Dat laatste vind ik ook prima hoor, hoewel ik erg klaar ben met wat alles wat ambtenaar heet ben ik het daar ook wel mee eens. Maar het heeft er de schijn van dat ze mij al verplicht willen laten werken nog voor er bepaald is of ik recht heb op bijstand. Oftewel: verkeerde volgorde. Met een beetje pech word ik te werk gesteld en blijkt na een paar dagen/weken/whatever dat ik geen recht heb op bijstand. En dus niet verplicht ben om te werken via het bedrijf dat bijstandsklanten verplicht laat werken.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:01 schreef daNpy het volgende:
Wat voor gesprek moet je aan gaan dan?
Dat je al ergens moet solliciteren, of moet je een gesprek aangaan voor je bijstand krijgt?
Dat laatste vind ik namelijk helemaal niet zo'n slecht plan.
Dakraam + A-stijl rot. Dikke kans dat dat ding van binnen uit aan het wegrotten is.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Niet duur.
Ach lassen is ook leuk. Als je daarnaast maar niet hoeft te spuiten.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dakraam + A-stijl rot. Dikke kans dat dat ding van binnen uit aan het wegrotten is.
Ik begrijp dat je er na al dat gezeur onderhand wel een beetje klaar mee bent idd, en dit soort dingen zeker niet makkelijk zijn. Maar je hebt inderdaad gelijk over de ambtelijke mallemolenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik ook prima hoor, hoewel ik erg klaar ben met wat alles wat ambtenaar heet ben ik het daar ook wel mee eens. Maar het heeft er de schijn van dat ze mij al verplicht willen laten werken nog voor er bepaald is of ik recht heb op bijstand. Oftewel: verkeerde volgorde. Met een beetje pech word ik te werk gesteld en blijkt na een paar dagen/weken/whatever dat ik geen recht heb op bijstand. En dus niet verplicht ben om te werken via het bedrijf dat bijstandsklanten verplicht laat werken.
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:56 schreef Barcaconia het volgende:
Kut OP, had je niet iets met een BMW kunnen openen ofzo?
Niet echt iets wat ik op dit moment hard nodig heb als ik het zo kan zien. Maar goede tip om nog even wat veiligsites af te struinen.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:58 schreef densmee het volgende:
https://www.troostwijkauctions.com/nl/ex-us-army/01-16981/
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:56 schreef Barcaconia het volgende:
Boeren Mest Wagenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:56 schreef Barcaconia het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |