fl doet het bij jou wel gratis denk ikquote:Op donderdag 13 september 2012 19:01 schreef Snowbells het volgende:
Ik vraag me af of ik 13 okt al iemand voor me kan laten werken.
Omdat ik dat weekend geen wedstrijd heb en ik ben dan al terug van vakantiequote:
Tegen de tijd dat ik dat likje op kan eisen, is ie al op zeker.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik eet nu Chupa Chup lollies, aardbei, haters mogen haten, Flips en DV mogen een likje.
Het is minimaal 2 weken van te voren vrij vragen dus dan moet je het doen.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:01 schreef Snowbells het volgende:
Ik vraag me af of ik 13 okt al iemand voor me kan laten werken.
Daar heb ik aangedacht.. ik heb er meerderequote:Op donderdag 13 september 2012 19:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik dat likje op kan eisen, is ie al op zeker.
Meerdere met aardbei smaak?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heb ik aangedacht.. ik heb er meerdere
Ah oke. Maar ik werk er net, is dat niet raar?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is minimaal 2 weken van te voren vrij vragen dus dan moet je het doen.
neejquote:Op donderdag 13 september 2012 19:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah oke. Maar ik werk er net, is dat niet raar?
Gewoon afdwingen. Is niet raar, dit had je al gepland voordat je er kwam werken.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon melden als je daar aankomt om te werken. Dat je een feest hebt de 13e en dat je eventueel een andere dag kan werken om het in te halen.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh yeahquote:Op donderdag 13 september 2012 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heb ik aangedacht.. ik heb er meerdere
Niceequote:Op donderdag 13 september 2012 19:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat ik dat weekend geen wedstrijd heb en ik ben dan al terug van vakantie
Opzich niet, als je niet kan dan kan je niet en als je het heel ruim netjes van te voren aangeeft.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het land waar ik wel vaker heengaquote:Op donderdag 13 september 2012 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NiceeWaar ga je nog naar toe op vakantie?
En dan naar dezelfde accomodatie?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het land waar ik wel vaker heenga
Uhu uhu. Ah okequote:Op donderdag 13 september 2012 19:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon melden als je daar aankomt om te werken. Dat je een feest hebt de 13e en dat je eventueel een andere dag kan werken om het in te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |