nee dat is cokequote:Op donderdag 6 september 2012 17:41 schreef Plastic_zak het volgende:
beach er zit een beetje poedersuiker onder je neus
Ik schrok al, onze sekte wat doe jequote:Op donderdag 6 september 2012 17:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee grapje we werken nog wel aan die paar imperfecties
Ergens op het internet zal hij vast nog wel in andere maten te verkrijgen zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja godver die is er alleen in XL nog.
En nog een petje wil ik, mijn vorige OBEY pet was baas en is weg.
Vroeger vond ik het wel lekker maar nu doet het mij niets meer.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met dezelfde mening over pannenkoeken.
we komen er wel uit honingbijtjequote:Op donderdag 6 september 2012 17:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik schrok al, onze sekte wat doe je
Vergeet de lange pijpekrullen niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
Als ik klaar ben met mijn middelbare school ga ik altijd een pak dragen met een hoed misschien een sigaar nog.
Kom je naar de meet ook in pak?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
Als ik klaar ben met mijn middelbare school ga ik altijd een pak dragen met een hoed misschien een sigaar nog.
Ja, ik ga wel even zoeken als ik een pinpas heb. Chick komt die van haar zo droppen.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ergens op het internet zal hij vast nog wel in andere maten te verkrijgen zijn
Te moeilijk, run devil run doen?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:42 schreef Beach het volgende:
Snowie wanneer samen de choreo van Energetoc doen???
laat mij maar kijkenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:43 schreef Plastic_zak het volgende:
ik durf niet te kijken hoeveel geld ik nog heb
en pijpenkrullenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik hossel niemand. De laatste mislukte poging zit nog veel te vers in mijn geheugen.quote:
Jij bedoelt wat anders.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Vergeet de lange pijpekrullen niet.
Dan liever hootquote:Op donderdag 6 september 2012 17:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Te moeilijk, run devil run doen?
net nog 20 euro gekregen voor mijn verjaardag van mijn tante (was in februariquote:Op donderdag 6 september 2012 17:43 schreef Plastic_zak het volgende:
ik durf niet te kijken hoeveel geld ik nog heb
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik hossel niemand. De laatste mislukte poging zit nog veel te vers in mijn geheugen.
Haha nu ook echt de pinpas van iemand anders gebruikenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ik ga wel even zoeken als ik een pinpas heb. Chick komt die van haar zo droppen.
IF SOMEONE KNOCKS YOU DOWN JUST STAND UP AND GO ON YOquote:Op donderdag 6 september 2012 17:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik hossel niemand. De laatste mislukte poging zit nog veel te vers in mijn geheugen.
Probeer mij dan eens te hosselen :$quote:Op donderdag 6 september 2012 17:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik een pak had met bijpassende hoed zou ik dat zeker doenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kom je naar de meet ook in pak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |