Ik ben ook ooit jong en onwetend geweestquote:Op donderdag 13 september 2012 18:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bobje meld zichzelf schuldig.
;$quote:
Pics van jou met Federer die bezig zijnquote:Op donderdag 13 september 2012 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was te veel met Federer bezig. Dan is het proberen toch lastig.
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:52 schreef Oceanview het volgende:
Dit is geen grap! Ga verder lezen! Of je zal sterven, zelfs als u alleen gekeken naar het woord waarschuwing!
Er was eens een klein meisje genaamd Clarissa, ze was tien jaar oud en woonde ze in een psychiatrisch ziekenhuis, omdat ze vermoo
r
dde haar moeder en haar vader. Ze werd zo erg ging ze aan alle medewerkers te doden in het ziekenhuis, zodat de regering besloten dat het beste idee was om zich te ontdoen van haar, zodat ze het opzetten van een speciale ruimte om haar te doden, zo humaan mogelijk, maar ging het mis de machine waren ze het gebruik ging het mis. En zij zat daar in doodsangst uren tot ze uiteindelijk stierf. Nu elke week op de dag van haar dood keert ze terug naar de persoon die deze brief leest, op een maandag avond in 0:00 Ze kruipt in je kamer en doodt je langzaam, door een vermindering van u en je in de gaten doodbloeden.
Nu dit sturen naar tien andere foto's op deze site, en ze zal iemand anders die niet dit door te geven zoals je deed achtervolgen
dat blijktquote:Op donderdag 13 september 2012 18:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaman, na 4 maand gooi ik ze er vanaf en kan er iets nieuws bij
![]()
Vertel mij meer.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit jong en onwetend geweest
[..]
;$
[..]
Pics van jou met Federer die bezig zijn
Als het uit gaatquote:Op donderdag 13 september 2012 18:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En vanaf wanneer is dan het tegendeel bewezen. Waar trek je de grens.
4 maanden is wel een beetje lang, vind je niet? Gewoon een week of 2. Beetje door blijven rouleren jwquote:Op donderdag 13 september 2012 18:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaman, na 4 maand gooi ik ze er vanaf en kan er iets nieuws bij
![]()
Ik laat de foto 13 oktober wel zien (A)quote:Op donderdag 13 september 2012 18:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vertel mij meer.
Ik wil ook weten. =$
je hebt wel gelijk, je wordt wel snel zat van die fokkers hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 18:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
4 maanden is wel een beetje lang, vind je niet? Gewoon een week of 2. Beetje door blijven rouleren jw
daarom zo lang mogelijk uitstellen dat ze je boy/girlfriend noemen.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
every boyfriend is the one until otherwise proven
Je moest eens weten wiens ballenmeisje ik eigenlijk zou willen zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij zou wel zijn ballenmeisje willen zijn he?
Privéquote:Op donderdag 13 september 2012 18:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit jong en onwetend geweest
[..]
;$
[..]
Pics van jou met Federer die bezig zijn
Ik weet er alles van.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk, je wordt wel snel zat van die fokkers hoor
oh fuckquote:Op donderdag 13 september 2012 18:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik laat de foto 13 oktober wel zien (A)
Gelukkig is de kans altijd groot dat je afhaakt.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Of ik maak 13 oktober zelf de foto wel
bestaat dat?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:58 schreef Typisch het volgende:
ik eet nu een wicky ijsje, haters mogen verlaten
omg xD ('l)quote:Op donderdag 13 september 2012 18:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik laat de foto 13 oktober wel zien (A)
Dat weet alleen de wind.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoelang ben je al met spees bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |