Schijt aan hebbenquote:Op donderdag 13 september 2012 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee maar heb sinds gister niet meer gedoucht dus zie er niet toonbaar uit.
Neuh, dr zijn wel frikandellen en bolletjesquote:Op donderdag 13 september 2012 18:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar nu zit je wel zonder eten?
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is godverdomme wel te hopen ja dat je kent koken, dat is een van de basisdelen in je leven als vrouw.
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is godverdomme wel te hopen ja dat je kent koken, dat is een van de basisdelen in je leven als vrouw.
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neuh, dr zijn wel frikandellen en bolletjes
quote:
Emancipatie he.. dan krijg je dit.quote:
Ook dit, schandalig.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen die niet kunnen koken
En kindjes werpen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Emancipatie he.. dan krijg je dit.Vrouwen moeten gewoon koken en poetsen, dat je er bij werkt hartstikke leuk.
Dat beslis je samen, tenminste als het gepland is.. ongepland dan beslist de vrouwquote:Op donderdag 13 september 2012 18:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En kindjes werpen natuurlijk.
Niks mee te maken.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat beslis je samen, tenminste als het gepland is.. ongepland dan beslist de vrouw![]()
En niet iedere vrouw wil kinderen dus.
not sure if trolling...quote:Op donderdag 13 september 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Emancipatie he.. dan krijg je dit.Vrouwen moeten gewoon koken en poetsen, dat je er bij werkt hartstikke leuk.
Sorry, ik ben net uit de kast gekomen ;$quote:Op donderdag 13 september 2012 18:45 schreef Oceanview het volgende:
Naar de keuken gaan want je wilt iets maken open je de kast ben je alweer vergeten wat je wilde.
Ga eens praten met refo's. Ken je lachen.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
not sure if trolling...
Ecto én beta.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
ben ik even blij dat lel het niet erg zou vinden om huisman te zijn
Mijn lach.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry, ik ben net uit de kast gekomen ;$
Wie de fuck is lelquote:Op donderdag 13 september 2012 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lel een ecto/beta noemen
Ja shitttttquote:Op donderdag 13 september 2012 18:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry, ik ben net uit de kast gekomen ;$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |