Inderdaad wat een mediageile waardeloze kutgast is datquote:Op donderdag 13 september 2012 14:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Flikker toch op met die Fretz. Irritante gozer
En omdat ie zo mediageil is:quote:Op donderdag 13 september 2012 21:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad wat een mediageile waardeloze kutgast is dat.
Ik heb het niet gezien, maar wat in het nieuwsbericht staat, stond nagenoeg exact in de column van Han Lips in Het Parool van vandaag.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:11 schreef pberends het volgende:
[..]
En omdat ie zo mediageil is:
'Liegliedje bij Rutte's opkomst'
Zal wel weer over beffen gaan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:19 schreef Tem het volgende:
Herman moet waarschijnlijk weer een kunstje doen van Matthijs, dat is jammer.
quote:
quote:Begin deze maand verscheen zijn 63e roman, ‘Guggenheimer in de mode’. En volgende maand zit Brusselmans 30 jaar in het vak. Daarnaast staat Brusselmans in het volgende nummer van de Playboy met een groot interview en een fotoreportage met twee blote meisjes. Genoeg reden om hem in de studio uit te nodigen dus.
Vriend(in) van de show.quote:
"puur en eerlijk"quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:30 schreef opgebaarde het volgende:
Britt is leuk, ze is puur en eerlijk. Jammer van haar naaktfoto's en nu zal het daar wel over gaan. Maar het gesprek zal wel weer een hoop gelach opleveren
Ben benieuwd hoe Jan Mulder is, afgelopen twee jaar vond ik hem te overdreven in het begin van DWDD seizoen maar wordt hij vooral na de jaarwisseling leuker, alsof hij ook zo'n najaarsdepressie heeft
Ymke is alleen een iets betere actrice.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
"puur en eerlijk"
Het is 1 grote act wat die Britt doet
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:30 schreef opgebaarde het volgende:
Britt is leuk, ze is puur en eerlijk. Jammer van haar naaktfoto's en nu zal het daar wel over gaan. Maar het gesprek zal wel weer een hoop gelach opleveren
Ben benieuwd hoe Jan Mulder is, afgelopen twee jaar vond ik hem te overdreven in het begin van DWDD seizoen maar wordt hij vooral na de jaarwisseling leuker, alsof hij ook zo'n najaarsdepressie heeft
Wel een beetje dom in ieder geval, want waarom zou je willen dat mensen denken dat je dom bent?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, blijkbaar is Britt ook een hele goede actrice, heel veel mensen denken namelijk dat zij echt zo dom is.
Omdat iedereen je heel slim en knap vindt als het masker eenmaal wegvalt. En omdat er, als je begonnen bent, geen weg terug is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:53 schreef Karina het volgende:
Wel een beetje dom in ieder geval, want waarom zou je willen dat mensen denken dat je dom bent?
Mijn oma zei altijd: als de klok slaat blijft je gezicht zo staan, hopelijk voor Britt is dat niet echt zo.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:06 schreef Ringo het volgende:
[..]
Omdat iedereen je heel slim en knap vindt als het masker eenmaal wegvalt. En omdat er, als je begonnen bent, geen weg terug is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |