Dat laatste vind ik ook prima hoor, hoewel ik erg klaar ben met wat alles wat ambtenaar heet ben ik het daar ook wel mee eens. Maar het heeft er de schijn van dat ze mij al verplicht willen laten werken nog voor er bepaald is of ik recht heb op bijstand. Oftewel: verkeerde volgorde. Met een beetje pech word ik te werk gesteld en blijkt na een paar dagen/weken/whatever dat ik geen recht heb op bijstand. En dus niet verplicht ben om te werken via het bedrijf dat bijstandsklanten verplicht laat werken.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:01 schreef daNpy het volgende:
Wat voor gesprek moet je aan gaan dan?
Dat je al ergens moet solliciteren, of moet je een gesprek aangaan voor je bijstand krijgt?
Dat laatste vind ik namelijk helemaal niet zo'n slecht plan.
Dakraam + A-stijl rot. Dikke kans dat dat ding van binnen uit aan het wegrotten is.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Niet duur.
Ach lassen is ook leuk. Als je daarnaast maar niet hoeft te spuiten.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dakraam + A-stijl rot. Dikke kans dat dat ding van binnen uit aan het wegrotten is.
Ik begrijp dat je er na al dat gezeur onderhand wel een beetje klaar mee bent idd, en dit soort dingen zeker niet makkelijk zijn. Maar je hebt inderdaad gelijk over de ambtelijke mallemolenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik ook prima hoor, hoewel ik erg klaar ben met wat alles wat ambtenaar heet ben ik het daar ook wel mee eens. Maar het heeft er de schijn van dat ze mij al verplicht willen laten werken nog voor er bepaald is of ik recht heb op bijstand. Oftewel: verkeerde volgorde. Met een beetje pech word ik te werk gesteld en blijkt na een paar dagen/weken/whatever dat ik geen recht heb op bijstand. En dus niet verplicht ben om te werken via het bedrijf dat bijstandsklanten verplicht laat werken.
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:56 schreef Barcaconia het volgende:
Kut OP, had je niet iets met een BMW kunnen openen ofzo?
Niet echt iets wat ik op dit moment hard nodig heb als ik het zo kan zien. Maar goede tip om nog even wat veiligsites af te struinen.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:58 schreef densmee het volgende:
https://www.troostwijkauctions.com/nl/ex-us-army/01-16981/
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:56 schreef Barcaconia het volgende:
Boeren Mest Wagenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:56 schreef Barcaconia het volgende:
quote:
Geslaagd dus?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:27 schreef Sounddragon het volgende:
Ik had net een McBapao, dat was echt fantasties
Ze mogen blijven, tot ik trek krijg.quote:
Zeker dat je die naar mij gestuurd hebt? Ik heb geen nieuwe berichtenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:40 schreef Dingest het volgende:
Dat is best een aardig prijsje
Paal; ik heb vanmiddag een PM gestuurd op het saabforum. We zijn een 9000 CD tegen gekomen - een 2.3 Turbo Griffin met ruim 4 ton en 200 pk. Helaas wel automaat, maar ja
Hey, heb jij ook nog steeds knieaids?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:55 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen. Ik zit weer bij de kniedokter. Deze keer ga ik vooraf even zeggen dat ik dat kneden beu ben en daardoor 2 weken op ibuprofen heb gelopen.
Ik zou al zeggen, niet te vertrouwen voor dat soort prijzen... een Caab 9-3 van dat model zou rond de 6-8k moeten doen. Maar even spieken op gaspedaaltje levert al 2450 op voor een 2001 model:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
Iemand nog een goedkope cabrio? Alleen het stuur zit rechts.
Ik weet zeker dat ik jou geen PM gestuurd heb - het stond er een beetje krom maar dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zeker dat je die naar mij gestuurd hebt? Ik heb geen nieuwe berichten
laatste
Afgelast: N/O Friesland meeting 19 Mei omgeving Dokkum
door Lord E » vr 27 apr, 2012 21:50
9000 aero automaten hebben overigens ook 200pkWaarschijnlijk kan de bak niet zo goed tegen het vermogen
Yeah men. Na de vorige fysio-sessie heb ik nog nooit zoveel pijn aan mijn knie gehad. Voelt een beetje als terug bij af of eigenlijk nog erger dan dat. Inmiddels is het wel weer een beetje gezakt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hey, heb jij ook nog steeds knieaids?
Lekker zo'n fysioquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah men. Na de vorige fysio-sessie heb ik nog nooit zoveel pijn aan mijn knie gehad. Voelt een beetje als terug bij af of eigenlijk nog erger dan dat. Inmiddels is het wel weer een beetje gezakt.
Ik moet even ergens dit proberen te scoren: https://www.directapothee(...)229631&IDRubriek=602
Foto's, kijkoperatie, allesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lekker zo'n fysioBen je al in het ziekenhuis geweest voor foto's ofzo?
Ziet er wel super uit voor dat geld trouwens:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:51 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik jou geen PM gestuurd heb - het stond er een beetje krom maar dat bedoelde ik nietIk heb die gast een PM gestuurd.
Door die automaat doet het ding er een seconde langzamer over, maar 0-100 in 8,5 seconden zou wel andere koek zijn dan 0-90 in 40 seconden
Er staat wel ruim 4 ton op de teller, met slechte spatborden en loslatende blanke lakquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ziet er wel super uit voor dat geld trouwens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat blijkbaar wel op winterbandjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |