airFORCEquote:Op donderdag 6 september 2012 17:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En een paartje Nike Air Max eronder?
Pure waarheidquote:Op donderdag 6 september 2012 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
we waren gescheiden bij de geboorte omdat ze zoveel perfectie niet konden handelen
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
fack dat, ik doe gewoon altijd spijkerbroek met voetbalshirtje aan
veel te strak zwart lacoste petjequote:Op donderdag 6 september 2012 17:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En een paartje Nike Air Max eronder?
ik heb pas nog kleren bij freshcotton besteld, heb ik nu je aandachtquote:Op donderdag 6 september 2012 17:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ga weg, je weet wat ik bedoel
ligt eraan watquote:Op donderdag 6 september 2012 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb pas nog kleren bij freshcotton besteld, heb ik nu je aandacht
tuurlijk, ik erger me ook altijd zo aan jongens die helemaal mooi gaan doen voor een schoolfotoquote:Op donderdag 6 september 2012 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]Jij bent zo'n gozer die ook als het -20 is gewoon in zijn teveel gedragen shirt in de klas zit?
Net als Jack&Jones en G-Starquote:Op donderdag 6 september 2012 17:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kleren kopen bij H&M, dan weet je zeker dat je per dag wel 10 mensen ziet die precies hetzelfde aanhebben
dat kan ook. maar niet van de H&M, want mainstreamquote:Op donderdag 6 september 2012 17:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
gewoon spijkerbroek met nette pullover
ik ga meestal gewoon voor spijkerbroek + overhemd. Lekker makkelijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
gewoon spijkerbroek met nette pullover
nee, het boeit me nooitquote:Op donderdag 6 september 2012 17:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
hebben jullie ook altijd dat als je weer naar school moet je de eerste paar week goed je best gaat doen 's ochtends om er op en top uit te zien, en dat het dan aftakelt tot het eind van het jaar wanneer het je gewoon niet meer boeit
Ik wil niet dat mensen naar mij kijken.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mensen kijken je dan wel anders aan
Ik wil zo'n half militair jasje zoals TOP in fantastic babyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |