Nou leek het net alsof er ' iel ' stondquote:Op donderdag 13 september 2012 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lel een ecto/beta noemen
Dat soort mensen ken ik gelukkig niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ga eens praten met refo's. Ken je lachen.
Oké, je hebt me overgehaald. Ik ga wel weer terug de kast inquote:
denken dat ik hosselquote:Op donderdag 13 september 2012 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet weten welke FOK!ker DV nu weer gehosseld heeft
Wat smeer jij nou weer op je billen.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
denken dat ik hosselik trek bijen aan alsof ik honing op m'n kont heb
Yesquote:Op donderdag 13 september 2012 18:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, je hebt me overgehaald. Ik ga wel weer terug de kast in
every boyfriend is the one until otherwise provenquote:Op donderdag 13 september 2012 18:48 schreef Oceanview het volgende:
Want puberrelaties duren voor eeuwig dat je denkt aan huisman huisvrouw.
Oh die. Ik legde die connectie daar weer nietquote:Op donderdag 13 september 2012 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet weten welke FOK!ker DV nu weer gehosseld heeft
Nee schat dat is omdat je je een tijdje niet gewassen hebt.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klopt wel, volgens mij heeft iedere relatie het uiteindelijk wel over kinderen gehad.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
every boyfriend is the one until otherwise proven
dat vinden mannen geil ja?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee schat dat is omdat je je een tijdje niet gewassen hebt.
Arrogantie is niet zo aantrekkelijk. Ik dacht ik zeg het even.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik mocht het eerst niet weten hoor maar toen zag ik hem op TC op de cam toen wist ik het eigenlijk wel.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh die. Ik legde die connectie daar weer niet
Dat doe je nu eenmaal op die leeftijdquote:Op donderdag 13 september 2012 18:48 schreef Oceanview het volgende:
Want puberrelaties duren voor eeuwig dat je denkt aan huisman huisvrouw.
En ik wacht nog ergens opquote:
Wie heeft het over mannen? Bijen en andere insecten komen daar op af..quote:Op donderdag 13 september 2012 18:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat vinden mannen geil ja?
ik hoef hier ook niemand aan te trekken.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Arrogantie is niet zo aantrekkelijk. Ik dacht ik zeg het even.
Je mag wel aan mij trekken.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik hoef hier ook niemand aan te trekken.
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie heeft het over mannen? Bijen en andere insecten komen daar op af..
True.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik hoef hier ook niemand meer aan te trekken.
En vanaf wanneer is dan het tegendeel bewezen. Waar trek je de grens.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
every boyfriend is the one until otherwise proven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |