Ik heb geen zin om terug te zoeken maar ik dacht dat jij het wasquote:Op donderdag 13 september 2012 18:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb ik dat ooit ergens gezegd?
Oh die zijn ook tofquote:Op donderdag 13 september 2012 18:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze maar dan in het wit
Dat kan wel kloppen ja volgens mij. Want ze zijn wel warm en praktisch.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om terug te zoeken maar ik dacht dat jij het wasdie twijfelde over uggs omdat je ze voor popi jopies vond maar wel zo heerlijk zacht
Das beter.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om terug te zoeken maar ik dacht dat jij het wasdie twijfelde over uggs omdat je ze voor popi jopies paupers vond maar wel zo heerlijk zacht
Wat is er in hemelsnaam praktisch aan uggs?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen ja volgens mij. Want ze zijn wel warm en praktisch.
Als je een paar seconde aan het na denken bent voor een leuke TT wordt je topic al weer gekaapt.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
Jongens kom eens op doe eens je best voor een leuke TT..
Huilenquote:Op donderdag 13 september 2012 18:15 schreef Oceanview het volgende:
Jongens ik verlaat jullie, kusjes.
Alleen Typisch die dat doet.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als je een paar seconde aan het na denken bent voor een leuke TT wordt je topic al weer gekaapt.
Gewoon zo aan doen.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam praktisch aan uggs?
Somsquote:Op donderdag 13 september 2012 18:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Alleen Typisch die dat doet.
lieevvvquote:Op donderdag 13 september 2012 18:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh die zijn ook tof
Ik heb deez:
[ afbeelding ]
Supahwarm
Dat doe ik nooitquote:Op donderdag 13 september 2012 18:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd wat achter de liefde van P_z zoeken
Meestal is het andersom.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
er zit (nog) geen alcohol in mijn bloed
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is dat jensen ackles in je ui?
Okayquote:Op donderdag 13 september 2012 18:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
er zit (nog) geen alcohol in mijn bloed
Kom hier danquote:Op donderdag 13 september 2012 18:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat doe ik nooitvuile hater
13 oktober pak ik je wel aan ventje.quote:
Vannacht geen NB dus?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gaat wel, ben wel erg kapot na een nacht van 2 uur slaap.
met jou niggur?
Nee je bent homo omdat je van piemels houdt.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:17 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb geen uggs ben ik nu homo?
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee je bent homo omdat je van piemels houdt.
mijn lichaam is zo dat ik in de nacht klaarwakker ben. Waar ga je een kamer zoeken?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vannacht geen NB dus?
Ja g ik ga nu kijken voor een kamer.
Misschien Lelystad als het wat is.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
mijn lichaam is zo dat ik in de nacht klaarwakker ben. Waar ga je een kamer zoeken?
waarom lelystadquote:Op donderdag 13 september 2012 18:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien Lelystad als het wat is.
Omdat ik in of dichtbij Almere wil blijven wonen.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
waarom lelystad
waarom niet rotterdam/utreg?
ben je nog boos schatje?quote:
zegt de weeabooquote:
sry kan ik het goedmaken? Koppie bijvoorbeeldquote:
Jaquote:Op donderdag 13 september 2012 18:33 schreef krullenbolletje het volgende:
Pz ben je nog boos op mij?
en maar happenquote:Op donderdag 13 september 2012 18:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zeg jij. Jij bent weeaboo. Ik ben nieteens weeaboo
verkeerde accountquote:
Godverdomme terecht. Ga eens gehakt halen voor die arme man.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Papa is boos omdat ik geen gehakt wou halen voor het avondeten.
Als straf krijg ik geen avondeten.
Zo rolt het hier.
Neequote:Op donderdag 13 september 2012 18:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Godverdomme terecht. Ga eens gehakt halen voor die arme man.
kusjes op je koreabooquote:
Eens met je pa.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zo rolt het hier.
gewoon biefstuk halenquote:Op donderdag 13 september 2012 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zo rolt het hier.
Het is toch geen kleine moeite om gehakt te halen.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom![]()
het is dat ik zelf kan koken anders zou ik verhongeren
Doet me denken aan mijn oude buren ..quote:Op donderdag 13 september 2012 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zo rolt het hier.
Dan zou ik eerst moeten douchen, aankleden etc. En dat om alleen gehakt te halenquote:Op donderdag 13 september 2012 18:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het is toch geen kleine moeite om gehakt te halen.
Is godverdomme wel te hopen ja dat je kent koken, dat is een van de basisdelen in je leven als vrouw.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom![]()
het is dat ik zelf kan koken anders zou ik verhongeren
wiequote:Op donderdag 13 september 2012 18:38 schreef Spouwerranger het volgende:
Al dat gejank om een nieuwe telefoon. Krijg een leven ofzo
Het is maar 5min in de winkel, of was je vies van de modder ofso?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst moeten douchen, aankleden etc. En dat om alleen gehakt te halen
Maar nu zit je wel zonder eten?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst moeten douchen, aankleden etc. En dat om alleen gehakt te halen
Nee maar heb sinds gister niet meer gedoucht dus zie er niet toonbaar uit.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is maar 5min in de winkel, of was je vies van de modder ofso?
Snap dat dan, als ze die telefoon hebben hebben ze (weer) hun leven.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:38 schreef Spouwerranger het volgende:
Al dat gejank om een nieuwe telefoon. Krijg een leven ofzo
Schijt aan hebbenquote:Op donderdag 13 september 2012 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee maar heb sinds gister niet meer gedoucht dus zie er niet toonbaar uit.
Neuh, dr zijn wel frikandellen en bolletjesquote:Op donderdag 13 september 2012 18:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar nu zit je wel zonder eten?
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is godverdomme wel te hopen ja dat je kent koken, dat is een van de basisdelen in je leven als vrouw.
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is godverdomme wel te hopen ja dat je kent koken, dat is een van de basisdelen in je leven als vrouw.
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neuh, dr zijn wel frikandellen en bolletjes
quote:
Emancipatie he.. dan krijg je dit.quote:
Ook dit, schandalig.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen die niet kunnen koken
En kindjes werpen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Emancipatie he.. dan krijg je dit.Vrouwen moeten gewoon koken en poetsen, dat je er bij werkt hartstikke leuk.
Dat beslis je samen, tenminste als het gepland is.. ongepland dan beslist de vrouwquote:Op donderdag 13 september 2012 18:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En kindjes werpen natuurlijk.
Niks mee te maken.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat beslis je samen, tenminste als het gepland is.. ongepland dan beslist de vrouw![]()
En niet iedere vrouw wil kinderen dus.
not sure if trolling...quote:Op donderdag 13 september 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Emancipatie he.. dan krijg je dit.Vrouwen moeten gewoon koken en poetsen, dat je er bij werkt hartstikke leuk.
Sorry, ik ben net uit de kast gekomen ;$quote:Op donderdag 13 september 2012 18:45 schreef Oceanview het volgende:
Naar de keuken gaan want je wilt iets maken open je de kast ben je alweer vergeten wat je wilde.
Ga eens praten met refo's. Ken je lachen.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
not sure if trolling...
Ecto én beta.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
ben ik even blij dat lel het niet erg zou vinden om huisman te zijn
Mijn lach.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry, ik ben net uit de kast gekomen ;$
Wie de fuck is lelquote:Op donderdag 13 september 2012 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lel een ecto/beta noemen
Ja shitttttquote:Op donderdag 13 september 2012 18:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry, ik ben net uit de kast gekomen ;$
Nou leek het net alsof er ' iel ' stondquote:Op donderdag 13 september 2012 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lel een ecto/beta noemen
Dat soort mensen ken ik gelukkig niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ga eens praten met refo's. Ken je lachen.
Oké, je hebt me overgehaald. Ik ga wel weer terug de kast inquote:
denken dat ik hosselquote:Op donderdag 13 september 2012 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet weten welke FOK!ker DV nu weer gehosseld heeft
Wat smeer jij nou weer op je billen.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
denken dat ik hosselik trek bijen aan alsof ik honing op m'n kont heb
Yesquote:Op donderdag 13 september 2012 18:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, je hebt me overgehaald. Ik ga wel weer terug de kast in
every boyfriend is the one until otherwise provenquote:Op donderdag 13 september 2012 18:48 schreef Oceanview het volgende:
Want puberrelaties duren voor eeuwig dat je denkt aan huisman huisvrouw.
Oh die. Ik legde die connectie daar weer nietquote:Op donderdag 13 september 2012 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet weten welke FOK!ker DV nu weer gehosseld heeft
Nee schat dat is omdat je je een tijdje niet gewassen hebt.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klopt wel, volgens mij heeft iedere relatie het uiteindelijk wel over kinderen gehad.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
every boyfriend is the one until otherwise proven
dat vinden mannen geil ja?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee schat dat is omdat je je een tijdje niet gewassen hebt.
Arrogantie is niet zo aantrekkelijk. Ik dacht ik zeg het even.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik mocht het eerst niet weten hoor maar toen zag ik hem op TC op de cam toen wist ik het eigenlijk wel.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh die. Ik legde die connectie daar weer niet
Dat doe je nu eenmaal op die leeftijdquote:Op donderdag 13 september 2012 18:48 schreef Oceanview het volgende:
Want puberrelaties duren voor eeuwig dat je denkt aan huisman huisvrouw.
En ik wacht nog ergens opquote:
Wie heeft het over mannen? Bijen en andere insecten komen daar op af..quote:Op donderdag 13 september 2012 18:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat vinden mannen geil ja?
ik hoef hier ook niemand aan te trekken.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Arrogantie is niet zo aantrekkelijk. Ik dacht ik zeg het even.
Je mag wel aan mij trekken.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik hoef hier ook niemand aan te trekken.
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie heeft het over mannen? Bijen en andere insecten komen daar op af..
True.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik hoef hier ook niemand meer aan te trekken.
En vanaf wanneer is dan het tegendeel bewezen. Waar trek je de grens.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik snap dat niet zo maargoedquote:Op donderdag 13 september 2012 18:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Klopt wel, volgens mij heeft iedere relatie het uiteindelijk wel over kinderen gehad.
Nee, dat is echt alleen iets van de tienerrelaties.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Klopt wel, volgens mij heeft iedere relatie het uiteindelijk wel over kinderen gehad.
Ik spreek ook over die soort.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, dat is echt alleen iets van de tienerrelaties.
Ook al is het waar reageer je nu heel serieus en felquote:Op donderdag 13 september 2012 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zegt de persoon die altijd bloedserieus is en nooit sarcasme kan herkennen
Dat suggereer ook niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik hoef hier ook niemand aan te trekken.
Zo een foto is mij niet gelukt vandaag, sorryquote:Op donderdag 13 september 2012 18:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat doe je nu eenmaal op die leeftijdHeb ik vroeger ook wel last van gehad.
[..]
En ik wacht nog ergens op
Okéquote:Op donderdag 13 september 2012 18:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik spreek ook over die soort.
daar passen aardig wat bijen opquote:Op donderdag 13 september 2012 18:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens geprobeerd.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo een foto is mij niet gelukt vandaag, sorry
Bobje meld zichzelf schuldig.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OkéIn dat geval heb je wel gelijk denk ik
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:52 schreef Oceanview het volgende:
Dit is geen grap! Ga verder lezen! Of je zal sterven, zelfs als u alleen gekeken naar het woord waarschuwing!
Er was eens een klein meisje genaamd Clarissa, ze was tien jaar oud en woonde ze in een psychiatrisch ziekenhuis, omdat ze vermoo
r
dde haar moeder en haar vader. Ze werd zo erg ging ze aan alle medewerkers te doden in het ziekenhuis, zodat de regering besloten dat het beste idee was om zich te ontdoen van haar, zodat ze het opzetten van een speciale ruimte om haar te doden, zo humaan mogelijk, maar ging het mis de machine waren ze het gebruik ging het mis. En zij zat daar in doodsangst uren tot ze uiteindelijk stierf. Nu elke week op de dag van haar dood keert ze terug naar de persoon die deze brief leest, op een maandag avond in 0:00 Ze kruipt in je kamer en doodt je langzaam, door een vermindering van u en je in de gaten doodbloeden.
Nu dit sturen naar tien andere foto's op deze site, en ze zal iemand anders die niet dit door te geven zoals je deed achtervolgen
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar passen aardig wat bijen op
Ik was te veel met Federer bezig. Dan is het proberen toch lastig.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens geprobeerd.
Het was meer een algemene opmerking.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom zou ik anders aantrekkelijk moeten doen
jaman, na 4 maand gooi ik ze er vanaf en kan er iets nieuws bijquote:Op donderdag 13 september 2012 18:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
elke paar maanden een nieuwe FOK!bij toch?
Jij zou wel zijn ballenmeisje willen zijn he?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was te veel met Federer bezig. Dan is het proberen toch lastig.
Ik ben ook ooit jong en onwetend geweestquote:Op donderdag 13 september 2012 18:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bobje meld zichzelf schuldig.
;$quote:
Pics van jou met Federer die bezig zijnquote:Op donderdag 13 september 2012 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was te veel met Federer bezig. Dan is het proberen toch lastig.
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:52 schreef Oceanview het volgende:
Dit is geen grap! Ga verder lezen! Of je zal sterven, zelfs als u alleen gekeken naar het woord waarschuwing!
Er was eens een klein meisje genaamd Clarissa, ze was tien jaar oud en woonde ze in een psychiatrisch ziekenhuis, omdat ze vermoo
r
dde haar moeder en haar vader. Ze werd zo erg ging ze aan alle medewerkers te doden in het ziekenhuis, zodat de regering besloten dat het beste idee was om zich te ontdoen van haar, zodat ze het opzetten van een speciale ruimte om haar te doden, zo humaan mogelijk, maar ging het mis de machine waren ze het gebruik ging het mis. En zij zat daar in doodsangst uren tot ze uiteindelijk stierf. Nu elke week op de dag van haar dood keert ze terug naar de persoon die deze brief leest, op een maandag avond in 0:00 Ze kruipt in je kamer en doodt je langzaam, door een vermindering van u en je in de gaten doodbloeden.
Nu dit sturen naar tien andere foto's op deze site, en ze zal iemand anders die niet dit door te geven zoals je deed achtervolgen
dat blijktquote:Op donderdag 13 september 2012 18:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaman, na 4 maand gooi ik ze er vanaf en kan er iets nieuws bij
![]()
Vertel mij meer.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit jong en onwetend geweest
[..]
;$
[..]
Pics van jou met Federer die bezig zijn
Als het uit gaatquote:Op donderdag 13 september 2012 18:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En vanaf wanneer is dan het tegendeel bewezen. Waar trek je de grens.
4 maanden is wel een beetje lang, vind je niet? Gewoon een week of 2. Beetje door blijven rouleren jwquote:Op donderdag 13 september 2012 18:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaman, na 4 maand gooi ik ze er vanaf en kan er iets nieuws bij
![]()
Ik laat de foto 13 oktober wel zien (A)quote:Op donderdag 13 september 2012 18:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vertel mij meer.
Ik wil ook weten. =$
je hebt wel gelijk, je wordt wel snel zat van die fokkers hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 18:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
4 maanden is wel een beetje lang, vind je niet? Gewoon een week of 2. Beetje door blijven rouleren jw
daarom zo lang mogelijk uitstellen dat ze je boy/girlfriend noemen.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je moest eens weten wiens ballenmeisje ik eigenlijk zou willen zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij zou wel zijn ballenmeisje willen zijn he?
Privéquote:Op donderdag 13 september 2012 18:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit jong en onwetend geweest
[..]
;$
[..]
Pics van jou met Federer die bezig zijn
Ik weet er alles van.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk, je wordt wel snel zat van die fokkers hoor
oh fuckquote:Op donderdag 13 september 2012 18:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik laat de foto 13 oktober wel zien (A)
Gelukkig is de kans altijd groot dat je afhaakt.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Of ik maak 13 oktober zelf de foto wel
bestaat dat?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:58 schreef Typisch het volgende:
ik eet nu een wicky ijsje, haters mogen verlaten
omg xD ('l)quote:Op donderdag 13 september 2012 18:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik laat de foto 13 oktober wel zien (A)
Dat weet alleen de wind.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoelang ben je al met spees bezig
Bietsje mijn blanke negerquote:
Kans is altijd aanwezig, maar kans is al groter dan bij andere meetsquote:Op donderdag 13 september 2012 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig is de kans altijd groot dat je afhaakt.
natte wind?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat weet alleen de wind.
Hoezo groter?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bietsje mijn blanke neger
[..]
Kans is altijd aanwezig, maar kans is al groter dan bij andere meets
fl doet het bij jou wel gratis denk ikquote:Op donderdag 13 september 2012 19:01 schreef Snowbells het volgende:
Ik vraag me af of ik 13 okt al iemand voor me kan laten werken.
Omdat ik dat weekend geen wedstrijd heb en ik ben dan al terug van vakantiequote:
Tegen de tijd dat ik dat likje op kan eisen, is ie al op zeker.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik eet nu Chupa Chup lollies, aardbei, haters mogen haten, Flips en DV mogen een likje.
Het is minimaal 2 weken van te voren vrij vragen dus dan moet je het doen.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:01 schreef Snowbells het volgende:
Ik vraag me af of ik 13 okt al iemand voor me kan laten werken.
Daar heb ik aangedacht.. ik heb er meerderequote:Op donderdag 13 september 2012 19:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik dat likje op kan eisen, is ie al op zeker.
Meerdere met aardbei smaak?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heb ik aangedacht.. ik heb er meerdere
Ah oke. Maar ik werk er net, is dat niet raar?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is minimaal 2 weken van te voren vrij vragen dus dan moet je het doen.
neejquote:Op donderdag 13 september 2012 19:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah oke. Maar ik werk er net, is dat niet raar?
Gewoon afdwingen. Is niet raar, dit had je al gepland voordat je er kwam werken.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon melden als je daar aankomt om te werken. Dat je een feest hebt de 13e en dat je eventueel een andere dag kan werken om het in te halen.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh yeahquote:Op donderdag 13 september 2012 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heb ik aangedacht.. ik heb er meerdere
Niceequote:Op donderdag 13 september 2012 19:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat ik dat weekend geen wedstrijd heb en ik ben dan al terug van vakantie
Opzich niet, als je niet kan dan kan je niet en als je het heel ruim netjes van te voren aangeeft.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het land waar ik wel vaker heengaquote:Op donderdag 13 september 2012 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NiceeWaar ga je nog naar toe op vakantie?
En dan naar dezelfde accomodatie?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het land waar ik wel vaker heenga
Uhu uhu. Ah okequote:Op donderdag 13 september 2012 19:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon melden als je daar aankomt om te werken. Dat je een feest hebt de 13e en dat je eventueel een andere dag kan werken om het in te halen.
Gewoon niet op komen dagen, dat laat zien dat je je niet laat uitbuiten door het systeem.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon melden als je daar aankomt om te werken. Dat je een feest hebt de 13e en dat je eventueel een andere dag kan werken om het in te halen.
Zou ik niet doen met al die mannelijke fokkers die hun hormonen niet in bedwang kunnen houden.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:09 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan heeeel misschien regelen dat ik kan blijven slapen.
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:09 schreef Snowbells het volgende:
Nee, dit keer nietquote:Op donderdag 13 september 2012 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan naar dezelfde accomodatie?
quote:
Gevaarlijk hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:09 schreef Snowbells het volgende:
Zou tof zijn!quote:Op donderdag 13 september 2012 19:09 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:09 schreef Snowbells het volgende:
Nee, te weinig tijd daarvoor. Gewoon lekker relaxed met het vliegtuig.quote:
Oh jammer ik wilde mij als chauffeur aanbieden.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, te weinig tijd daarvoor. Gewoon lekker relaxed met het vliegtuig.
Darkroomquote:Op donderdag 13 september 2012 19:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Allemaal mannelijke FOK!kers in een kamer terwijl het donker is.
Denken dat ik Snowie niet in mijn buurt houdquote:Op donderdag 13 september 2012 19:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik schrijf je alvast in voor volgend jaar danquote:Op donderdag 13 september 2012 19:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh jammer ik wilde mij als chauffeur aanbieden.
Gladjes deze.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:14 schreef Typisch het volgende:
Tegen elk aannemelijk bod verkoop ik mijn matrasrechten, ik accepteer geen geld.
Iedereen die mij aanraakt krijgt een nekslag.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Spaanse wegen zijn zoquote:Op donderdag 13 september 2012 19:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik schrijf je alvast in voor volgend jaar danKan ik lekker slapen.
Jij gaat haar pakken zeker???quote:Op donderdag 13 september 2012 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denken dat ik Snowie niet in mijn buurt houd
Hier kan ik wel wat mee ;$quote:Op donderdag 13 september 2012 19:14 schreef Typisch het volgende:
Tegen elk aannemelijk bod verkoop ik mijn matrasrechten, ik accepteer geen geld.
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Iedereen die Snowbells aanraakt mag het huis uit.
Ja hoor. Alsof jij wel je met je handen van haar af kan blijven.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denken dat ik Snowie niet in mijn buurt houd
Ojaquote:Op donderdag 13 september 2012 19:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is misschien bij hittezoeker.
negerwatquote:Op donderdag 13 september 2012 19:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Of nog beter, oud en nieuw meet
Als je over de snelwegen rijdt is het allemaal wel primaquote:
Leukquote:Op donderdag 13 september 2012 19:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Of nog beter, oud en nieuw meet
Mannen hier houden wel van een beetje spanning.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Iedereen die mij aanraakt krijgt een nekslag.
Jij bent toch 16? Dan mag het gewoon.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:15 schreef Oceanview het volgende:
Ik houd 10meter afstand van Snow.
Jij mag nog nieteens stemmenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:16 schreef Snowbells het volgende:
Ik eis een wintermeet bij heatseeker!!!!!!!
Hij is 15.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij bent toch 16? Dan mag het gewoon.
Welquote:Op donderdag 13 september 2012 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij mag nog nieteens stemmen
Om lekker knus tegen elkaar aan te zitten omdat het buiten koud is?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:16 schreef Snowbells het volgende:
Ik eis een wintermeet bij heatseeker!!!!!!!
Alles om haar veilig te houden zelfs als dat betekent dat ik niet aan haar mag zitten.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja hoor. Alsof jij wel je met je handen van haar af kan blijven.
dan hoor je met familie en/of vrienden te chillen, niet met random FOK!'ertjes. Dat is mijn mening althans.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Met oud & nieuw leg ik geen grenzen met alcohol
Gewoon rubbertje gebruikenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alles om haar veilig te houden zelfs als dat betekent dat ik niet aan haar mag zitten.
Word jij ook afgeschoten als je dat wel doet?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:17 schreef wietparkiet het volgende:
Ik mag ook niet binnen 100 meter van een basisschool komen anders moet ik terug
Oh ohquote:Op donderdag 13 september 2012 19:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mannen hier houden wel van een beetje spanning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |