Vannacht geen NB dus?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gaat wel, ben wel erg kapot na een nacht van 2 uur slaap.
met jou niggur?
Nee je bent homo omdat je van piemels houdt.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:17 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb geen uggs ben ik nu homo?
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee je bent homo omdat je van piemels houdt.
mijn lichaam is zo dat ik in de nacht klaarwakker ben. Waar ga je een kamer zoeken?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vannacht geen NB dus?
Ja g ik ga nu kijken voor een kamer.
Misschien Lelystad als het wat is.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
mijn lichaam is zo dat ik in de nacht klaarwakker ben. Waar ga je een kamer zoeken?
waarom lelystadquote:Op donderdag 13 september 2012 18:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien Lelystad als het wat is.
Omdat ik in of dichtbij Almere wil blijven wonen.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
waarom lelystad
waarom niet rotterdam/utreg?
ben je nog boos schatje?quote:
zegt de weeabooquote:
sry kan ik het goedmaken? Koppie bijvoorbeeldquote:
Jaquote:Op donderdag 13 september 2012 18:33 schreef krullenbolletje het volgende:
Pz ben je nog boos op mij?
en maar happenquote:Op donderdag 13 september 2012 18:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zeg jij. Jij bent weeaboo. Ik ben nieteens weeaboo
verkeerde accountquote:
Godverdomme terecht. Ga eens gehakt halen voor die arme man.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Papa is boos omdat ik geen gehakt wou halen voor het avondeten.
Als straf krijg ik geen avondeten.
Zo rolt het hier.
Neequote:Op donderdag 13 september 2012 18:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Godverdomme terecht. Ga eens gehakt halen voor die arme man.
kusjes op je koreabooquote:
Eens met je pa.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zo rolt het hier.
gewoon biefstuk halenquote:Op donderdag 13 september 2012 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zo rolt het hier.
Het is toch geen kleine moeite om gehakt te halen.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom![]()
het is dat ik zelf kan koken anders zou ik verhongeren
Doet me denken aan mijn oude buren ..quote:Op donderdag 13 september 2012 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zo rolt het hier.
Dan zou ik eerst moeten douchen, aankleden etc. En dat om alleen gehakt te halenquote:Op donderdag 13 september 2012 18:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het is toch geen kleine moeite om gehakt te halen.
Is godverdomme wel te hopen ja dat je kent koken, dat is een van de basisdelen in je leven als vrouw.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom![]()
het is dat ik zelf kan koken anders zou ik verhongeren
wiequote:Op donderdag 13 september 2012 18:38 schreef Spouwerranger het volgende:
Al dat gejank om een nieuwe telefoon. Krijg een leven ofzo
Het is maar 5min in de winkel, of was je vies van de modder ofso?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst moeten douchen, aankleden etc. En dat om alleen gehakt te halen
Maar nu zit je wel zonder eten?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst moeten douchen, aankleden etc. En dat om alleen gehakt te halen
Nee maar heb sinds gister niet meer gedoucht dus zie er niet toonbaar uit.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is maar 5min in de winkel, of was je vies van de modder ofso?
Snap dat dan, als ze die telefoon hebben hebben ze (weer) hun leven.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:38 schreef Spouwerranger het volgende:
Al dat gejank om een nieuwe telefoon. Krijg een leven ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |