Misschien es schoonmakenquote:Op maandag 1 april 2013 20:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wacht maar
De mijne haalt 170 ongeveer. Volvermogen, ik meen 53kW, zou die volgens het boekje 223 moeten halen. Maar ja..
Is nog niet eens een minuut voorbijquote:Op maandag 1 april 2013 20:37 schreef Juicyhil het volgende:
En luie mensen die geen nieuw deel openen
Datquote:
Ja ik zit verdorie hier al een minuut te F5'en en er komt maar nietsquote:
Best treurig welquote:Op maandag 1 april 2013 20:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja ik zit verdorie hier al een minuut te F5'en en er komt maar niets
Echt een FOK!er.quote:Op maandag 1 april 2013 20:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ga motor rijdenquote:Op maandag 1 april 2013 20:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal mijn levenquote:
Hoe lang moet jij nog gelimiteerd rijden?quote:Op maandag 1 april 2013 20:41 schreef BlackLining het volgende:
Vraag me af wat de mijne zou doen op 35 kW. Voorlopig nog even geen geld daarvoor
Je hebt 2 verschillende versies volgens mijquote:Op maandag 1 april 2013 20:42 schreef Yreal het volgende:
Mp3 mag toch tegenwoordig niet meer met autorijbewijs?
Nope, mag alleen met A1 volgens mijquote:Op maandag 1 april 2013 20:42 schreef Yreal het volgende:
Iets minder dan een jaar nog.quote:Op maandag 1 april 2013 20:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hoe lang moet jij nog gelimiteerd rijden?
Je hebt er inderdaad twee.quote:Op maandag 1 april 2013 20:42 schreef Yreal het volgende:
Ik zou een jaartje wachten, voor die 11pk meer (zo'n beetje?) zou ik geen 300eu uitgeven.quote:Op maandag 1 april 2013 20:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Iets minder dan een jaar nog.
Mwa, er zijn voor de GSF600 wel 35kW Dosselkits beschikbaar, had ik niet verwacht. Maar die dingen kosten 100 euro en dan moet ik nog naar die testbank van het RDW. Weinig zin in. Ik gok dat ik minstens 300 euro verder ben uiteindelijk.
13,5pk.quote:Op maandag 1 april 2013 20:46 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik zou een jaartje wachten, voor die 11pk meer (zo'n beetje?) zou ik geen 300eu uitgeven.
Hou eens op met schelden in dit topic. Smerige dingen.quote:Op maandag 1 april 2013 20:47 schreef Yreal het volgende:
Mmm, als je na 19 januari B hebt gehaald mag je niet meer op een mp3 rijden.
Hoe vaak gebruik je dat nou in Nederland?quote:Op maandag 1 april 2013 20:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
13,5pk.
Mwa, weet niet. Zou toch wel lekker zijn met name om boven de 120 nog een beetje fatsoenlijk door te kunnen trekken naar 160 a 170, dat duurt me nu net wat te lang.
Maat van mij wil er eentje gaan kopen. De homoquote:Op maandag 1 april 2013 20:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hou eens op met schelden in dit topic. Smerige dingen.
Kijkend naar de stapel boete's die zich dit jaar al heeft verzameld hier best vaakquote:Op maandag 1 april 2013 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe vaak gebruik je dat nou in Nederland?
Banden lek steken als hij er een heeftquote:Op maandag 1 april 2013 20:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maat van mij wil er eentje gaan kopen. De homo
Nodig hem mee uit naar de toerrit in mei, dan kunnen we hem met zijn allen in elkaar slaan.quote:Op maandag 1 april 2013 20:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maat van mij wil er eentje gaan kopen. De homo
Te vaak dusquote:Op maandag 1 april 2013 20:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kijkend naar de stapel boete's die zich dit jaar al heeft verzameld hier best vaak
Dit dusquote:Op maandag 1 april 2013 20:49 schreef Yreal het volgende:
Ik rij altijd te hard en ik word nooit gepakt
Ruilen?quote:Op maandag 1 april 2013 20:49 schreef Yreal het volgende:
Ik eigenlijk alleen met de autoquote:Op maandag 1 april 2013 20:49 schreef Yreal het volgende:
Dit vind ik zo'n waardeloze vraag, he. "Wat moet je met zo'n snelle machine? Je mag in Nederland ja maar 130."quote:Op maandag 1 april 2013 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe vaak gebruik je dat nou in Nederland?
En toch is het zoquote:Op maandag 1 april 2013 20:51 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dit vind ik zo'n waardeloze vraag, he. "Wat moet je met zo'n snelle machine? Je mag in Nederland ja maar 130."
Trololoquote:Op maandag 1 april 2013 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt dus zin in nog meer boetes?
Jij laat je inhalen door een GS?quote:Op maandag 1 april 2013 20:53 schreef Yreal het volgende:
Ik wil eigenlijk vooral harder kunnen optrekken.
Vanmiddag bij het sprinten bij het stoplicht kan ik wel het snelste mijn koppeling loslaten maar daarna komen de GS'en en Veradero's mij nog steeds links en rechts voorbij![]()
Kleiner voorkettingwiel.quote:Op maandag 1 april 2013 20:53 schreef Yreal het volgende:
Ik wil eigenlijk vooral harder kunnen optrekken.
Vanmiddag bij het sprinten bij het stoplicht kan ik wel het snelste mijn koppeling loslaten maar daarna komen de GS'en en Veradero's mij nog steeds links en rechts voorbij![]()
Ik kon er niet zoveel tegen doen. Ik zat al met mijn knietje bijna op het asfalt komt er ineens zo'n bakkebeest voorbij met zijn voetje over het asfalt alsof ie een supermotard rijdtquote:
Grotere motor.quote:
Ik zie het al zo voor mequote:Op maandag 1 april 2013 20:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kon er niet zoveel tegen doen. Ik zat al met mijn knietje bijna op het asfalt komt er ineens zo'n bakkebeest voorbij met zijn voetje over het asfalt alsof ie een supermotard rijdt![]()
Rooie Malossi stickers.quote:
Rode verf.quote:Op maandag 1 april 2013 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vergeet de GoFast energydrink met bijbehorende stickers niet.
Kom op zeg, we zijn gewoon een beetje aan het posten, het gesprek verloopt gewoon lekker en iedereen is blij.quote:Op maandag 1 april 2013 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
Slowsjet, bagger, offtopic. wederom...
DIT IS DE LAATSTE WAARSCHUWING.
Bij de volgende keer gaat dit draadje minimaal een week dicht.
Ik lijk godverdomme wel een kleuterjuf hier
PTA / PTA FAQ & Feedbackquote:Op maandag 1 april 2013 21:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, zo af en toe ben ik het wel met de moderatie eens, nu echter niet al zag ik hem wel aankomen. Meende dat er laatst iets gezegd werd over een topic over feedback op moderatie, wilde daar al posten maar kon dat alleen vinden voor de FP.
Psies... kom maar op, voor wie het nog steeds niet snapt.quote:Op maandag 1 april 2013 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PTA / PTA FAQ & Feedback
Deze denk ik.
Ik ben vast een noob, maar waarom is dit?quote:Mag ik nog even de olie verwisselen voor een rit?
Nee, dit is naar aanleiding van eerdere incidenten ten strengste verboden.
Ik heb een keer mijn olie ververst de dag voor de meeting, en toen draaide ik het schroefdraad in het blok verrot en kon ik dus niet mee met de meeting.quote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef picodealion het volgende:
Uit de OP:
[..]
Ik ben vast een noob, maar waarom is dit?
Stel er gaat wat mis, of het duurt langer dan je had verwacht. Dan kan je dus niet op de afgesproken tijd (of helemaal niet meer) aankomen. Dan zit de rest dus voor niets te wachten etc.quote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef picodealion het volgende:
Uit de OP:
[..]
Ik ben vast een noob, maar waarom is dit?
achja beter teveel dan te weinigquote:Op maandag 1 april 2013 22:03 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Stel er gaat wat mis, of het duurt langer dan je had verwacht. Dan kan je dus niet op de afgesproken tijd (of helemaal niet meer) aankomen. Dan zit de rest dus voor niets te wachten etc.
Dus altijd op tijd het onderhoud afhandelen, indien nodig.
-edit, ik ben weer spuit elf
We moeten hier toch een beetje aan klantenbinding doen!quote:
Nou ja, gelukkig zijn we allemaal heel open hierquote:Op maandag 1 april 2013 22:07 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
We moeten hier toch een beetje aan klantenbinding doen!
quote:
Altijdquote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig zijn we allemaal heel open hierJe bent altijd welkom.
Olie verversen in je eigen tijd moet je helemaal zelf weten. Kun je niet meer mee, pech. Die klapjosti's die bij de eerste benzinepomp hun banden willen controleren en spanning brengen waardoor je een. Half uur staat te wachten, die moeten ze afschietenquote:Op maandag 1 april 2013 22:02 schreef Sounddragon het volgende:
Omdat gebleken is dat zulke klusjes voor de rit nogal eens veroorzaken dat je niet mee kunt omdat er iets mis gaat
Whuut.. gewoon tijdens het rijden zomaar even denken, he laat ik eens kijken of mijn bandjes nog hard genoeg zijn?quote:Op maandag 1 april 2013 22:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Olie verversen in je eigen tijd moet je helemaal zelf weten. Kun je niet meer mee, pech. Die klapjosti's die bij de eerste benzinepomp hun banden willen controleren en spanning brengen waardoor je een. Half uur staat te wachten, die moeten ze afschieten
Je bepaalt toch zelf welke kant je op rijdt? Heb je nog zin; rijd je de toeristische route terug, zoniet, is het Route Soleil in reverse en zu Hausequote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef Yreal het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik van de zomer na mijn toer in spanje nog wil doorsteken naar zwitserlandIs wel leuk denk ik, maar het kan ook dat ik het dan wel erg gortig maak voor een eerste keer
Ik durf het nog niet aan om het gewoon niet van tevoren helemaal te plannenquote:Op maandag 1 april 2013 22:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je bepaalt toch zelf welke kant je op rijdt? Heb je nog zin; rijd je de toeristische route terug, zoniet, is het Route Soleil in reverse en zu Hause
Jup, bij een meet hier meegemaakt en een van mijn werkquote:Op maandag 1 april 2013 22:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Whuut.. gewoon tijdens het rijden zomaar even denken, he laat ik eens kijken of mijn bandjes nog hard genoeg zijn?
Ongeplande vakanties zijn juist de leukstequote:Op maandag 1 april 2013 22:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik durf het nog niet aan om het gewoon niet van tevoren helemaal te plannen
Maar ik wil niet kamperen, en ergens willekeurig hotelletjes sprokkelen lijkt mij bijzonder duur en stressvolquote:Op maandag 1 april 2013 22:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ongeplande vakanties zijn juist de leukste
Gewoon zorgen dat je voor half 4 ergens een plekje hebt. Zit je sowieso goed met wat marge. Spullen dumpen, dan nog even een rondje in de omgeving en daarna aan de pils.
Waarom niet? avontuur jongehquote:Op maandag 1 april 2013 22:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik durf het nog niet aan om het gewoon niet van tevoren helemaal te plannen
Heb het idd ook al vaker gezien, ik vind het op zich niet zo'n drama; beter laat dan niet, en dan heb ik meer tijd voor een peukie of wat te drinken en ouwehoeren.quote:Op maandag 1 april 2013 22:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jup, bij een meet hier meegemaakt en een van mijn werk
Ik had hem nu een beetje in gedachte om steeds een dagje of 4 ergens te zijn en dan een flink stuk te rijden, km'tje of 800 door een mooie natuurgebied ofzo, naar de volgende spot.quote:Op maandag 1 april 2013 22:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom niet? avontuur jongeh![]()
Je kunt wel gewoon alles plannen, alleen moet je dan effe wachten met reserveringen voor dat deel van je reis. Als je mocht besluiten om het wel te doen, scheur je ergens een internetcafe in en boek je die overnachtingen alsnog
Interesantdoenerijquote:Op maandag 1 april 2013 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb het idd ook al vaker gezien, ik vind het op zich niet zo'n drama; beter laat dan niet, en dan heb ik meer tijd voor een peukie of wat te drinken en ouwehoeren.
Als het 30 graden is, is het wat minder
Maak daar maar 3 dagen van als ik Deka en een heeeeleboel reisverslagen mag geloven. Als je door mooi gebied rijdt wil je kijken, en veel foto's maken. kleine kutweggetjes rijden die je niet kent, dus rustig aan. 800 km is een fata morgana denk ikquote:Op maandag 1 april 2013 22:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik had hem nu een beetje in gedachte om steeds een dagje of 4 ergens te zijn en dan een flink stuk te rijden, km'tje of 800 door een mooie natuurgebied ofzo, naar de volgende spot.
Oke oke, 800 was een beetje overdreven jaquote:Op maandag 1 april 2013 23:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maak daar maar 3 dagen van als ik Deka en een heeeeleboel reisverslagen mag geloven. Als je door mooi gebied rijdt wil je kijken, en veel foto's maken. kleine kutweggetjes rijden die je niet kent, dus rustig aan. 800 km is een fata morgana denk ik
In 4 dagen is dat toch wel te doen? 200 kilometer per dag. Ik heb wel eens verder omgereden vanaf mijn werk naar huis..quote:Op maandag 1 april 2013 23:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maak daar maar 3 dagen van als ik Deka en een heeeeleboel reisverslagen mag geloven. Als je door mooi gebied rijdt wil je kijken, en veel foto's maken. kleine kutweggetjes rijden die je niet kent, dus rustig aan. 800 km is een fata morgana denk ik
"Een km of 800 naar de volgende spot"quote:Op maandag 1 april 2013 23:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In 4 dagen is dat toch wel te doen? 200 kilometer per dag. Ik heb wel eens verder omgereden vanaf mijn werk naar huis..
Aah, zo.quote:Op maandag 1 april 2013 23:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
"Een km of 800 naar de volgende spot"
Da's nie 4 dagen nie he?
Niet doen. Als het aan het begin van je reis zit ben je uitgeput als de leuke weggetjes komen, als het aan het einde zit ben je niet scherp genoeg meer voor je eigen veiligheid.quote:Op maandag 1 april 2013 23:29 schreef Yreal het volgende:
Ik heb inderdaad 1 dag van 900km snelweg blazen ingepland staan. Zo min mogelijk van frankrijk zien
Noh, ik zou het wel weten. Via Limburg naar de Ardennen, door naar Vogezen, afzakken richting Jura, Alpen, Pyreneën en dan Spanje inquote:Op maandag 1 april 2013 23:30 schreef Yreal het volgende:
En daarna geloof ik inderdaad tussen de 100 en 300 per dag aan echt "reis" km's. Dat zou toch aardig te doen moeten zijn?
mmm.. Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk naar Spanjequote:Op maandag 1 april 2013 23:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niet doen. Als het aan het begin van je reis zit ben je uitgeput als de leuke weggetjes komen, als het aan het einde zit ben je niet scherp genoeg meer voor je eigen veiligheid.
Op reis moet je nooit zoveel mogelijk km per dag willen rijden, dat doet afbreuk aan het geheel. Tenzij je een reis als training gebruikt zoals ik van de zomer.
dbautozug vanaf Düsseldorf hoef je niet eens zelf te sturenquote:Op maandag 1 april 2013 23:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
mmm.. Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk naar Spanje
Mwa, ook niet om naar je bestemming te gaan, een dagje te rusten en dan de echte tocht beginnen? Lijkt mij wel te doen.quote:Op maandag 1 april 2013 23:36 schreef Dekatria het volgende:
600 en 700 op 1 dag is leuk ja... maar niet als je op vakantie bent met je fiets, en nog een paar duizend voor de boeg hebt. Like it or not, lange afstandsvakanties zijn nu eenmaal een big deal op de motor - je moet rekening houden met evt. uitputting, concentratieverlies... wat allemaal bovenop 'the usual' komt. En Fransen rijden ook nog eens gestoord.
Als je dus minder km per dag kunt doen, doe het dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |