz. Irritante gozer
En omdat ie zo mediageil is:quote:Op donderdag 13 september 2012 21:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad wat een mediageile waardeloze kutgast is dat.
Ik heb het niet gezien, maar wat in het nieuwsbericht staat, stond nagenoeg exact in de column van Han Lips in Het Parool van vandaag.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:11 schreef pberends het volgende:
[..]
En omdat ie zo mediageil is:
'Liegliedje bij Rutte's opkomst'
Zal wel weer over beffen gaan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:19 schreef Tem het volgende:
Herman moet waarschijnlijk weer een kunstje doen van Matthijs, dat is jammer.
quote:
quote:Begin deze maand verscheen zijn 63e roman, ‘Guggenheimer in de mode’. En volgende maand zit Brusselmans 30 jaar in het vak. Daarnaast staat Brusselmans in het volgende nummer van de Playboy met een groot interview en een fotoreportage met twee blote meisjes. Genoeg reden om hem in de studio uit te nodigen dus.
Vriend(in) van de show.quote:
"puur en eerlijk"quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:30 schreef opgebaarde het volgende:
Britt is leuk, ze is puur en eerlijk. Jammer van haar naaktfoto's en nu zal het daar wel over gaan. Maar het gesprek zal wel weer een hoop gelach opleveren
Ben benieuwd hoe Jan Mulder is, afgelopen twee jaar vond ik hem te overdreven in het begin van DWDD seizoen maar wordt hij vooral na de jaarwisseling leuker, alsof hij ook zo'n najaarsdepressie heeft
Ymke is alleen een iets betere actrice.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
"puur en eerlijk"
Het is 1 grote act wat die Britt doet
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:30 schreef opgebaarde het volgende:
Britt is leuk, ze is puur en eerlijk. Jammer van haar naaktfoto's en nu zal het daar wel over gaan. Maar het gesprek zal wel weer een hoop gelach opleveren
Ben benieuwd hoe Jan Mulder is, afgelopen twee jaar vond ik hem te overdreven in het begin van DWDD seizoen maar wordt hij vooral na de jaarwisseling leuker, alsof hij ook zo'n najaarsdepressie heeft
Wel een beetje dom in ieder geval, want waarom zou je willen dat mensen denken dat je dom bent?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, blijkbaar is Britt ook een hele goede actrice, heel veel mensen denken namelijk dat zij echt zo dom is.
Omdat iedereen je heel slim en knap vindt als het masker eenmaal wegvalt. En omdat er, als je begonnen bent, geen weg terug is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:53 schreef Karina het volgende:
Wel een beetje dom in ieder geval, want waarom zou je willen dat mensen denken dat je dom bent?
Mijn oma zei altijd: als de klok slaat blijft je gezicht zo staan, hopelijk voor Britt is dat niet echt zo.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:06 schreef Ringo het volgende:
[..]
Omdat iedereen je heel slim en knap vindt als het masker eenmaal wegvalt. En omdat er, als je begonnen bent, geen weg terug is.
Tja, ze zal ook wel niet een heel hoog IQ hebben van zichzelf. Maar waarom? Om veel geld te verdienen, populair te worden. Tegenwoordig lijkt het soms wel of je er niet meer bij hoort als je een beetje intelligent bent.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een beetje dom in ieder geval, want waarom zou je willen dat mensen denken dat je dom bent?
Blijf ik mij ook over verbazen inderdaad. Echt iedereen denkt dat zij echt zo onnozel is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, blijkbaar is Britt ook een hele goede actrice, heel veel mensen denken namelijk dat zij echt zo dom is.
ze deed mee aan take me out, was ze daar echt stewardess? volgensmij is ze gewoon actricequote:Op vrijdag 14 september 2012 19:02 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Wat ik niet begrijp van die Britt, he, zij deed toen mee aan die datingshow (naam?) en daar zou ze stewardess zijn ofzoiets, maar later zat ze gewoon nog op school. Ik niet begrijp.
Nee hoor, daar was ze scholiere.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:02 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Wat ik niet begrijp van die Britt, he, zij deed toen mee aan die datingshow (naam?) en daar zou ze stewardess zijn ofzoiets, maar later zat ze gewoon nog op school. Ik niet begrijp.
Ik denk eerlijk gezegd dat ze nét slim genoeg is om te spelen dat ze dom is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Ze zal het misschien wat extra aanzetten sinds Echte meisjes in de jungle, maar ik twijfel er niet aan dat ze daar zichzelf was eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ze nét slim genoeg is om te spelen dat ze dom is.
Matthijs denkt blijkbaar echt dat Britt hem 32 jaar schat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
Matthijs is in ieder geval weer blij dat zijn favoriete meisje weer op bezoek komt
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Britt is niet zo dom als ze aandikt, maar onhandig is ze zeker. En haar accent
nee zonder haar accent was ze gewoon een faalkut geweest maar nu is ze een heldinquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:27 schreef alors het volgende:
[..]Dat accent is zelfs lelijker dan Limburgs gek
Vreemd genoeg is ze ongeveer de enige bij wie ik het kan hebben.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:27 schreef alors het volgende:
[..]Dat accent is zelfs lelijker dan Limburgs gek
ALLE programma's zijn nog in de race he? Je kunt nu nomineren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Slimste Mens kan de televizierring winnen? Wat is dezen
Oh ik dacht al.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
ALLE programma's zijn nog in de race he? Je kunt nu nomineren.
Ik zag Mulder niet aankomen.quote:
SVquote:
Schelvecchioquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SVvanavond tenminste een echt bazenprogramma op RTL 7
Vond ik ook al eigenaardig. Winschoten -> Hilversumquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:34 schreef alors het volgende:
Waarom rijdt hij nou weer over de Afsluitdijk?
Tony Montanaquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SVvanavond tenminste een echt bazenprogramma op RTL 7
Schelvis is leuker dan dat geforceerde gedoe met Hansie. Jan Boskamp is wel een baas natuquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
Bah Schelvis vind ik helemaal niet leuk.
ff 130 rijdenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:34 schreef alors het volgende:
Waarom rijdt hij nou weer over de Afsluitdijk?
Met een stok nog niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:37 schreef waaromniet1988 het volgende:
Federer is op dezelfde dag jarig als ik.
Wie wil mij aanraken?
Bijna, maar ik blijf nog even kijken. Vrouwlief heeft geen haast.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Je bak nasi in de magnetron zetten bedoel je.
HOAX, fokkers hebben geen vriendin!quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bijna, maar ik blijf nog even kijken. Vrouwlief heeft geen haast.
Hij heeft zelfs een vrouwquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
HOAX, fokkers hebben geen vriendin!
zijn rechterhand heeft geen zinquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
HOAX, fokkers hebben geen vriendin!
Ik kan dat, evenals dit, onderschrijven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Dit is, evenals dit bericht erg saai.
Jopie vogelzangquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
Hadden ze Dries niet kunnen uitnodigen?
Awwwquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[Breaking news] Cynix@ gaat trouwen.
Sterkte alvast.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Boeiendquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet het liedje op de achtergrond met die piano?
quote:
U bent ook fan?quote:
Ik zit zelf alles van Matt&Kim af te gaan, meen ook dat ik het ooit heb gehoord.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:50 schreef alors het volgende:
Dat liedje ken ik wel, ik moet even graven naar titel en artiest
Dat bestaat niet.quote:
Zekerquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brusselmans is trouwens een baas.
Daar is het niet vanquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit zelf alles van Matt&Kim af te gaan, meen ook dat ik het ooit heb gehoord.
Maar denk eerlijk gezegd niet dat zij het zijn
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brusselmans is trouwens een baas.
Ja kwam ik ook achter.quote:
Jan vindt niets amusant wat leuker is dan hemzelf.quote:
z'n tong zal ook niet meer zo goed bewegen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
Durft Jan nou geen befkoning te zeggen?
Zou die haar al gedaan hebben of gebeurt het pas na de uitzending.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Seks en Matthijs gaat direct naar Britt.
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:55 schreef Eenskijken het volgende:
ik dacht dat dwdd voor alle leeftijden was? Je zal dit maar met je familie kijken :x
Dus?? Seksualiteit is een onderdeel van het leven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:55 schreef Eenskijken het volgende:
ik dacht dat dwdd voor alle leeftijden was? Je zal dit maar met je familie kijken :x
Beffen ook.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Dus?? Seksualiteit is een onderdeel van het leven.
Na elke uitzending eens.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:55 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Zou die haar al gedaan hebben of gebeurt het pas na de uitzending.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Dus?? Seksualiteit is een onderdeel van het leven.
Ik ben het eens met Paulquote:
Seks beffen en kut.quote:
Ik ookquote:
sar-cas-mequote:Op vrijdag 14 september 2012 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een hoofddoek dame die op de PVV stemt?
ja was een ironisch item zeker?quote:
Ja, echt vervelend, mensen die steeds het zelfde roepen en in de herhaling vallen, Paultje!quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:59 schreef Paul het volgende:
Bij DWDD gaat het altijd zo HAHAHA LEUK we gaan weer eens Brusselmans uitnodigen. Dan gaat hij weer gekke opmerkingen over sex, piemols en kutjes maken en dan gaat iedereen weer lachenD:DD D:D:D . Elke keer hetzelfde met hem
DOEL JE NOU OP MIJ OFZOquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, echt vervelend, mensen die steeds het zelfde roepen en in de herhaling vallen, Paultje!![]()
Zou zijn piem0l het nog wel doen?quote:
Klopt toch ook?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alle negers zien er hetzelde uit
Als ik naar PSV kijk, ja.quote:
Nou ja, alle Chinezen lijken ook op elkaar hoor.quote:
Asare en Mulenga haal ik ook nooit uit elkaarquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik naar PSV kijk, ja.Ik haal ze nooit uit elkaar.
hahahahahahaha!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
Hij houdt niet van rood en zwart, uh, rood jasje en zwarte hoed
Ja, maar als het een vriendje van je is...quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, alle Chinezen lijken ook op elkaar hoor.
Ja, Exception.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Ik dacht even Exepction en toen Golden Earring en toen niks meer.
Ow, u bent van de herenliefde?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet hun beste plaatje, maar toch is het wel een hele lekkere band.
Allebei. Maar ik bedoelde eigenlijk de muziek, maar ze zien er niet verkeerd uit natuurlijk.quote:
Haten op Britt? Cultheldin dit.quote:
Misschien moet er ook een Reallife soap over mij komenquote:
Omdat nou net een kort geding is aangespannen tegen GS?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
Waarom gaat het nu weer over die playboyfoto's.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze komt slimmer over dan jij eik.
Ouwe rukker.quote:
Rechtzaak, Geenstijl, wel blijven opletten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
Waarom gaat het nu weer over die playboyfoto's.
Oh ja, was ik al weer vergetenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Omdat nou net een kort geding is aangespannen tegen GS?
verhuis even lekker naar Noord-Korea.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:08 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik hoop dat Geenstijl een dikke boete moet betalen
wat is dat dan voor een site?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:08 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hahahaha Britt kent xhamster.com niet
Ach, je mist minder dan je ziet.quote:
Ff kijkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat is dat dan voor een site?
Ah niet huilie huilie doen hèquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:09 schreef Type-R het volgende:
[..]
verhuis even lekker naar Noord-Korea.
Britt is altijd leuk, Brusselmans en Federer is inderdaad pauper.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:09 schreef Paul het volgende:
Jongens laten we concluderen dat dit de matigste DWDD van dit seizoen is tot nu toe! Ze hadden zeker geen tijd om leuke onderwerpen uit te kiezen?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zei ze op een slimme manier
Niemand wil toch bij haar aan tafelquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Matthijs wil niet? Beetje arrogant als Britt wel in zijn show mag komen opdraven.
iew allemaal piemels en borstenquote:
lol jij zo keihard trollenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:10 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ah niet huilie huilie doen hè
Ik welquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:10 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Niemand wil toch bij haar aan tafel
Alles goed?quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:11 schreef marcodej het volgende:
Deze popjournalist had ook zomaar een boer uit Boer Zoekt Vrouw kunnen zijn.
Ze heeft me inderdaad geblocktquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jij was het met die vieze foto's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |