Ik snap dat niet zo maargoedquote:Op donderdag 13 september 2012 18:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Klopt wel, volgens mij heeft iedere relatie het uiteindelijk wel over kinderen gehad.
Nee, dat is echt alleen iets van de tienerrelaties.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Klopt wel, volgens mij heeft iedere relatie het uiteindelijk wel over kinderen gehad.
Ik spreek ook over die soort.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, dat is echt alleen iets van de tienerrelaties.
Ook al is het waar reageer je nu heel serieus en felquote:Op donderdag 13 september 2012 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zegt de persoon die altijd bloedserieus is en nooit sarcasme kan herkennen
Dat suggereer ook niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik hoef hier ook niemand aan te trekken.
Zo een foto is mij niet gelukt vandaag, sorryquote:Op donderdag 13 september 2012 18:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat doe je nu eenmaal op die leeftijdHeb ik vroeger ook wel last van gehad.
[..]
En ik wacht nog ergens op
Okéquote:Op donderdag 13 september 2012 18:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik spreek ook over die soort.
daar passen aardig wat bijen opquote:Op donderdag 13 september 2012 18:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
denken dat ik hosselik trek bijen aan alsof ik honing op m'n kont heb
Je hebt het niet eens geprobeerd.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo een foto is mij niet gelukt vandaag, sorry
Bobje meld zichzelf schuldig.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OkéIn dat geval heb je wel gelijk denk ik
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:52 schreef Oceanview het volgende:
Dit is geen grap! Ga verder lezen! Of je zal sterven, zelfs als u alleen gekeken naar het woord waarschuwing!
Er was eens een klein meisje genaamd Clarissa, ze was tien jaar oud en woonde ze in een psychiatrisch ziekenhuis, omdat ze vermoo
r
dde haar moeder en haar vader. Ze werd zo erg ging ze aan alle medewerkers te doden in het ziekenhuis, zodat de regering besloten dat het beste idee was om zich te ontdoen van haar, zodat ze het opzetten van een speciale ruimte om haar te doden, zo humaan mogelijk, maar ging het mis de machine waren ze het gebruik ging het mis. En zij zat daar in doodsangst uren tot ze uiteindelijk stierf. Nu elke week op de dag van haar dood keert ze terug naar de persoon die deze brief leest, op een maandag avond in 0:00 Ze kruipt in je kamer en doodt je langzaam, door een vermindering van u en je in de gaten doodbloeden.
Nu dit sturen naar tien andere foto's op deze site, en ze zal iemand anders die niet dit door te geven zoals je deed achtervolgen
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar passen aardig wat bijen op
Ik was te veel met Federer bezig. Dan is het proberen toch lastig.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens geprobeerd.
Het was meer een algemene opmerking.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom zou ik anders aantrekkelijk moeten doen
jaman, na 4 maand gooi ik ze er vanaf en kan er iets nieuws bijquote:Op donderdag 13 september 2012 18:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
elke paar maanden een nieuwe FOK!bij toch?
Jij zou wel zijn ballenmeisje willen zijn he?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was te veel met Federer bezig. Dan is het proberen toch lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |