als een vriendin alleen maar met je gaat vanwege je kleding, zou ik haar meteen dumpenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
misschien heb je daarom geen vriendin
Alsof jij wat te willen hebtquote:Op donderdag 6 september 2012 17:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan draag ik niet meer wat ik zelf leuk vind en ben ik niet meer mijzelf.
Is dat wat je wilt?
Eindelijk nieuwe lijn van OBEY, is mijn pinpas verrot.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze tip ga ik onthoudenAl bestel ik de laatste tijd niet vaak meer daar.
hey, ik kan niet geil worden van het innerlijk hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 17:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als een vriendin alleen maar met je gaat vanwege je kleding, zou ik haar meteen dumpen
Jij wordt geil van kleding?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hey, ik kan niet geil worden van het innerlijk hoor
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:17 schreef krullenbolletje het volgende:
Mensen die zich kleden voor andereIk voel mij lekkerder als ik iets leuks aan heb dus dan doe ik dat.
moet ik dan naakt naar school om meisjes op te geilen?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Erger nog: Mensen die zich kleden voor anderenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:17 schreef krullenbolletje het volgende:
Mensen die zich kleden voor andere
Nog even wachten bakker, als ze straks rond de 20 zijn dan zijn ze niet meer zo gefascineerd door kleding. Tenzij laag IQ.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als een vriendin alleen maar met je gaat vanwege je kleding, zou ik haar meteen dumpen
Mensen die zich kleden voor andereIk voel mij lekkerder als ik iets leuks aan heb dus dan doe ik dat.
Als je kon kiezen. Mij meeten of ik die een chino koopt maar je vervolgens niet meer kan meeten. Wat wil je dan dat ik doe?quote:
Waarom heb je pinpas nodig? En OBEY heeft wel mooie spullenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eindelijk nieuwe lijn van OBEY, is mijn pinpas verrot.Dus tegen de tijd dat ik mijn nieuwe heb zal het wel weer weg zijn, huilen.
Dan neem ik zelf wel een chino voor je meequote:Op donderdag 6 september 2012 17:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je kon kiezen. Mij meeten of ik die een chino koopt maar je vervolgens niet meer kan meeten. Wat wil je dan dat ik doe?
jij weet niet eens wat geil worden is manquote:Op donderdag 6 september 2012 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh god ik vergeet een n, dramaaaaaaquote:Op donderdag 6 september 2012 17:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Erger nog: Mensen die zich kleden voor anderen
dat doe ik alleen als ik mij verslapen heb, maar ongewassen haar heb ik nooitquote:Op donderdag 6 september 2012 17:18 schreef krullenbolletje het volgende:
ik kan mij oprecht niet voorstellen dat je je chill voelt als je met ongewassen haar in een knot en joggingbroek naar school gaat, maar ieder zijn ding
iDeal toch. Of kan je ook acceptgiro daar? Dan ga ik nu gelijk bestellen.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom heb je pinpas nodig? En OBEY heeft wel mooie spullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |