Hou eens op met schelden in dit topic. Smerige dingen.quote:Op maandag 1 april 2013 20:47 schreef Yreal het volgende:
Mmm, als je na 19 januari B hebt gehaald mag je niet meer op een mp3 rijden.
Hoe vaak gebruik je dat nou in Nederland?quote:Op maandag 1 april 2013 20:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
13,5pk.
Mwa, weet niet. Zou toch wel lekker zijn met name om boven de 120 nog een beetje fatsoenlijk door te kunnen trekken naar 160 a 170, dat duurt me nu net wat te lang.
Maat van mij wil er eentje gaan kopen. De homoquote:Op maandag 1 april 2013 20:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hou eens op met schelden in dit topic. Smerige dingen.
Kijkend naar de stapel boete's die zich dit jaar al heeft verzameld hier best vaakquote:Op maandag 1 april 2013 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe vaak gebruik je dat nou in Nederland?
Banden lek steken als hij er een heeftquote:Op maandag 1 april 2013 20:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maat van mij wil er eentje gaan kopen. De homo
Nodig hem mee uit naar de toerrit in mei, dan kunnen we hem met zijn allen in elkaar slaan.quote:Op maandag 1 april 2013 20:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maat van mij wil er eentje gaan kopen. De homo
Te vaak dusquote:Op maandag 1 april 2013 20:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kijkend naar de stapel boete's die zich dit jaar al heeft verzameld hier best vaak
Dit dusquote:Op maandag 1 april 2013 20:49 schreef Yreal het volgende:
Ik rij altijd te hard en ik word nooit gepakt
Ruilen?quote:Op maandag 1 april 2013 20:49 schreef Yreal het volgende:
Ik eigenlijk alleen met de autoquote:Op maandag 1 april 2013 20:49 schreef Yreal het volgende:
Dit vind ik zo'n waardeloze vraag, he. "Wat moet je met zo'n snelle machine? Je mag in Nederland ja maar 130."quote:Op maandag 1 april 2013 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe vaak gebruik je dat nou in Nederland?
En toch is het zoquote:Op maandag 1 april 2013 20:51 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dit vind ik zo'n waardeloze vraag, he. "Wat moet je met zo'n snelle machine? Je mag in Nederland ja maar 130."
Trololoquote:Op maandag 1 april 2013 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt dus zin in nog meer boetes?
Jij laat je inhalen door een GS?quote:Op maandag 1 april 2013 20:53 schreef Yreal het volgende:
Ik wil eigenlijk vooral harder kunnen optrekken.
Vanmiddag bij het sprinten bij het stoplicht kan ik wel het snelste mijn koppeling loslaten maar daarna komen de GS'en en Veradero's mij nog steeds links en rechts voorbij![]()
Kleiner voorkettingwiel.quote:Op maandag 1 april 2013 20:53 schreef Yreal het volgende:
Ik wil eigenlijk vooral harder kunnen optrekken.
Vanmiddag bij het sprinten bij het stoplicht kan ik wel het snelste mijn koppeling loslaten maar daarna komen de GS'en en Veradero's mij nog steeds links en rechts voorbij![]()
Ik kon er niet zoveel tegen doen. Ik zat al met mijn knietje bijna op het asfalt komt er ineens zo'n bakkebeest voorbij met zijn voetje over het asfalt alsof ie een supermotard rijdtquote:
Grotere motor.quote:
Ik zie het al zo voor mequote:Op maandag 1 april 2013 20:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kon er niet zoveel tegen doen. Ik zat al met mijn knietje bijna op het asfalt komt er ineens zo'n bakkebeest voorbij met zijn voetje over het asfalt alsof ie een supermotard rijdt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |