Gewoon niet op komen dagen, dat laat zien dat je je niet laat uitbuiten door het systeem.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon melden als je daar aankomt om te werken. Dat je een feest hebt de 13e en dat je eventueel een andere dag kan werken om het in te halen.
Zou ik niet doen met al die mannelijke fokkers die hun hormonen niet in bedwang kunnen houden.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:09 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan heeeel misschien regelen dat ik kan blijven slapen.
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:09 schreef Snowbells het volgende:
Nee, dit keer nietquote:Op donderdag 13 september 2012 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan naar dezelfde accomodatie?
quote:
Gevaarlijk hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:09 schreef Snowbells het volgende:
Zou tof zijn!quote:Op donderdag 13 september 2012 19:09 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:09 schreef Snowbells het volgende:
Nee, te weinig tijd daarvoor. Gewoon lekker relaxed met het vliegtuig.quote:
Oh jammer ik wilde mij als chauffeur aanbieden.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, te weinig tijd daarvoor. Gewoon lekker relaxed met het vliegtuig.
Darkroomquote:Op donderdag 13 september 2012 19:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Allemaal mannelijke FOK!kers in een kamer terwijl het donker is.
Denken dat ik Snowie niet in mijn buurt houdquote:Op donderdag 13 september 2012 19:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik schrijf je alvast in voor volgend jaar danquote:Op donderdag 13 september 2012 19:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh jammer ik wilde mij als chauffeur aanbieden.
Gladjes deze.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:14 schreef Typisch het volgende:
Tegen elk aannemelijk bod verkoop ik mijn matrasrechten, ik accepteer geen geld.
Iedereen die mij aanraakt krijgt een nekslag.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Spaanse wegen zijn zoquote:Op donderdag 13 september 2012 19:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik schrijf je alvast in voor volgend jaar danKan ik lekker slapen.
Jij gaat haar pakken zeker???quote:Op donderdag 13 september 2012 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denken dat ik Snowie niet in mijn buurt houd
Hier kan ik wel wat mee ;$quote:Op donderdag 13 september 2012 19:14 schreef Typisch het volgende:
Tegen elk aannemelijk bod verkoop ik mijn matrasrechten, ik accepteer geen geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |