Kijk, wagens met historie en inhoud.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:21 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
1970 Chevron B16 FVC
Ford Cosworth FVC 1771cc 4cyl.
ik begin hem door te krijgenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn nog eens OP waardige voertuigen
auquote:
Al heel de avond ben ik mijn verslaving aan het voeden met ebayquote:
Dat is ook leuk voor auto's.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Al heel de avond ben ik mijn verslaving aan het voeden met ebay
Oja, vergeten te reageren. Geniaal projectquote:Op maandag 7 januari 2013 20:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat is ook leuk voor auto's.
Had je mijn link nog gezien?
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Al heel de avond ben ik mijn verslaving aan het voeden met ebay
wtfquote:We zijn bezig met onderhoud. Terug naar Marktplaats
Ik ben gek op gekke mensenquote:
Onze "elektronische leerweg systeem" van school ligt eruit. En daardoor moet ik opnieuw een verslag schrijven van 20 pagina's en morgen inleveren.quote:
Serieus, gast, wat is er nu erger dan Marktplaats die niet werktquote:Op maandag 7 januari 2013 20:39 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Onze "elektronische leerweg systeem" van school ligt eruit. En daardoor moet ik opnieuw een verslag schrijven van 20 pagina's en morgen inleveren.
Dat is pas kut
Hij werkt hier gewoon?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Serieus, gast, wat is er nu erger dan Marktplaats die niet werkt
Maar wacht, dat is toch overmacht? Waarom heb je geen reserve kopie?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:39 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Onze "elektronische leerweg systeem" van school ligt eruit. En daardoor moet ik opnieuw een verslag schrijven van 20 pagina's en morgen inleveren.
Dat is pas kut
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:43 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hij werkt hier gewoon?
Wat nog erger is: Fok! die down is of helemaal geen internet verbinding.
Heb ik wel, alleen is die niet goedquote:Op maandag 7 januari 2013 20:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Maar wacht, dat is toch overmacht? Waarom heb je geen reserve kopie?
Ja dat is vervelend.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:47 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Heb ik wel, alleen is die niet goed
Dat laatste vind ik ook prima hoor, hoewel ik erg klaar ben met wat alles wat ambtenaar heet ben ik het daar ook wel mee eens. Maar het heeft er de schijn van dat ze mij al verplicht willen laten werken nog voor er bepaald is of ik recht heb op bijstand. Oftewel: verkeerde volgorde. Met een beetje pech word ik te werk gesteld en blijkt na een paar dagen/weken/whatever dat ik geen recht heb op bijstand. En dus niet verplicht ben om te werken via het bedrijf dat bijstandsklanten verplicht laat werken.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:01 schreef daNpy het volgende:
Wat voor gesprek moet je aan gaan dan?
Dat je al ergens moet solliciteren, of moet je een gesprek aangaan voor je bijstand krijgt?
Dat laatste vind ik namelijk helemaal niet zo'n slecht plan.
Dakraam + A-stijl rot. Dikke kans dat dat ding van binnen uit aan het wegrotten is.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Niet duur.
Ach lassen is ook leuk. Als je daarnaast maar niet hoeft te spuiten.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dakraam + A-stijl rot. Dikke kans dat dat ding van binnen uit aan het wegrotten is.
Ik begrijp dat je er na al dat gezeur onderhand wel een beetje klaar mee bent idd, en dit soort dingen zeker niet makkelijk zijn. Maar je hebt inderdaad gelijk over de ambtelijke mallemolenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik ook prima hoor, hoewel ik erg klaar ben met wat alles wat ambtenaar heet ben ik het daar ook wel mee eens. Maar het heeft er de schijn van dat ze mij al verplicht willen laten werken nog voor er bepaald is of ik recht heb op bijstand. Oftewel: verkeerde volgorde. Met een beetje pech word ik te werk gesteld en blijkt na een paar dagen/weken/whatever dat ik geen recht heb op bijstand. En dus niet verplicht ben om te werken via het bedrijf dat bijstandsklanten verplicht laat werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |