De retard onder de bolides ja, ik moet altijd lachen als ik zo'n ding zie rijden, ik kan daar echt niets aan doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bij down vind ik toch meer een multipla passen
En dan zitten voorin 3 personen met zo'n blij gezicht van: kijk ons eens met zn 3-en zittenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De retard onder de bolides ja, ik moet altijd lachen als ik zo'n ding zie rijden, ik kan daar echt niets aan doen.
Dat inderdaad! Ik zag er laatst één rijden met een man met een mooie groene stropdas, beetje zo'n vertegenwoordiger van wasmiddelen. Ik piestte bijna in m'n broek, toen ging ik me afvragen of ze die dingen ook aan bedrijven zouden leasenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En dan zitten voorin 3 personen met zo'n blij gezicht van: kijk ons eens met zn 3-en zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:57 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
Diahatsu Materia
[ afbeelding ]
Suzuki Wagon R+
[ afbeelding ]
Opel Agila
Uitleg niet nodig denk ik...
Gezien de doelgroep (bejaarden) van deze hippe auto zal ze wel aangereden zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:03 schreef Airco85 het volgende:
Zelfs met een blonde dame er op is het een lelijk ding !!!
Heerlijke zinquote:Op woensdag 7 november 2012 20:11 schreef Revolution-NL het volgende:
De auto waarbij je als man uitdraagt dat je voldaan heb aan je voortplantingsplicht en dat het leven verder weinig zin meer heeft.
Stiekem vind ik 'm wel praktisch...quote:Op woensdag 7 november 2012 20:11 schreef Revolution-NL het volgende:
De auto waarbij je als man uitdraagt dat je voldaan heb aan je voortplantingsplicht en dat het leven verder weinig zin meer heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |