beetje lachen om andermans leed niks mis mee.quote:Op maandag 10 september 2012 22:49 schreef leeell het volgende:
kijken naar zulke programma's maakt je minstens net zo debiel.
het maakt je brein week.quote:Op maandag 10 september 2012 22:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
beetje lachen om andermans leed niks mis mee.
wat is dat nu weer voor iets raars om buiten een SC te zeggen, doe gewoon normaal.quote:Op maandag 10 september 2012 22:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dromenvangertje maakt jouw brein ook week.
Ik zit niet in die SC gek. Nou ophoudenquote:Op maandag 10 september 2012 22:55 schreef leeell het volgende:
[..]
wat is dat nu weer voor iets raars om buiten een SC te zeggen, doe gewoon normaal.
woow dit zou ik echt niet pikke hoorquote:Op maandag 10 september 2012 22:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zit niet in die SC gek. Nou ophouden
Jaaaa, nu ophoudennn, ik vind het niet meer leukquote:Op maandag 10 september 2012 22:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zit niet in die SC gek. Nou ophouden
Topic verder niet gelezen en ik neem aan dat dit al vaker gezegd is, maar voor het geval dat:quote:Op maandag 10 september 2012 22:42 schreef Tropanzia het volgende:
Hier ook aan het kijken.
Ik zou me schamen als ik die tweelingbroer was.
Ha! Ik kijk soms naar de teletubbies, dat is ook op tv. Ik kijk er enkel na omdat het toevallig op tv is, en omdat ik dat niet zie als een onzedelijke handeling of andere heiligschennis ga ik me daar toch ook niet voor schamen.quote:Op maandag 10 september 2012 23:08 schreef Sephael het volgende:
[..]
Topic verder niet gelezen en ik neem aan dat dit al vaker gezegd is, maar voor het geval dat:
Ik zou me schamen als ik naar dit soort programma's keek...
Ja maar teletubbies is ook leuk!quote:Op maandag 10 september 2012 23:25 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ha! Ik kijk soms naar de teletubbies, dat is ook op tv. Ik kijk er enkel na omdat het toevallig op tv is, en omdat ik dat niet zie als een onzedelijke handeling of andere heiligschennis ga ik me daar toch ook niet voor schamen.
En dan iemand op zijn IQ pakkenquote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit lekker het Familiediner te kijken,
TT terrechtquote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit lekker het Familiediner te kijken, komt het onderdeel: ''De Sorrylimo''. Bert van Leeuwen pikt er eentje tussenuit: ''Ik wil graag sorry zeggen tegen mijn tweelingbroer, omdat ik zijn verjaardag totaal vergeten ben''. Die meute dus naar haar tweelingbroer. Die Tweelingbroer accepteerde het excuus.
Ik snap dat echt niet. Ik zou me hard op afvragen of die griet wel goed snik is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |