Bietsje mijn blanke negerquote:
Kans is altijd aanwezig, maar kans is al groter dan bij andere meetsquote:Op donderdag 13 september 2012 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig is de kans altijd groot dat je afhaakt.
natte wind?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat weet alleen de wind.
Hoezo groter?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bietsje mijn blanke neger
[..]
Kans is altijd aanwezig, maar kans is al groter dan bij andere meets
fl doet het bij jou wel gratis denk ikquote:Op donderdag 13 september 2012 19:01 schreef Snowbells het volgende:
Ik vraag me af of ik 13 okt al iemand voor me kan laten werken.
Omdat ik dat weekend geen wedstrijd heb en ik ben dan al terug van vakantiequote:
Tegen de tijd dat ik dat likje op kan eisen, is ie al op zeker.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik eet nu Chupa Chup lollies, aardbei, haters mogen haten, Flips en DV mogen een likje.
Het is minimaal 2 weken van te voren vrij vragen dus dan moet je het doen.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:01 schreef Snowbells het volgende:
Ik vraag me af of ik 13 okt al iemand voor me kan laten werken.
Daar heb ik aangedacht.. ik heb er meerderequote:Op donderdag 13 september 2012 19:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik dat likje op kan eisen, is ie al op zeker.
Meerdere met aardbei smaak?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heb ik aangedacht.. ik heb er meerdere
Ah oke. Maar ik werk er net, is dat niet raar?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is minimaal 2 weken van te voren vrij vragen dus dan moet je het doen.
neejquote:Op donderdag 13 september 2012 19:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah oke. Maar ik werk er net, is dat niet raar?
Gewoon afdwingen. Is niet raar, dit had je al gepland voordat je er kwam werken.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah oke. Maar ik werk er net, is dat niet raar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |