Nee.. weinig tot niks te doenquote:Op maandag 7 januari 2013 10:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik denk het wel............
Lekker druk daar?
Jaquote:
Blijkbaar. Ik dacht nog "mooi, winterbanden niet gekocht, niet nodig gehad ook".quote:Op maandag 7 januari 2013 12:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Komt er nou weer een winter aan?
ik hap.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:26 schreef 2cv het volgende:
Dat je als je een bijstandsuitkering aanvraagt verplicht moet gaan werken: okee. Zit wel wat in. Maar dat je een gesprek daarover al aan MOET gaan nog voor je uitkering goedgekeurd is vind ik wel erg ver gaan. Maar het moet, want dat is de wet.
Ik denk dat het tijd wordt om wat wetten te veranderen in dit land.
Ik dacht nog lekker tot ver in Frankrijk te kunnen rijden zonder sneeuw.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik dacht nog "mooi, winterbanden niet gekocht, niet nodig gehad ook".!
Nicequote:Op maandag 7 januari 2013 18:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik mag definitief naar de finale voor beste monteur![]()
![]()
![]()
![]()
Alweer op vekaansie?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik dacht nog lekker tot ver in Frankrijk te kunnen rijden zonder sneeuw.
Als dat front inderdaad deze kant op komt qua temperatuur en sneeuw gaat het een lange reis worden
Hoezo alweer?quote:
Je bent toch net terug van wintersportquote:Op maandag 7 januari 2013 18:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoezo alweer?![]()
Maar ja, de 26ste terwijl mijn knie in puin ligt, dus ik heb net een kniebrace besteld
nicequote:Op maandag 7 januari 2013 18:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik mag definitief naar de finale voor beste monteur![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |