Doe ik ook. Maar dan ben ik net woest aantrekkelijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:10 schreef Snowbells het volgende:
Ik haat mensen die alles mainstream vinden dit dat draag gewoon wat je leuk vindt
ik haat het als mensen zeuren dat ik zeik over hun kledingstijl, terwijl zij ook die van mij afkrakenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:10 schreef Snowbells het volgende:
Ik haat mensen die alles mainstream vinden dit dat draag gewoon wat je leuk vindt
Net of niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar dan ben ik net woest aantrekkelijk.
Voetbalshirtjesquote:Op donderdag 6 september 2012 17:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik haat het als mensen zeuren dat ik zeik over hun kledingstijl, terwijl zij ook die van mij afkraken
tevens: TT
mensen die niet wolvenshirtsquote:
ik draag alleen voetbalshirtjes als ik een vest eroverheen hebquote:
H&M is sowieso kut kwaliteit.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat kan ook. maar niet van de H&M, want mainstream
Dat ook ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ga meestal gewoon voor spijkerbroek + overhemd. Lekker makkelijk.
kutquote:Op donderdag 6 september 2012 17:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
casualsmensen die blindelings een shirt en broek uit de kast trekken
Precies. En van het geld dat je bespaart je volgieten met bier.quote:
Pelléquote:
Ik geef er geen neuk om.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dit heb ik ook weleens gehad bij Freshcotton, echter kreeg ik toen alleen m'n geld terug. Wel had ik alsnog die kortingspunten die je kreeg voor als je iets besteld had. Maar dat hebben ze nu dacht ik ook al afgeschaftquote:Op donderdag 6 september 2012 17:12 schreef Typisch het volgende:
Freshcotton is trouwens wel een toffe zaak, ik had er de vorige keer besteld en toen was het niet aangekomen. Toen heb ik gewoon mijn geld + 50 euro waardebon gekregen.
waarom moeite doenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
neen.quote:
mensen die stoppen met caren hoe ze eruit zien als je al voorzien bentquote:Op donderdag 6 september 2012 17:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom moeite doenAl helemaal als je toch al voorzien bent.
Ik loog dat het o.a een verjaardagscadeau was.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit heb ik ook weleens gehad bij Freshcotton, echter kreeg ik toen alleen m'n geld terug. Wel had ik alsnog die kortingspunten die je kreeg voor als je iets besteld had. Maar dat hebben ze nu dacht ik ook al afgeschaft
ik ga naar school zoals ik zelf tevreden ben, wat anderen daarvan vinden zal me worst wezenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mensen die stoppen met caren hoe ze eruit zien als je al voorzien bent
mensen die zich niet mooi maken voor zichzelf
Ik dacht even dat je Juicyhil was.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
legerprints zijn in nu, ik ga binnenkort een legervest kopen
Draag het 1 keer. Speciaal voor mij.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan draag ik niet meer wat ik zelf leuk vind en ben ik niet meer mijzelf.
Is dat wat je wilt?
Het enige verschil met als ik niet voorzien ben is dat ik 10 seconde langer met mijn haar bezig ben en net 5 seconde langer nadenk over wat ik aantrek. Voor de rest blijft het eigenlijk het zelfde.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mensen die stoppen met caren hoe ze eruit zien als je al voorzien bent
mensen die zich niet mooi maken voor zichzelf
misschien heb je daarom geen vriendinquote:Op donderdag 6 september 2012 17:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik ga naar school zoals ik zelf tevreden ben, wat anderen daarvan vinden zal me worst wezen
lawlquote:Op donderdag 6 september 2012 17:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Juicyhil was.
Deze tip ga ik onthoudenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik loog dat het o.a een verjaardagscadeau was.Misschien speelde dat mee.
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
daarom heb je geen vriendin
Maar ik heb geen chino.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Draag het 1 keer. Speciaal voor mij.
als een vriendin alleen maar met je gaat vanwege je kleding, zou ik haar meteen dumpenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
misschien heb je daarom geen vriendin
Alsof jij wat te willen hebtquote:Op donderdag 6 september 2012 17:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan draag ik niet meer wat ik zelf leuk vind en ben ik niet meer mijzelf.
Is dat wat je wilt?
Eindelijk nieuwe lijn van OBEY, is mijn pinpas verrot.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze tip ga ik onthoudenAl bestel ik de laatste tijd niet vaak meer daar.
hey, ik kan niet geil worden van het innerlijk hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 17:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als een vriendin alleen maar met je gaat vanwege je kleding, zou ik haar meteen dumpen
Jij wordt geil van kleding?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hey, ik kan niet geil worden van het innerlijk hoor
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:17 schreef krullenbolletje het volgende:
Mensen die zich kleden voor andereIk voel mij lekkerder als ik iets leuks aan heb dus dan doe ik dat.
moet ik dan naakt naar school om meisjes op te geilen?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Erger nog: Mensen die zich kleden voor anderenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:17 schreef krullenbolletje het volgende:
Mensen die zich kleden voor andere
Nog even wachten bakker, als ze straks rond de 20 zijn dan zijn ze niet meer zo gefascineerd door kleding. Tenzij laag IQ.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als een vriendin alleen maar met je gaat vanwege je kleding, zou ik haar meteen dumpen
Mensen die zich kleden voor andereIk voel mij lekkerder als ik iets leuks aan heb dus dan doe ik dat.
Als je kon kiezen. Mij meeten of ik die een chino koopt maar je vervolgens niet meer kan meeten. Wat wil je dan dat ik doe?quote:
Waarom heb je pinpas nodig? En OBEY heeft wel mooie spullenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eindelijk nieuwe lijn van OBEY, is mijn pinpas verrot.Dus tegen de tijd dat ik mijn nieuwe heb zal het wel weer weg zijn, huilen.
Dan neem ik zelf wel een chino voor je meequote:Op donderdag 6 september 2012 17:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je kon kiezen. Mij meeten of ik die een chino koopt maar je vervolgens niet meer kan meeten. Wat wil je dan dat ik doe?
jij weet niet eens wat geil worden is manquote:Op donderdag 6 september 2012 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh god ik vergeet een n, dramaaaaaaquote:Op donderdag 6 september 2012 17:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Erger nog: Mensen die zich kleden voor anderen
dat doe ik alleen als ik mij verslapen heb, maar ongewassen haar heb ik nooitquote:Op donderdag 6 september 2012 17:18 schreef krullenbolletje het volgende:
ik kan mij oprecht niet voorstellen dat je je chill voelt als je met ongewassen haar in een knot en joggingbroek naar school gaat, maar ieder zijn ding
iDeal toch. Of kan je ook acceptgiro daar? Dan ga ik nu gelijk bestellen.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom heb je pinpas nodig? En OBEY heeft wel mooie spullen
Kleren maken de man.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het speelt een grote rol, een knappe jongen is niet knap tenzij goede kleding
we zijn even oud godverdommequote:Op donderdag 6 september 2012 17:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij weet niet eens wat geil worden is man
vaak genoeg oefenenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:18 schreef krullenbolletje het volgende:
ik kan mij oprecht niet voorstellen dat je je chill voelt als je met ongewassen haar in een knot en joggingbroek naar school gaat, maar ieder zijn ding
ik ben 2 jaar ouder wollahquote:Op donderdag 6 september 2012 17:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
we zijn even oud godverdomme
Dan wil ik hem wel aandoen.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan neem ik zelf wel een chino voor je mee
joggingbroek naar school kan wat mij betreft alleen als je eerste uur gym hebt of in de proefwerk weekquote:Op donderdag 6 september 2012 17:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
dat doe ik alleen als ik mij verslapen heb, maar ongewassen haar heb ik nooit
O, je hebt met zo'n random-reader ding? Dat is wel kut dan. Heb je geen Paypal?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
iDeal toch. Of kan je ook acceptgiro daar? Dan ga ik nu gelijk bestellen.
Klopt. En soms gedraag ik me als een 12 jarige, like I care.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:19 schreef Snowbells het volgende:
Typisch doet alsof hij 30 jaar ouder is.
Ik weet niet of ik tevreden ben met "normaal".quote:Op donderdag 6 september 2012 17:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
normaal, gewoon overhemd/blousje en normale jeans
soort van gmtaquote:Op donderdag 6 september 2012 17:20 schreef Dimens het volgende:
Voortaan ga ik naakt over straat. Kunnen vrouwen ook niet zeggen dat mijn kleding niet goed is.
Ditzelfde geldt voor vrouwen trouwensquote:Op donderdag 6 september 2012 17:19 schreef krullenbolletje het volgende:
Een knappe jongen kan compleet verneukt worden door lelijke kleding. Zie ik helaas best vaak, een best wel knappe jongen maar dan is zijn kleding zo'n afknapper.
ik zeg niet dat het geen verschil maakt, maar als een meisje wel of niet je vriendin wil worden vanwege je kleding alleen, is het echt een ******hoerquote:Op donderdag 6 september 2012 17:19 schreef krullenbolletje het volgende:
Een knappe jongen kan compleet verneukt worden door lelijke kleding. Zie ik helaas best vaak, een best wel knappe jongen maar dan is zijn kleding zo'n afknapper.
Nee man, ga wel effe kijken. Anders bel ik even een maatje of vriendinnetje om een pinpas te lenen.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
O, je hebt met zo'n random-reader ding? Dat is wel kut dan. Heb je geen Paypal?
het is iig niet slecht.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik tevreden ben met "normaal".
Maar wel goed dus?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
het is iig niet slecht.
maar het is ook niet perfect.
ook zo'n zonnebril die hij nooit draagt?quote:
dmquote:
6,8quote:Op donderdag 6 september 2012 17:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10, wat geef jij mijn kleren voor een cijfer?
kutcijferquote:
Een rode chino.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
En als ik een chino zou aandoen en iets roods?
7,8quote:Op donderdag 6 september 2012 17:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
En als ik een chino zou aandoen en iets roods?
Ik dacht dat we het over mannenkleding haddenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
slimfit jeans
spierenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
En als ik dan ook nog eens ga trainen en veel spieren ga kweken?
Er bestaat geen slimfit voor mij.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
slimfit jeans
Kledingstijl is gewoon belangrijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beetje jammer dat we worden beoordeeld op onze kleding.
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hah gay. Doen dan iig beige of grijs.
Ik ook niet maar ik vind die chino's toch zo fucked up lelijk met al die andere kleuren dan beige en grijs.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]Ik ben niet zo van de mannen hoor.
dv houdt van BBMquote:Op donderdag 6 september 2012 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon beetje vetjesveranderd al snel in een 8,3
Ik krijg geen vet. Nu niet, misschien nooit niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon beetje vetjesveranderd al snel in een 8,3
Ik draag mijn beige chino eigenlijk nooit meer, omdat iedereen daar in looptquote:Op donderdag 6 september 2012 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik vind die chino's toch zo fucked up lelijk met al die andere kleuren dan beige en grijs.
ik denk niet, ik weetquote:
Ja maar daar merk je toch niets van als je eenmaal naakt met elkaar in bed ligt.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kledingstijl is gewoon belangrijk.
Nee, dan moet ik weer andere kleding kopenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
gwn beetje zoals happybob is prima
Alsnog. Een goede kledingsmaakquote:Op donderdag 6 september 2012 17:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar daar merk je toch niets van als je eenmaal naakt met elkaar in bed ligt.
daarom voetbalshirts hebben van Manchester United, AZ en Celtic.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik draag mijn beige chino eigenlijk nooit meer, omdat iedereen daar in looptEn sowieso kleurtjes chino's
Mensen mogen zich best wel wat kleurrijker kleden.
Waarom moet dat nou altijd weer.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar daar merk je toch niets van als je eenmaal naakt met elkaar in bed ligt.
ik had het over je buikjequote:Op donderdag 6 september 2012 17:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik weer andere kleding kopenOf ging dit over mijn dikke pens?
Ik geef sowieso al geen BB sletjes.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar hey geef toe, een vrouw in coolcat kleding zouden jullie ookniet geven
Hoort er gewoon bij.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom moet dat nou altijd weer.
show eens dan wat je daarmee bedoeldquote:Op donderdag 6 september 2012 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar hey geef toe, een vrouw in coolcat kleding zouden jullie ookniet geven
geen kedingwinkel?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
Ik loop nog even naar de winkel voor wat te drinken
Maar hoe zit dat dan met Jon Snow?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alsnog. Een goede kledingsmaak
Die dingen zijn mij iets te drukquote:Op donderdag 6 september 2012 17:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
daarom voetbalshirts hebben van Manchester United, AZ en Celtic.
dan heb je al gauw wit, rood, blauw en groen te pakken.
allemaal mooien kleurtjens
Je weet helemaal niet hoe mijn buikje eruit zietquote:Op donderdag 6 september 2012 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik had het over je buikje
jouw ex was er eenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik geef sowieso al geen BB sletjes.
Dan kan ik niet meer liegen over mijn 30 centimeter.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:29 schreef Trollscience het volgende:
Als iedereen gewoon naakt zou rondlopen zouden we dit probleem niet hebben gehad.
elke dag gewichtjes eraan hangenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer liegen over mijn 30 centimeter.
gewoon sletjes pakken, volpompen en aan de kant zettenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik geef sowieso al geen BB sletjes.
ik weet meer dan jij denktquote:Op donderdag 6 september 2012 17:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die dingen zijn mij iets te drukMaar in ieder geval wel kleurrijk inderdaad
[..]
Je weet helemaal niet hoe mijn buikje eruit ziet
Die draagt ook chino's.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat dan met Jon Snow?
Liever niet. Mijn zaad wil ik daar niet in kwijt. Stel je voor dat daar kinderen van komen.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gewoon sletjes pakken, volpompen en aan de kant zetten
Ja maar in de serie.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die draagt ook chino's.
[ afbeelding ]
schatje dat zijn geen chino'squote:Op donderdag 6 september 2012 17:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die draagt ook chino's.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die draagt ook chino's.
[ afbeelding ]
Op mijn foto's op Facebook sta ik altijd gekleed.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik weet meer dan jij denkt
valse naam opgeven, waarom denk je dat mijn naam anders is op facebook?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Liever niet. Mijn zaad wil ik daar niet in kwijt. Stel je voor dat daar kinderen van komen.
Jawel ik vind van welquote:Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
schatje dat zijn geen chino's
Dus jij bent het toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
valse naam opgeven, waarom denk je dat mijn naam anders is op facebook?
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jawel ik vind van wel![]()
ssst dimens weet niet
Nu ga ik dat kopen en dan zit ik nog verkeerdquote:Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jawel ik vind van wel![]()
ssst dimens weet niet
jezus christ my lordquote:Op donderdag 6 september 2012 17:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die draagt ook chino's.
[ afbeelding ]
waarom kan je het niet bestellenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:32 schreef Typisch het volgende:
huilen godver
nu kan ik mijn bazen kledij niet bestellen op internet en straks is het out of stock.
Wat moet ik nu?
quote:
wats met jou ik reageerquote:Op donderdag 6 september 2012 17:32 schreef TBakkert het volgende:
mensen die niet meer reageren op FoBo berichten, zelfs niet na DM
Wat wil je allemaal bestellen?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:32 schreef Typisch het volgende:
huilen godver
nu kan ik mijn bazen kledij niet bestellen op internet en straks is het out of stock.
Wat moet ik nu?
wat ga je halenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:32 schreef Typisch het volgende:
huilen godver
Wat moet ik nu?
pinpas is kapot en nog geen nieuwe en nu kan ik niet met ideal betalen en huilen.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom kan je het niet bestellen
weet ik nietquote:
geen acceptgiro optie?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
pinpas is kapot en nog geen nieuwe en nu kan ik niet met ideal betalen en huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
ik weet niet wie je bedoelt met 'dus jij was het toch'quote:
ik ook nietquote:Op donderdag 6 september 2012 17:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik weet niet wie je bedoelt met 'dus jij was het toch'
geen haatquote:Op donderdag 6 september 2012 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wacht ik ga showen.
inb4 de haat
dank voor uw responsquote:
jij hebt het recht om daarom te vragen, jij hebt al een keer een pic daarvan geplaatstquote:
Is gratisquote:Op donderdag 6 september 2012 17:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maak paypal account, kost 10 euro dacht ik
hihi imageshackquote:
Dan heb je denk ik toch iets verkeerds gedaanquote:Op donderdag 6 september 2012 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik moest 10 euro betalen anders
Ja ik wist niet dat die kenser site het was.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
imageshack doet het niet hoevaak hebje dan nou al wel niet gelezen in userfoto's
maakt niet uitquote:Op donderdag 6 september 2012 17:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik toch iets verkeerds gedaan
lekkerquote:Op donderdag 6 september 2012 17:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maakt niet uit
zometeen pannenkoeken
En dan aan tafel al je zonden opbiechtenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maakt niet uit
zometeen pannenkoeken
ksstquote:Op donderdag 6 september 2012 17:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dan aan tafel al je zonden opbiechten
pannenkoekenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maakt niet uit
zometeen pannenkoeken
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
pannenkoeken
ik stop altijd gif in het beslag als mijn dochter tegen me liegt, gewoon omdat het kan
quote:
haten opquote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wacht ik ga showen.
inb4 de haat
en de daarbijhorende conversatie met je vader?quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar eerst mijn nep cadeau inpakken
nice!quote:Op donderdag 6 september 2012 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze maar die is uitverkocht.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog wat meer shit maar geen zin om te kopiëren.Maar nu kan dat dus niet omdat alles uitverkocht is straks en ik nu niet kan betalen, mijn leven.
hoe leuk mijn dag was? jaquote:Op donderdag 6 september 2012 17:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en de daarbijhorende conversatie met je vader?
Betalen om te fungeren als een lopend reclamebordquote:Op donderdag 6 september 2012 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog wat meer shit maar geen zin om te kopiëren.Maar nu kan dat dus niet omdat alles uitverkocht is straks en ik nu niet kan betalen, mijn leven.
Eerste shirt is wel dopequote:Op donderdag 6 september 2012 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Obey verwarren met Jack&Jones en G-Starquote:Op donderdag 6 september 2012 17:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Betalen om te fungeren als een lopend reclamebord![]()
![]()
![]()
Ja godver die is er alleen in XL nog.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar, maar ............quote:Op donderdag 6 september 2012 17:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
JIJ BENT MIJN ZUSTER NIET, WIE BEN JIJ
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee dat is cokequote:Op donderdag 6 september 2012 17:41 schreef Plastic_zak het volgende:
beach er zit een beetje poedersuiker onder je neus
Ik schrok al, onze sekte wat doe jequote:Op donderdag 6 september 2012 17:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee grapje we werken nog wel aan die paar imperfecties
Ergens op het internet zal hij vast nog wel in andere maten te verkrijgen zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja godver die is er alleen in XL nog.
En nog een petje wil ik, mijn vorige OBEY pet was baas en is weg.
Vroeger vond ik het wel lekker maar nu doet het mij niets meer.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met dezelfde mening over pannenkoeken.
we komen er wel uit honingbijtjequote:Op donderdag 6 september 2012 17:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik schrok al, onze sekte wat doe je
Vergeet de lange pijpekrullen niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
Als ik klaar ben met mijn middelbare school ga ik altijd een pak dragen met een hoed misschien een sigaar nog.
Kom je naar de meet ook in pak?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
Als ik klaar ben met mijn middelbare school ga ik altijd een pak dragen met een hoed misschien een sigaar nog.
Ja, ik ga wel even zoeken als ik een pinpas heb. Chick komt die van haar zo droppen.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ergens op het internet zal hij vast nog wel in andere maten te verkrijgen zijn
Te moeilijk, run devil run doen?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:42 schreef Beach het volgende:
Snowie wanneer samen de choreo van Energetoc doen???
laat mij maar kijkenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:43 schreef Plastic_zak het volgende:
ik durf niet te kijken hoeveel geld ik nog heb
en pijpenkrullenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik hossel niemand. De laatste mislukte poging zit nog veel te vers in mijn geheugen.quote:
Jij bedoelt wat anders.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Vergeet de lange pijpekrullen niet.
Dan liever hootquote:Op donderdag 6 september 2012 17:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Te moeilijk, run devil run doen?
net nog 20 euro gekregen voor mijn verjaardag van mijn tante (was in februariquote:Op donderdag 6 september 2012 17:43 schreef Plastic_zak het volgende:
ik durf niet te kijken hoeveel geld ik nog heb
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik hossel niemand. De laatste mislukte poging zit nog veel te vers in mijn geheugen.
Haha nu ook echt de pinpas van iemand anders gebruikenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ik ga wel even zoeken als ik een pinpas heb. Chick komt die van haar zo droppen.
IF SOMEONE KNOCKS YOU DOWN JUST STAND UP AND GO ON YOquote:Op donderdag 6 september 2012 17:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik hossel niemand. De laatste mislukte poging zit nog veel te vers in mijn geheugen.
Probeer mij dan eens te hosselen :$quote:Op donderdag 6 september 2012 17:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik een pak had met bijpassende hoed zou ik dat zeker doenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kom je naar de meet ook in pak?
bij wie?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |