Rode verf.quote:Op maandag 1 april 2013 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vergeet de GoFast energydrink met bijbehorende stickers niet.
Kom op zeg, we zijn gewoon een beetje aan het posten, het gesprek verloopt gewoon lekker en iedereen is blij.quote:Op maandag 1 april 2013 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
Slowsjet, bagger, offtopic. wederom...
DIT IS DE LAATSTE WAARSCHUWING.
Bij de volgende keer gaat dit draadje minimaal een week dicht.
Ik lijk godverdomme wel een kleuterjuf hier
PTA / PTA FAQ & Feedbackquote:Op maandag 1 april 2013 21:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, zo af en toe ben ik het wel met de moderatie eens, nu echter niet al zag ik hem wel aankomen. Meende dat er laatst iets gezegd werd over een topic over feedback op moderatie, wilde daar al posten maar kon dat alleen vinden voor de FP.
Psies... kom maar op, voor wie het nog steeds niet snapt.quote:Op maandag 1 april 2013 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PTA / PTA FAQ & Feedback
Deze denk ik.
Ik ben vast een noob, maar waarom is dit?quote:Mag ik nog even de olie verwisselen voor een rit?
Nee, dit is naar aanleiding van eerdere incidenten ten strengste verboden.
Ik heb een keer mijn olie ververst de dag voor de meeting, en toen draaide ik het schroefdraad in het blok verrot en kon ik dus niet mee met de meeting.quote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef picodealion het volgende:
Uit de OP:
[..]
Ik ben vast een noob, maar waarom is dit?
Stel er gaat wat mis, of het duurt langer dan je had verwacht. Dan kan je dus niet op de afgesproken tijd (of helemaal niet meer) aankomen. Dan zit de rest dus voor niets te wachten etc.quote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef picodealion het volgende:
Uit de OP:
[..]
Ik ben vast een noob, maar waarom is dit?
achja beter teveel dan te weinigquote:Op maandag 1 april 2013 22:03 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Stel er gaat wat mis, of het duurt langer dan je had verwacht. Dan kan je dus niet op de afgesproken tijd (of helemaal niet meer) aankomen. Dan zit de rest dus voor niets te wachten etc.
Dus altijd op tijd het onderhoud afhandelen, indien nodig.
-edit, ik ben weer spuit elf
We moeten hier toch een beetje aan klantenbinding doen!quote:
Nou ja, gelukkig zijn we allemaal heel open hierquote:Op maandag 1 april 2013 22:07 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
We moeten hier toch een beetje aan klantenbinding doen!
quote:
Altijdquote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig zijn we allemaal heel open hierJe bent altijd welkom.
Olie verversen in je eigen tijd moet je helemaal zelf weten. Kun je niet meer mee, pech. Die klapjosti's die bij de eerste benzinepomp hun banden willen controleren en spanning brengen waardoor je een. Half uur staat te wachten, die moeten ze afschietenquote:Op maandag 1 april 2013 22:02 schreef Sounddragon het volgende:
Omdat gebleken is dat zulke klusjes voor de rit nogal eens veroorzaken dat je niet mee kunt omdat er iets mis gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |