thankxs jankavondje. ben nu echt honda loos.quote:Op zondag 9 september 2012 18:36 schreef Anne het volgende:
En ze heeft 'm ook al zo lang...
Nou, knuffel Marit maar ff flink dan![]()
.
quote:Op zondag 9 september 2012 21:49 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
thankxs jankavondje. ben nu echt honda loos.
ja ik had hem al lang. sinds begin 2000. life sucks sometimes
Ik ga er vanavond thuis eens voor zittenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:19 schreef Anne het volgende:
Go your gang.
Dat betekent trouwens niet dat elk los topic daar naartoe verwezen wordttenzij het een behoorlijk summier topic is.
Auto Associatie Topic - Post ze hier je bent van harte welkom om mee te postenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:57 schreef Anne het volgende:
Open eerst die andere, dan beslis ik wel of ie beter is!
nee, meer een principieel standpunt.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:03 schreef Duvel het volgende:
Treinentopic #459 - Spoorzoeken
[ afbeelding ]
->
[ afbeelding ]
ja hij is dichtquote:
een badkamerquote:Op maandag 24 december 2012 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
ik open geen nieuwe sc, nooit gezien dat ik m dicht gooide.![]()
tevens: wat je op die tekening van dat huis mist: ruimte? Wat een klein kuthok...
quote:
goede vraag, vindt het persoonlijk ook erg overdrevenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:42 schreef daNpy het volgende:
Als een topic iets meer dan een uur open is en 55+ posts heeft, er nauwelijks wordt gepiept over de OP (alsof daar nog iemand naar kijkt als het topic al verder dan pag 2 is) én twee van de moderators gepost hebben, waarom gaat modje nummer 3 een dergelijk actief topic dan sluiten?
Ik vermoed dat één van die eerste 2 moderators moderator nummer 3 iets ontzegd heeft ofzoquote:Op maandag 7 januari 2013 21:42 schreef daNpy het volgende:
Als een topic iets meer dan een uur open is en 55+ posts heeft, er nauwelijks wordt gepiept over de OP (alsof daar nog iemand naar kijkt als het topic al verder dan pag 2 is) én twee van de moderators gepost hebben, waarom gaat modje nummer 3 een dergelijk actief topic dan sluiten?
Waarschuwen zonder handhaven doen we niet aan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:11 schreef Anne het volgende:
De volgende keer gaat ie dan ook gewoon dicht. 2 pagina's volgeluld al of niet.
Het kenteken van het voertuig klopte met het volgnummer. Niet echt iets aan de hand.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarschuwen zonder handhaven doen we niet aan.
-> Als je niet weet hoe een OP gemaakt moet worden, blijf je met je fikken van die knoppies af.
-> Als je ziet dat de OP niet goed is, kun je dus op alle 10 je vingertjes natellen, dat hij dicht gaat, óók op Pagina 2, zie bovenstaande quote.
Blijkbaar is het die andere 2 mods niet opgevallen; mij wel, en ik doe dus wat we hadden gezegd; ik heb jullie nog gematst en een nieuwe gemaakt.
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het kenteken van het voertuig klopte met het volgnummer. Niet echt iets aan de hand.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nummer moet terugkomen in de OP, dus je zoekt een auto waar in de spec's ergens het reeksnummer voorkomt; in dit geval 1764 cc, of 1764 mm wielbasis, of weet ik het wat.. voor mijn part 1764 sterretjes in de voorruit.
Scherp, stond niet in de tekst, my bad; ik gooi hem weer open.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het kenteken van het voertuig klopte met het volgnummer. Niet echt iets aan de hand.
Als dat er in tekst bij staat vind ik het primaquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik vermoed dat één van die eerste 2 moderators moderator nummer 3 iets ontzegd heeft ofzo
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:27 schreef 2cv het volgende:
PTA / [PTA SC] atlasmusclecars.com/amc/1967-camaro-rs-327-auto-1777/1
Kan die dicht ? Er is geen relevantie met het nummer 1777 te bekennen.
Eens.quote:
tja regels hequote:Op maandag 21 januari 2013 21:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
Eens.
Al heb wel vaak zoiets van, mensen het is een SC. Niemand kijkt naar de OP.
Inderdaad, vorige week werd er nog flink bombarie gemaakt over een (prima) OP door een moderator dus de gang van zaken vind ik momenteel ook wat vreemd.quote:
was dat niet dat Scirocco topic ?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Inderdaad, vorige week werd er nog flink bombarie gemaakt over een (prima) OP door een moderator dus de gang van zaken vind ik momenteel ook wat vreemd.
host in de OP is tinypic ook daar geen referentiequote:Op maandag 21 januari 2013 21:44 schreef Barcaconia het volgende:
De huidige OP roest dadelijk toch weg. En telt het niet dat de plaatjes uit de link van de OP komen? Ik heb dat soort topics ook wel eens gemaakt
Op de site van de TT zie je de foto's gewoon terug hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
host in de OP is tinypic ook daar geen referentie
maar niet in de OP, en dat is toch de regel ?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Op de site van de TT zie je de foto's gewoon terug hoor.
Geen idee, ik ben geen mod. Ik hou er alleen niet van om OPs na 2 pagina's dicht te pleuren.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
maar niet in de OP, en dat is toch de regel ?
Ik ook niet, maar volgens de keiharde regels waar absoluut niet van afgeweken kan worden moet dat.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben geen mod. Ik hou er alleen niet van om OPs na 2 pagina's dicht te pleuren.
gooi dan dicht, dan kan ik hem er inposten, 5 min werkquote:Op maandag 21 januari 2013 21:58 schreef blup het volgende:
Ga ff een nieuw topic maken met een OP waardige auto ipv je hier zo druk maken?
Neequote:Op maandag 21 januari 2013 21:58 schreef blup het volgende:
Ga ff een nieuw topic maken met een OP waardige auto ipv je hier zo druk maken?
gooi die op hier ff neer, quoten werkt nietquote:Op maandag 21 januari 2013 21:59 schreef blup het volgende:
Ik zie het nieuwe topic wel tegemoet dan link ik hem, klaar.
Staat in de OP onderaan toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
gooi die op hier ff neer, quoten werkt nietdan ben ik de halve op kwijt
Omdat het de vorige keer ook zo gingquote:Op maandag 21 januari 2013 22:03 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben het met je eens dat de OP kut en tegen de regels is en eigenlijk dicht moet, maar waarom gaan liggen kutten en zeiken als je het gewoon simpel kunt oplossen, en nu ga je hakken in het zand zetten als de oplossing aangedragen wordt....
Klinkt meer als zeiken om het zeiken dan het vragen om een oplossing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 22-01-2013 14:20:37 ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Omdat het de vorige keer ook zo gingWaarom zou het nu anders moeten ?
Zoals ik al zei: ik geef je gelijk, maar los het dan op ipv alleen dwarsliggen en zeuren.quote:
Eens met 2cv in deze. (2e keer al dit jaarquote:Op maandag 21 januari 2013 22:06 schreef 2cv het volgende:
Nee, niet 'kom op nou'. Gewoon consequent zijn.
ik heb er 1 klaar staan, en zeur er overquote:Op maandag 21 januari 2013 22:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik geef je gelijk, maar los het dan op ipv alleen dwarsliggen en zeuren.
Helaas, dat kan ik niet, ik heb n.l. geen mod rechten, anders zat er allang een slot op dat topic.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik geef je gelijk, maar los het dan op ipv alleen dwarsliggen en zeuren.
toen had SD het niet goed gezienquote:Op maandag 21 januari 2013 22:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Eens met 2cv in deze.
Eerst rellen want topic niet goed (was wel goed). Nieuw topic maken, daarna nieuwe topic weer dicht en oude weer open.
Nu topic open laten want geen nieuw topic
Nieuw topic openen dat beter is zeggen ze toch.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Helaas, dat kan ik niet, ik heb n.l. geen mod rechten, anders zat er allang een slot op dat topic.
En gaf desalniettemin daarmee een geweldig voorbeeld van hoe het hoort.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
toen had SD het niet goed gezien
Werd de vorige keer (keren?) ook niet gedaan, gewoon in één keer een slot er op, dus waarom moet er nu wel eerst een ander topic geopend worden ?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nieuw topic openen dat beter is zeggen ze toch.
Zorgen dat de bagger stopt? In dit geval was het mijn bagger, en wilde ik best stoppen daarmee. Maar dan zou ik weer denken, waarom worden de posts niet verwijderd, zodat het topic wat schoner is. Dat doen ze zeer zeker wel in bijna alle andere forums..quote:Op zondag 10 februari 2013 18:13 schreef Anne het volgende:
Ik heb anders wel een vraag aan jou: Wat is volgens jou het nut van een slotje?
De bagger is nu toch gestopt? Alleen maar doordat er gevraagd/gezegd wordt om weer ontopic te gaan. Een slotje is in mijn ogen niet een redmiddel om een topic te 'redden' of schoner te maken.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zorgen dat de bagger stopt? In dit geval was het mijn bagger, en wilde ik best stoppen daarmee. Maar dan zou ik weer denken, waarom worden de posts niet verwijderd, zodat het topic wat schoner is. Dat doen ze zeer zeker wel in bijna alle andere forums..
potverdrie!quote:Op zondag 10 februari 2013 18:30 schreef Sounddragon het volgende:
Nah, je PTA no-claim staat inmiddels op -43,3, dus als je heeeeeel lief bent... misschien volgend jaar
Nee, ik heb wel interesse in een mooie eind 90's Yammie XJR1300, liefst eens gele.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
potverdrie!
Kan ik het niet afkopen met mijn eigen risico?![]()
Ja, wie niet. Dan volgend jaar maar de award!quote:Op zondag 10 februari 2013 18:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel interesse in een mooie eind 90's Yammie XJR1300, liefst eens gele.
Waarom doe jij niet quoten. Nu mis ik de alertsquote:Op zondag 10 februari 2013 18:44 schreef Sounddragon het volgende:
Jammah, viel te proberen; niet dat ik wat aan die uitslagen kan verhapstukken, daar niet van, maar tóch.
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:44 schreef Sounddragon het volgende:
Jammah, viel te proberen; niet dat ik wat aan die uitslagen kan verhapstukken, daar niet van, maar tóch.
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:12 schreef Sounddragon het volgende:
Hij die het meest betaalt, het eerst haalt [ afbeelding ]
Jij betaalt helemaal niks, je bent nog te beroerd om naar mijn ZX te komen kijken als ik problemen heb, en dan ben ik nog ANWB gold card lid ookquote:
toen werkte ik niet bij de Wegenwachtquote:Op maandag 11 februari 2013 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij betaalt helemaal niks, je bent nog te beroerd om naar mijn ZX te komen kijken als ik problemen heb, en dan ben ik nog ANWB lid ook
Hallo Krea,quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:31 schreef Kreator het volgende:
Hallo Anne,
Hoe is het met je relatie met SD?
groetjes,
Krea.
Veldmuis is een homo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Hallo Krea,
Normaal zou ik een vraag nooit met een wedervraag beantwoorden, maar vanwaar je interesse?
Groetjes,
veldmuis
Maakt niet uit, ik val ook op mannen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Veldmuis is een homo.
Hoi Anne,
Algemene interesse in mijn favoriete mod, natuurlijk. Wat anders?
Zo zou ik ook graag willen weten wat je op je boterham had vandaag.
Normaal gepsroken zou ik je wedervraag nooit met een vraag beantwoorden, maar: Vanwaar je wedervraag?
Groetjes,
Krea.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:26 schreef Anne het volgende:
Nee, die heb ik liever ergens anders.
Groetjes,
Anne
En nu gaat iedereen offtopic erover, is de sfeer venueckt en krijgen we weer een hap geouwehoer.quote:Op maandag 1 april 2013 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
Slowsjet, bagger, offtopic. wederom...
DIT IS DE LAATSTE WAARSCHUWING.
Bij de volgende keer gaat dit draadje minimaal een week dicht.
Ik lijk godverdomme wel een kleuterjuf hier
Ja, waar is het motortopic dan nog wel voor bedoeld? Ik krijg het idee dat we er nog mogen komen melden dat we leuk hebben gereden vanmiddagquote:Op maandag 1 april 2013 21:26 schreef Anne het volgende:
Grappig. In de PTA SC zitten namelijk minstens 5 mensen die motor rijden.
Lekker denigrerend tegenover hen wel.
Ik sluit mij hierbij aan. Wat is nou precies het probleem als het een keer een paar posts niet direct over motorrijden gaat? Zoals Deka zegt, we delen allemaal dezelfde hobby, als we bij een rit ergens op een terrasje zitten gaat het toch ook wel eens ergens anders over.quote:Op maandag 1 april 2013 21:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En nu gaat iedereen offtopic erover, is de sfeer venueckt en krijgen we weer een hap geouwehoer.
Ik blijf voortaan wel weg uit PTA, wat een geneuzel weer. Ik kom hier om ontspannen met medemotormuizen te lullen, en da's wat anders dan al die koekblikkerts in de SC. Leven en laten leven, om geloofwaardig te zijn moet je ook af en toe de teugels kunnen laten vieren.
De groeten.
Ja, maar melden dat het al dan niet lekker weer is leverde in de laatste paar topics ook wel een aantal keer op dat men dan maar naar het weer en klimaat forum moest..quote:Op maandag 1 april 2013 21:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, waar is het motortopic dan nog wel voor bedoeld? Ik krijg het idee dat we er nog mogen komen melden dat we leuk hebben gereden vanmiddag
Als je je post begint met "Even offtopic, maar ..." dan weet je toch eigenlijk stiekem al dat je die post niet moet plaatsen. Waarom die user hem dan alsnog post is mij een raadsel. Nog veel leuker is dat het daarna zoals gewoonlijk, want jullie vegen wat dat betreft gewoon jullie reet met ons af, doorgaat ook.quote:Op maandag 1 april 2013 21:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, waar is het motortopic dan nog wel voor bedoeld? Ik krijg het idee dat we er nog mogen komen melden dat we leuk hebben gereden vanmiddag
Dat het in irritaties op de weg nou bittere ellende is en strenge moderatie nodig blijft, oke. Maar motorropic? Altijd gewoon een beetje ouwehoeren en kijken wie de grootste heeftquote:Op maandag 1 april 2013 21:29 schreef Sounddragon het volgende:
Een 'beetje' minder streng en we krijgen het hand -> arm verhaal weer, al meerdere keren aangetoond de afgelopen tijd. Er kan geen maat gehouden worden met grappen en grollen, en dus hebben we de teugels aangehaald. Desalnietteplus vegen jullie gevoeglijk je kont af met waarschuwingen, en dus is het nu effe de maat vol.
Jammer maar helaas.. ik ga niet elke dag een aantal keer op de rem trappen. Jullie weten zelf prima wat kan en wat niet, en toch laten jullie keer op keer de boel ontsporen, wat steevast resulteert in minstens een pagina bagger.
Nu is de maat in zoverre vol, dat we het topic gewoon dicht gaan keilen als het door blijft gaan.
Er mogen geen grapjes gemaakt worden verder? Wat is nou het probleem als er een paar posts offtopic zijn? Ik heb dit al vaker gehoord namelijk, 'de vorige keer werkte het ook niet', maar de keer daar voor werd er ook alleen maar ingegaan op de keer dáár weer voor zonder dat er nou eens wordt gemeld wat het probleem is. Volgens mij zijn jij en Anne namelijk de enige twee die zich storen aan bepaalde posts in het topic, de rest komt hier immers klagen over jouw optreden. Zal allicht met Fok beleid te maken hebben, maar jammer is het wel dat door ingrijpen van mods, die onder andere moeten zorgen voor de sfeer, een leuke reeks posts zo wordt afgekapt en iedereen komt zeiken.quote:Op maandag 1 april 2013 21:29 schreef Sounddragon het volgende:
Een 'beetje' minder streng en we krijgen het hand -> arm verhaal weer, al meerdere keren aangetoond de afgelopen tijd. Er kan geen maat gehouden worden met grappen en grollen, en dus hebben we de teugels aangehaald. Desalnietteplus vegen jullie gevoeglijk je kont af met waarschuwingen, en dus is het nu effe de maat vol.
Jammer maar helaas.. ik ga niet elke dag een aantal keer op de rem trappen. Jullie weten zelf prima wat kan en wat niet, en toch laten jullie keer op keer de boel ontsporen, wat steevast resulteert in minstens een pagina bagger.
Nu is de maat in zoverre vol, dat we het topic gewoon dicht gaan keilen als het door blijft gaan.
Juist die nietszeggende kutposts over het weer, en dat je zo leuk naar je werk bent gereden en dat het koud was, zijn kut.. probeer eens iets inhoudelijks te posten.quote:Op maandag 1 april 2013 21:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als het altijd inhoudelijk moet zijn, zal er nooit een leuke sfeer ontstaan.quote:Op maandag 1 april 2013 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Juist die nietszeggende kutposts over het weer, en dat je zo leuk naar je werk bent gereden en dat het koud was, zijn kut.. probeer eens iets inhoudelijks te posten.
Nee hoor.quote:Op maandag 1 april 2013 21:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Er mogen geen grapjes gemaakt worden verder? Wat is nou het probleem als er een paar posts offtopic zijn? Ik heb dit al vaker gehoord namelijk, 'de vorige keer werkte het ook niet', maar de keer daar voor werd er ook alleen maar ingegaan op de keer dáár weer voor zonder dat er nou eens wordt gemeld wat het probleem is. Volgens mij zijn jij en Anne namelijk de enige twee die zich storen aan bepaalde posts in het topic, de rest komt hier immers klagen over jouw optreden. Zal allicht met Fok beleid te maken hebben, maar jammer is het wel dat door ingrijpen van mods, die onder andere moeten zorgen voor de sfeer, een leuke reeks posts zo wordt afgekapt en iedereen komt zeiken.
Nouwja, dan krijgen we dus 6x per jaar een fotoreportage van iemand die leuk getoerd heeft en af en toe eens iemand die een nieuwe motor laat zienquote:Op maandag 1 april 2013 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Juist die nietszeggende kutposts over het weer, en dat je zo leuk naar je werk bent gereden en dat het koud was, zijn kut.. probeer eens iets inhoudelijks te posten.
Die zijn niet kut, die zijn prima. En die zijn exact gerelateerd over datgene waar het topic voor is. Namelijk: motorrijden. (does it ring a bell?) Als iemand zegt "lekker weer, kun je mooi eindje rijden" moet je je daar niet aan storen. Maar dan moet je denken "hey, die heeft gelijk." Stel je voor dat anderen erop reageren, poeh.quote:Op maandag 1 april 2013 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |