quote:
Nou dan ben je dus de enige.quote:Op maandag 10 september 2012 20:23 schreef Norrage het volgende:
Ik wilde even kwijt dat die nieuwe Dylan echt werkelijk waar geweldig is. En dat het lyrische allemaal terecht is!
En wat een Lucky![]()
Nee hoorquote:Op maandag 10 september 2012 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou dan ben je dus de enige.
Dis? gewoon een terechte constatering. Ouwe lullen-herrie, er zullen niet heel veel jongeren zijn die het luisteren (al zullen er vast wel wat zijn). Die man maakt nog muziek in de tijdsgeest van 30 jaar geleden.quote:
Nee, maar dan met volle verbazing willen vragen of ze er überhaupt wel eens van gehoord hebben. Dankzij DWDD geven ze Bob een soort revival mee na zijn 70e verjaardag. Het zal allemaal wel luchtiger bedoeld zijn dan dat het op mij overkwam. Kan wat oude sound wel waarderen maar het eindigt niet bij deze Bob. Kan wellicht zijn omdat ik de Vietnamoorlog ook niet heb meegemaakt.quote:Op maandag 10 september 2012 20:38 schreef kiezer het volgende:
[..]
Dis? gewoon een terechte constatering. Ouwe lullen-herrie, er zullen niet heel veel jongeren zijn die het luisteren (al zullen er vast wel wat zijn). Die man maakt nog muziek in de tijdsgeest van 30 jaar geleden.
Die zag ik aankomen, deze nietquote:Op maandag 10 september 2012 20:48 schreef pberends het volgende:
Oei, wat een LuckyTV-faal. Ze hadden HELIUM moeten doen met knabbel&babbel-stemmetjes!
Ja, maar deze was niet grappig, met helium welquote:Op maandag 10 september 2012 20:49 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Die zag ik aankomen, deze niet
Het is een hele vervelende man om naar te luisterenquote:Op maandag 10 september 2012 20:52 schreef Arcee het volgende:
Oef, geen best optreden van Roemer vanavond.
Ja, Roemer gaf hem min of meer ook gelijk. "Dat is wellicht iets voor de evaluatie."quote:Op maandag 10 september 2012 20:53 schreef pberends het volgende:
Het is een hele vervelende man om naar te luisteren. Z'n argumenten snijden ook niet altijd hard hout.
Peter R. had voor het eerst wel iets zinnigs te melden: Roemer moet niet meedoen aan die Telegraaf-flauwekul.
Opzich goed dat ie iets toegeeft (dat is beter dan Rutte die nooit fouten toegeeft), maar erg sterk is het allemaal niet. Ik heb bij Roemer altijd het idee dat hij er net niet lang genoeg over nagedacht heeft en dat hij de leerstof niet helemaal beheerst.quote:Op maandag 10 september 2012 21:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, Roemer gaf hem min of meer ook gelijk. "Dat is wellicht iets voor de evaluatie."
Ja idd, dat is waar. Doet DWDD wel vaker, dat denigrerende toontje van "voor de jongere kijkertjes" wanneer ze het over volwassenen van 28 of 29 hebben.quote:Op maandag 10 september 2012 20:42 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee, maar dan met volle verbazing willen vragen of ze er überhaupt wel eens van gehoord hebben. Dankzij DWDD geven ze Bob een soort revival mee na zijn 70e verjaardag. Het zal allemaal wel luchtiger bedoeld zijn dan dat het op mij overkwam. Kan wat oude sound wel waarderen maar het eindigt niet bij deze Bob. Kan wellicht zijn omdat ik de Vietnamoorlog ook niet heb meegemaakt.
Roemer is gewoon een ontzettend simpele niet bijster intelligente man. Hij heeft charisma en daar is ie ver mee gekomen, maar het moest ergens ophouden. Zijn optreden vandaag was misschien nog wel het allerbedroevends van de hele campagne. Hij had geluk dat het maar heel kort mocht duren.quote:Op maandag 10 september 2012 20:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is een hele vervelende man om naar te luisteren. Z'n argumenten snijden ook niet altijd hard hout.
Peter R. had voor het eerst wel iets zinnigs te melden: Roemer moet niet meedoen aan die Telegraaf-flauwekul.
Nou, daar verheug ik me al op.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:56 schreef Karina het volgende:
Ook kijken we terug op de hoogte- en dieptepunten van de verkiezingscampagne.
Ik ben dus geen jongeren meer want hij zei tot 30 en niet tot en met 30, maar ik luister ook geen Bob Dylan. Maar Mart weet waarschijnlijk niet hoeveel albums er maandelijks uitkomen en het blijft toch een kwestie van smaak.quote:Op maandag 10 september 2012 20:38 schreef kiezer het volgende:
[..]
Dis? gewoon een terechte constatering. Ouwe lullen-herrie, er zullen niet heel veel jongeren zijn die het luisteren (al zullen er vast wel wat zijn). Die man maakt nog muziek in de tijdsgeest van 30 jaar geleden.
Waarom zoveel verkiezingsgelul bij DWDD? Dat doen P&W, K&vdB, EénVandaag, Nieuwsuur toch al!quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:56 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
De Wereld Draait Door - 11 september 2012
In de uitzending van 11 september 2012: Sybrand van Haersma Buma, Prem Radhakishun, Frénk van der Linden. Je Mist Meer Dan Je Ziet is live in de studio. Maurice de Hond peilt, Dolf Jansen duidt. Muziek is er van Faberyayo.
Sybrand van Haersma Buma, Prem Radhakishun, Frénk van der Linden
CDA-lijsttrekker Sybrand van Haersma Buma blikt samen met Frénk van der Linden en Prem Radhakishun vooruit op het laatste lijsttrekkersdebat dat dinsdagavond plaatsvindt bij de NOS. Ook kijken we terug op de hoogte- en dieptepunten van de verkiezingscampagne.
"Ook kijken we terug op de hoogte- en dieptepunten van de verkiezingscampagne."quote:
En dat was al een alternatief voor het oorspronkelijke filmpje.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:56 schreef Vasilevski het volgende:
Filmpje met Jort Kelder werkt niet meer vanwege RTL.
Dat hoop je dan...quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:23 schreef Cynix ® het volgende:
Vanavond is Hond er voor de een na laatste keer!
Ik zat nog in een ander topic.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Shit, ik dacht nog even snel iets te lezen
Smoesjes.quote:
Van mij mogen ze.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:29 schreef Specularium het volgende:
Die Piraten gaan gewoon een zeteltje pakken.
Hij wilde toch ook even de politiek in, volgens mij met een best enigszins rechtserige partij? Ook daar geeft-ie nu op af als was-ie Karl Marx hemzelf.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:30 schreef Soury het volgende:
Grappig trouwens dat Peter Rrrrrrr de Vries op de Telegraaf afgeeft. De beste man heeft er voor gewerkt, en wilde een aantal jaren wel weer in dienst komen als hoofd redacteur. Ach hoe jammer dat ging niet gebeuren
Dat weet ik dan weer niet, maar het zou hen sieren om te doen waar hij goed in isquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij wilde toch ook even de politiek in, volgens mij met een best enigszins rechtserige partij? Ook daar geeft-ie nu op af als was-ie Karl Marx hemzelf.
Nee op een schipquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat de piratenpartij op een zetel?
Dat is met zo'n kleine groep om uit te peilen nauwelijks te zeggen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat de piratenpartij op een zetel?
Blaten?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:33 schreef Soury het volgende:
Dat weet ik dan weer niet, maar het zou hen sieren om te doen waar hij goed in is
Hahaha ik zag het ook al, maar ik dacht het zal wel alleen mij opvallenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
De schaduw van Buma's neus valt raar over zijn gebit.
Harrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Wat een Adolf.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
Slecht uitgelicht inderdaad. Krijgt een beetje een. Batman Pinguin neusquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
Met z'n feestwinkel neus/brilquote:
Nou nee ik vond zijn programma's over cold cases best vruchten afwerpen. Hij moet zich bij zijn leest houden. Ik zit echt met gekromde tenen te kijken naar zijn optredens in programma's als DWDD.quote:
Lekker verschillig hequote:Op dinsdag 11 september 2012 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die fopbril heeft alleen maar hawaii shirts ofniet?
Ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:38 schreef Soury het volgende:
Nou nee ik vond zijn programma's over cold cases best vruchten afwerpen. Hij moet zich bij zijn leest houden. Ik zit echt met gekromde tenen te kijken naar zijn optredens in programma's als DWDD.
Hansie Hansie beschouwt al voor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:41 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig gaan we zo weer voetballen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:41 schreef Specularium het volgende:
Ik ga liever Freek kijken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:41 schreef Specularium het volgende:
Ach, hij zit met een erfenis, aan hém ligt het niet echt denk ik.quote:
Damesafdeling van C&Aquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af waar je deze overhemden kunt kopen.
Met Buma is weinig mis nee, heb ook voor hem gestemd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ach, hij zit met een erfenis, aan hém ligt het niet echt denk ik.
Staat hij al in de bukhouding voor Louis?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hansie Hansie beschouwt al voor.
Kringloopwinkelquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af waar je deze overhemden kunt kopen.
Soms is editen handiger dan quoten.quote:
Welke Freek komt wanneer?quote:
Hij past niet meer binnen de huidige CDAquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:44 schreef marcodej het volgende:
Wijffels moet eens zelf verantwoordelijkheid gaan nemen.
Freek je Jonge. verkiezingsconference.quote:
Vraag mij af wat zijn stemadvies zal zijn dit keer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:45 schreef remcoP het volgende:
[..]
Freek je Jonge. verkiezingsconference.
http://www.nederland1.nl/programma/de-stemming-4-miereneuken
PVVquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vraag mij af wat zijn stemadvies zal zijn dit keer.
Ik denk dat hij in de huidige verschuiving naar het midden prima past.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:44 schreef thettes het volgende:
[..]
Hij past niet meer binnen de huidige CDA
Zoveel hoef je nou ook weer niet te doen voor een topic.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:47 schreef Specularium het volgende:
Over die droplul is zelfs een topic.
Volgens mij is dat er echt eentje voor de buhne en is het CDA qua inhoud precies de partij van 2002-2010quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in de huidige verschuiving naar het midden prima past.
Afkloppen graag.quote:
Hij gaat nu iets zeggen.quote:
Men is duidelijk nog zoekende, maar ik denk dat men echt wel weer terug wil naar waar het thuishoort. Dat men echt wel door heeft dat men de laatste jaren steeds meer naar rechts is afgedreven.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:48 schreef thettes het volgende:
[..]
Volgens mij is dat er echt eentje voor de buhne en is het CDA qua inhoud precies de partij van 2002-2010
Of Gran Canaria. Waar ik over 3 weken wel 8 dagen zit!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:50 schreef Specularium het volgende:
We hebben het ook niet over Hawaii.
Een pizza Hawaiiquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:50 schreef Specularium het volgende:
We hebben het ook niet over Hawaii.
Yep. En gelukkig houdt-ie Jezus ook buiten de discussie.quote:
Niet openlijk iig, want hij heeft een vrouw en kinderen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Is die BUMA nou homo? Hij heeft zo'n geaffectioneerde (?) stem.
Lekkurrquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Of Gran Canaria. Waar ik over 3 weken wel 8 dagen zit!
Mag ook niet van God, natuurlijk. Misschien is hij er zo eentje die 's nachts op een parkeerplaats langs de snelweg is te vinden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
Niet openlijk iig, want hij heeft een vrouw en kinderen.
Ik kan hem wel handlen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:53 schreef tompsv18 het volgende:
Buma kan beter geen grappen maken. Komisch is hij namelijk totaal niet..
Hij persifleert zichzelf beter dan de persiflage ja. Die komen namelijk nooit uit de verf bij hem.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
Als ik niet kijk lijkt het net een persiflage.
Niet eens.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:53 schreef tompsv18 het volgende:
Buma kan beter geen grappen maken. Komisch is hij namelijk totaal niet..
Is dit niet Koefnoen ?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
Dat denk ik ook steeds bij het CDA radiospotjequote:Op dinsdag 11 september 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
Dolf zit achter Buma in het publiek aan een lolly te sabbelen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
Zeg, Dolf slaat vanavond toch over, he?
Ook Maurice de Hont?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:55 schreef Adelante het volgende:
Kunnen al tafelgasten onder de tram komen vanavond???
9/11 trambotsing Den Haagquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:55 schreef Adelante het volgende:
Kans is groter dat de tram verongelukt voordat hij ter plekke is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:55 schreef Adelante het volgende:
Misschien zijn staart er af rijden?quote:
Hipsterbrillen in het ziekenfonds!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:58 schreef NoCigar het volgende:
'Iedereen verplicht een bloemetjeshemd.'
Ik merk geen verschil met andere avonden.quote:
linkje?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:01 schreef alors het volgende:
Over die tweelingbroerfaal was ook een topic![]()
9/11quote:
Leuk!quote:
Zijn zij ooit grappig?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:03 schreef Gramulanion het volgende:
Ze hebben wel echt een van de minst grappige stukken Klusjesmannen genomen.
quote:
quote:
Bekende TS.quote:
yep, pepijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
Is dat die gozer van Jeugd van Tegenwoordig?
P. Fabergé/Faberyayo jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
Is dat die gozer van Jeugd van Tegenwoordig?
Oh hij gaat meedoen met Sterren Springenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dolf staat met dat luchtkussen op de hoge duikplank.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:08 schreef thettes het volgende:
Ik vind dolf eigenlik consequent wel goed?
Ik denk het ook?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:08 schreef thettes het volgende:
Ik vind dolf eigenlik consequent wel goed?
Ik durf een compliment hier op fok niet zonder vraagteken neer te zetten hoor. Zeker niet als het een linkse cabaretier betreft.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
Soufflaki zit helemaal niet op een stokje.
Het is Souvlaki en bij voorkeur zit het weldegelijk op een spies.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
Soufflaki zit helemaal niet op een stokje.
Goedemondt was beter.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Stem van Wilders is slecht nagedaan.
Die was ook leuk.quote:
Dat is toch een ovenschotel? En de spelling wist ik even nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is Souvlaki en bij voorkeur zit het weldegelijk op een spies.
Of bedoelde je dat?
Begint wel heel opvallend te wordenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:11 schreef NoCigar het volgende:
Dit is tot nu toe ook niet leuk. Weer geen Samsom euvrigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |